Camping Saint-Pal

35 reviews over Camping Saint-Pal in het Nederlands

Leuke familiecamping

de Haas,
29-8-2017

Leuke camping gerund door een Belgische familie. Vooral de zoons ontzettend vriendelijk en harde werkers. Je kan ze alles vragen. Heerlijk aan de Tarn en ook een zwembad aanwezig op te camping. Le Rozier op loopafstand van de camping om boodschappen te doen bij de lokale bakker of kleine supermarkt. Richting Millau op half uur rijden grotere supermarkten te vinden.

Op rustige gedeelte "Long Legue" grote plekken en rust en schoon sanitairgebouw. Op de camping zelf drukker en rumoeriger vanwege animatie en kinderen. Camping ligt wel aan een weg.

Fantastische camping in prachtige omgeving

Fam. Weijer,
26-8-2017

Een heerlijke camping. Wij (gezin met kinderen van 6, 8 en 13 jaar oud) stonden op het rusrige gedeelte. Je betaalt wat meer maar je krijgt hier een heel grote plek met veel schaduw en privacy voor. Toiletgebouw was altijd schoon. De camping is prachtig gelegen aan de Tarn. Veel vrije ruimte aan de Tanr om te zitten, liggen en te spelen. Er liggen kano's de je kunt pakken. Prachtig helder water.

De bar is gezellig. Ze hebben een simpele kaart maar wel redelijk wat keuze. De prijzen zijn meer dan schappelijk. Goedkoop zelfs. De ijscoupes zijn de beste uit de buurt. De animatie wordt verzorgd door Jeremy, zoon van de eigenaar. Hij doet het super! Hij praat Frans en Nederlands en is altijd enthousiast en gezellig.

De sfeer op de camping is goed. Een leuke mix van Nederlanders, Fransen en Belgen. Als je vlakbij de bar staat kan het tot een uurtje of 12 war rumoerig zijn, maar wel gezellig. Wil je dat niet, zorg dan dat je op het rustige gedeelte staat.

De camping ligt aan een weg. Sta je aan de die kant dan hoor je wel auto's rijden maar niet storend.

De omgeving is waanzinnig. Echt prachtig. De Gorges zijn indrukwekkend, leuke dorpjes, je kunt er prachtig wandelen, op zoek gaan naar kleine strandjes en overal zwemmen in de Tarn. In de buurt genoeg goede en leuke eetgelegenheden. In het gezellige, kleine dorpje Le Rozier kun je terecht voor een diner, lunch, ijsjes en de kleine Spar, waar ze veel verkopen. In Millau hebben ze allerlei grotere supermarkten. Dit is een half uurtje rijden.

Wij hebben het heerlijk geahd op deze camping. De hardwerkende familie doen echt super hun best om je een fijne tijd te bezorgen. Je kunt vanuit de camping een kanottocht doen en je kunt eens per week met je autoband de rivier af. Je wordt dan 5 km verderop afgezet en je drijft weer af naar de camping.

Wij raden Le Saint Pal absoluut aan.

Heerlijke vakantie aan de rivier

MH,
16-8-2017

- top: personeel, ligging, entertainment kids en volwassenen, mogelijkheden omgeving, broodjesservice en prima kantine;

- kan beter: sanitair van het Saint-Pal deel, waterkranen bij de plaatsen (wat weinig)

Mooi maar zeer rumoerig

Joanneke,
8-8-2017

Prachtige ligging, fijn zwembad, mooie en begaanbare rivier, super schattig dorpje op loopafstand. Leuke groene -wel wat krappe- tentplaatsten. Helaas 's avonds heel rumoerig; tot 00:30 's nachts herrie van terras met gillende kinderen en mensen die plezier maken. De eigenaars doen hier niets aan. Onze kinderen hebben zich hier heel goed vermaakt. Wij ook, het is een relaxte camping, maar de herrie tot in de nacht is echt asociaal.

Camping op prachtige locatie

Johannes
28-8-2016

Een camping gelegen op een prachtige locatie aan de Tarn.

Leuk dicht bij de rivier en leuk dat er kano's en ligbedden aan de rivier lagen.

Ook een leuk en schoon zwembad aanwezig.

Schoon en net toiletgebouw en douche.

Wat ons wel tegen viel was dat een groot deel van de ijsjes op waren (met een dochter die glutenvrij eet is dat toch wel een probleem). Ook de gastvrouw vonden wij niet heel gastvrij en vriendelijk, Toen we de telefoon om 13:00 uur wilden gebruiken om de Anwb te bellen moesten we om 16:00 uur maar terug komen.... de receptie was nameljk gesloten. Na uitleg van de auto pech met gemopper toch wel mogen bellen.

Twee maal gegeten in het restaurant waarbij één maal de frites te lang gebakken was. Wel ruime porties!

De gastheer van de recreatie was wel zeer gastvrij.

fijne camping in een prachtige omgeving

Ronald
22-8-2016

Een hele fijne camping aan de rivier de Tarn. Zeker de plaatsen aan de rivier zijn prachtig, meer naar het zwembad/bar toe wordt het wat drukker en zou je wat last kunnen hebben van de gezelligheid.

De omgeving is echt prachtig! De camping is een mooie uitvalsbasis voor diverse activiteiten, al hebben we ons ook prima vermaakt op de camping zelf. Prettige mix van veel Fransen, Belgen en 30-40% Nederlanders.

Wifi op de plek op sommige momenten best prettig, maar geen noodzaak.

Fijn dat je voor de boodschappen terecht kan in het dorpje op 1 km afstand. Grotere supermarkten in Millau op 20 min rijden.

De rivier leent zich prima voor allerlei activiteiten, tot borsthoogte (1.50 meter) diepte, maar geleidelijk aflopend. Volop vis en kano plezier.

voor het eerst in 18 jaar camperen overwegen we volgend jaar terug te keren naar dezelfde camping; zegt wat ons betreft genoeg!

Wij hebben dit jaar op een zeer grote plek gestaan op het gedeelte Long Leque. Genoten van de rust, veel schaduw, mooi sanitair en gezellige camping eigenaren. De kleinschalige camping (dit gedeelte)is voor ons zeker de moeite waard om eens naar terug te gaan.

Ligbedden aanwezig aan de rivier, leuk terras, patat wordt bij de tent gebracht. Leuke activiteiten zoals bandenrace en voetbaltafel competitie. Zonen van de eigenaar zijn erg aardig en behulpzaam.

goede camping op een hele mooie plek.

Joost Konijnenberg
11-7-2016

goed onderhouden camping met vriendelijke mensen, prachtig gelegen aan de rivier de Tarn. relaxte sfeer en een keer per week gezamenlijke maaltijd.

Kortom, Top !

Zeer de moeite waard

Familie A. J. Everts
16-8-2015

Prima,mooi gelegen, rustige camping waar voor iedere wat wils is. Mooie grote schaduwrijke plekken. Goede sanitaire voorzieningen die keurig schoongehouden worden. De eigenaar samen met zijn vrouw en 2 zonen doen geweldig hun best om het de gasten naar het zin te maken. Ze verdienen een pluim!

Mooi dicht aan de rivier die verkoeling biedt in warme dagen. Mooi helder en schoon water. De vissen voelen zich er ook thuis! Ook het strand onder Montpellier is goed te doen. Mooie route. Maar ook is het zwembad goed te doen. Zwemmogelijkheden te over. In de nabije omgeving is ook genoeg te zien. Onze kinderen vonden het heerlijk. Een aanrader dus!

Prachtige ligging

Joris en Anneke
28-7-2015

Zeer goed gelegen camping , plaatsen aan de rivier zijn zeer ruim. Vooral het rustge gedeelte is prachtig. Vernieuwd sanitair op rustige gedeelte . Sanitair aan de receptie iets ouder en vooral s'avonds iets minder proper door de ( vooral) vele kinderen die net iets minder goed mikken 😁 de pizza is zeker niet slecht en ook de drankjes zijn zeer betaalbaar . Ook de grote flessen om mee te nemen naar tent of camper. Deze camping is aanrader voor zowel gezin met kindjes als rust zoekers ( deze laatste vragen best naar plaats aan de rivier op rustge gedeelte) voor herhaling vatbaar , doe zo voort .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint-Pal in Mostuejouls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint-Pal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.