Camping Midi Pyrenees

CampingWeer vandaag28°17°
Camping Midi Pyrenees
8,1

5 reviews over Camping Midi Pyrenees in het Nederlands

Mooie camping met vriendelijk personeel

Bredani
19-6-2018

Zeer vriendelijk personeel, mooi uitzicht over de Pyreneeen, net sanitair, brood, ijs en snacks verkrijgbaar, prachtig zwembad met ligbedden.

Enige minpunt: je hoort het verkeer op de snelweg.

Oude reviews (archief)

Rustig gelegen Camping

Roel-Jaco
14-10-2016

Veel schaduwplaatsen. Mooi zwembad. Prima sanitair (nieuw betegeld). Mooi uitzicht bij de bar en het zwembad. Gratis een half uur wifi bij de receptie/bar.

de camping ligt op een bijzonder mooie en rustige plek. Plaatsen in overvloed en ook in oppervlakte. Zelf maak je de keuze. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit en prijsverhouding is heel goed, geen eetgelegenheid wel snacks. Het sanitair is verouderd maar in goede staat en werd door ons geaccepteerd omdat de rest 100% in orde is.

Aan de voet van de pyreneën een geweldig uitgangspunt om te wandelen en om tot rust te komen.

super!!!

ghijsels ronny
5-4-2011

wij gaan er al 20jaar en zijn zeer tevreden.

er is een zwembad, een minigolf en dansgelegenheden. speelterrein voor kinderen. het is aan te raden om er naar toe te gaan.

Prima camping

Paul Turel
4-11-2010

Camping heeft geaccidenteerd terrein en kijkt op de meeste plekken uit naar het zuiden, dus uitzicht op de bergen van de Pyreneeen. Aardig ontvangst. Ruime plekken en de meeste zijn goed beschaduwd. Van hieruit prachtige dagtochten te rijden of te gebruiken als doortocht naar Spanje, dwars door de Pyreneeen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Midi Pyrenees in Montrejeau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Midi Pyrenees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Midi Pyrenees scoort een 8.14 uit 10 op basis van 9 reviews.