Camping Le Paisserou

1 review over Camping Le Paisserou in het Nederlands

Rust en ruimte!

YvonnY
16-8-2018

Rustige camping, ondanks dat er o.a. een groot sportveld, klimboompark en zwembad was. Mooie, enorm grote plaatsen, desgewens langs de rivier (waarin niet gezwommen werd). Laag gelegen ten opzichte van het prachtige stadje Najac en het nog hoger geleden kasteel. Brood werd vaak laat geleverd, maar dat maakte men goed, door het persoonlijk af te leveren bij de tent. Bijbehorend restaurant was weleens dicht. Ik hoorde dat er een campingeigenaarswisseling was. Service was soms slordig, maar verder heel aardig personeel... We hoefden 7 dagen elektriciteit niet af te rekenen. Heel lief!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Paisserou in Najac , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Paisserou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.