Camping Saint-Palstersterster

• 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

54 reviews over Camping Saint-Pal

• 9Fam. Weijer20-10-2019

Fantastisch. Alles wat je nodig hebt

Top camping met alles wat je als gezin nodig hebt. Er zijn twee gedeeltes. Het drukke deel vlakbij het zwembad en een rustig deel verder er vanaf. Wij stonden op het rustige deel in een stacaravan. Hoewel enigszins gedateerd wel netjes en schoon. Het zwembad is heerlijk maar niet heel bijzonder. Je hebt een bar en restaurant wat heel gezellig is. Heerlijke Leffe van de tap en goedkope cocktails. Heerlijk on even te borrelen. Eten in restaurant is niet bijzonder maar je zit wel erg gezellig. Personeel is super aardig en behulpzaam. Vanaf de camping kan je leuke kano tochten maken. Camping staat aan een rivier waar je heerlijk kan zitten. Prachtige omgeving waar je mooi kan fietsen (te gek voor wielrennen). Voor wandelaars heb je pittige tochten . Vlakbij een dorpje met winkeltjes en restaurants. Mooie omgeving en hele leuke, relaxte camping. Wij komen zeker terug!

• 8Gerard03-09-2019

Centraal in de Tarn

Centraal in het gebied gelegen. Ruim opgezet. Wij waren laat in het seizoen en hadden de plek voor het uitzoeken. Ruim zwembad. Leuk dat naast de camping er sport voorzieningen zijn zoals voetbal, basketbal, volleybal een jeux de boules. De setting van de rivier bij de camping is niet echt spannend, maar al op enkele km zijn schitterende plekjes met rotsen en stroming te vinden. In camping restaurant kan je goed eten voor een zeer bescheiden prijs.

• 9Eetgelegenheden

• 8Fam de Visser01-09-2019

Leuke camping in een hele mooie omgeving

Dit was voor ons de eerste keer aan een rivier in Frankrijk. Via zoover uitgekomen op de Tarn en bij camping Saint - pal. Wat een mooie omgeving!! En wat een leuke camping. De camping ligt tegen de Tarn aan daar zaten we te genieten van de omgeving en de kano's die voorbij kwamen. Camping organiseert leuke activiteiten zoals met banden terug drijven naar de camping. Wat zeker ook een aanrader is om de 12 km tocht met kano te doen waar je terug vaart naar de camping. Zo'n mooie tocht!! Op de camping zijn vooral nederlanders, belgen en fransen. Vergeet niet om een strakke zwembroek mee te nemen want shorts zijn niet toegestaan. We hebben genoten en zeker een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Sara Rombaut19-08-2019

Leuke, goed gelegen camping

Wij verbleven 2 weken op deze camping met onze kinderen van 6 en 9. De camping is ideaal gelegen aan de Tarn, de kinderen vingen visjes, zwommen en dreven met banden de rivier af. De camping biedt ook een animatieprogramma, soms in het Nederlands wanneer de zonen van de eigenaars dit deden. Wij zaten op het rustige deel, Longue legue, dit was inderdaad erg rustig en stil 's avonds. Op het andere deel was het een heel stuk drukker of levendiger. Het sanitair was modern en goed onderhouden en we hadden altijd warm water in de douche, dat is niet altijd zo op campings. Voor ons is de camping goed meegevallen, voor onze kinderen waren er misschien iets te weinig Nederlandse vriendjes, de meerderheid waren Fransen hoewel er ook Nederlanders en Belgen stonden.

• 9Staat v/h sanitair

• 2017
    8de Haas29-08-2017

Leuke familiecamping

Leuke camping gerund door een Belgische familie. Vooral de zoons ontzettend vriendelijk en harde werkers. Je kan ze alles vragen. Heerlijk aan de Tarn en ook een zwembad aanwezig op te camping. Le Rozier op loopafstand van de camping om boodschappen te doen bij de lokale bakker of kleine supermarkt. Richting Millau op half uur rijden grotere supermarkten te vinden. Op rustige gedeelte "Long Legue" grote plekken en rust en schoon sanitairgebouw. Op de camping zelf drukker en rumoeriger vanwege animatie en kinderen. Camping ligt wel aan een weg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Fam. Weijer26-08-2017

Fantastische camping in prachtige omgeving

Een heerlijke camping. Wij (gezin met kinderen van 6, 8 en 13 jaar oud) stonden op het rusrige gedeelte. Je betaalt wat meer maar je krijgt hier een heel grote plek met veel schaduw en privacy voor. Toiletgebouw was altijd schoon. De camping is prachtig gelegen aan de Tarn. Veel vrije ruimte aan de Tanr om te zitten, liggen en te spelen. Er liggen kano's de je kunt pakken. Prachtig helder water.

De bar is gezellig. Ze hebben een simpele kaart maar wel redelijk wat keuze. De prijzen zijn meer dan schappelijk. Goedkoop zelfs. De ijscoupes zijn de beste uit de buurt. De animatie wordt verzorgd door Jeremy, zoon van de eigenaar. Hij doet het super! Hij praat Frans en Nederlands en is altijd enthousiast en gezellig.

De sfeer op de camping is goed. Een leuke mix van Nederlanders, Fransen en Belgen. Als je vlakbij de bar staat kan het tot een uurtje of 12 war rumoerig zijn, maar wel gezellig. Wil je dat niet, zorg dan dat je op het rustige gedeelte staat. De camping ligt aan een weg. Sta je aan de die kant dan hoor je wel auto's rijden maar niet storend.

De omgeving is waanzinnig. Echt prachtig. De Gorges zijn indrukwekkend, leuke dorpjes, je kunt er prachtig wandelen, op zoek gaan naar kleine strandjes en overal zwemmen in de Tarn. In de buurt genoeg goede en leuke eetgelegenheden. In het gezellige, kleine dorpje Le Rozier kun je terecht voor een diner, lunch, ijsjes en de kleine Spar, waar ze veel verkopen. In Millau hebben ze allerlei grotere supermarkten. Dit is een half uurtje rijden.

Wij hebben het heerlijk geahd op deze camping. De hardwerkende familie doen echt super hun best om je een fijne tijd te bezorgen. Je kunt vanuit de camping een kanottocht doen en je kunt eens per week met je autoband de rivier af. Je wordt dan 5 km verderop afgezet en je drijft weer af naar de camping.

Wij raden Le Saint Pal absoluut aan.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8MH16-08-2017

Heerlijke vakantie aan de rivier

• top: personeel, ligging, entertainment kids en volwassenen, mogelijkheden omgeving, broodjesservice en prima kantine;
    • kan beter: sanitair van het Saint-Pal deel, waterkranen bij de plaatsen (wat weinig)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Joanneke08-08-2017

Mooi maar zeer rumoerig

Prachtige ligging, fijn zwembad, mooie en begaanbare rivier, super schattig dorpje op loopafstand. Leuke groene -wel wat krappe- tentplaatsten. Helaas 's avonds heel rumoerig; tot 00:30 's nachts herrie van terras met gillende kinderen en mensen die plezier maken. De eigenaars doen hier niets aan. Onze kinderen hebben zich hier heel goed vermaakt. Wij ook, het is een relaxte camping, maar de herrie tot in de nacht is echt asociaal.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

7Johannes28-08-2016

Camping op prachtige locatie

Een camping gelegen op een prachtige locatie aan de Tarn. Leuk dicht bij de rivier en leuk dat er kano's en ligbedden aan de rivier lagen. Ook een leuk en schoon zwembad aanwezig. Schoon en net toiletgebouw en douche.

Wat ons wel tegen viel was dat een groot deel van de ijsjes op waren (met een dochter die glutenvrij eet is dat toch wel een probleem). Ook de gastvrouw vonden wij niet heel gastvrij en vriendelijk, Toen we de telefoon om 13:00 uur wilden gebruiken om de Anwb te bellen moesten we om 16:00 uur maar terug komen.... de receptie was nameljk gesloten. Na uitleg van de auto pech met gemopper toch wel mogen bellen.

Twee maal gegeten in het restaurant waarbij één maal de frites te lang gebakken was. Wel ruime porties!

De gastheer van de recreatie was wel zeer gastvrij.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Ronald22-08-2016

fijne camping in een prachtige omgeving

Een hele fijne camping aan de rivier de Tarn. Zeker de plaatsen aan de rivier zijn prachtig, meer naar het zwembad/bar toe wordt het wat drukker en zou je wat last kunnen hebben van de gezelligheid. De omgeving is echt prachtig! De camping is een mooie uitvalsbasis voor diverse activiteiten, al hebben we ons ook prima vermaakt op de camping zelf. Prettige mix van veel Fransen, Belgen en 30-40% Nederlanders. Wifi op de plek op sommige momenten best prettig, maar geen noodzaak. Fijn dat je voor de boodschappen terecht kan in het dorpje op 1 km afstand. Grotere supermarkten in Millau op 20 min rijden. De rivier leent zich prima voor allerlei activiteiten, tot borsthoogte (1.50 meter) diepte, maar geleidelijk aflopend. Volop vis en kano plezier. voor het eerst in 18 jaar camperen overwegen we volgend jaar terug te keren naar dezelfde camping; zegt wat ons betreft genoeg!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

8 tips over Camping Saint-Pal

• Familie Beerten, 13-08-2013

Laat je door de camping eigenaar wegbrengen 12km stroomopwaarts, om vervolgens met de kano terug te keren naar de camping, een geweldige belevenis.

• Els en Theo Snoeks, 25-07-2013

Rustzoekers moeten er vooral in het voor en/of naseizoen zijn.

• AJ, 23-08-2012

Zeker gaan wandelen met routekaartje van camping kost maar 1,00euro.

1 vraag over Camping Saint-Pal

• nvb31, 12-03-2015

supermarkt in de buurt?

Hallo, Weet iemand ook of er een grote supermarkt in de buurt is? (dus niet het kleine winkeltje in het dorpje) hoeveel km. ong. er vandaan?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig