Reviews over Montréal du Gers

Verrassend, heerlijke plek

Hansje Pauw,
    25-9-2013

Hartelijke ontvangst. Mooi oud huis in het stadje met tuin. Grote slaapkamer met goed bed. s'Avonds heerlijk gegeten en ook de volgende ochtend een prima ontbijt.

De eigenaars zijn een echte gastheer en gastvrouw.

Dezelfde avond nog lag de gewassen was droog klaar.

een juweeltje!

antoinette,
    15-9-2013

In een prachtig ingericht oud huis in het centrum van deze bastide uit 1255 ligt deze bijzonder en sfeervolle accommodatie. Bijzonder door de gastvrijheid van de eigenaren, de heerlijk 5 gangen maaltijd, de ruime kamers met prima badkamer, de gratis was(!) en het heerlijk ontbijt.

Een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding!

super

chantal,
    15-1-2011

we zijn er geweest met 3 kinderen(10/8/8). heel mooie rustige omgeving, gezellige marktjes, leuke pleinen...en voor de kids...overzichtelijk zwembad. De man stond er bijna voor alles alleen, maar hij deed telkens wat gevraagd werd.

supervriendelijk en grapjes naar/met de kids. ook hij leende gewoon zijn reiskaart uit omdat we een eind verder de tour wilden volgen...veel Belgen. In het dorpje een superette met vanalles en nog wat...kortom SUPER!!!

wel voor herhaling vatbaar ...

Kristel,
    5-8-2010

Wij waren er voor drie nachten en toch wel heel tevreden. Je bent er wel in het Zuiden van Frankrijk dwz alles op het gemak ... maar als je iets vraagt, dan komt het wel in orde.

men weze gewaarschuwd - het is niet wat het lijkt!

kris vanbaelen,
    21-8-2009

in telegramstijl: Nederlandstalige animatie is niet voorzien (in tegenstelling tot de site van Sunjets); kapstokken waren niet aanwezig (gestolen door vorige bewoners, dixit receptioniste); 1 glas krijg je aan tafel: wil je wijn én water drinken, moet je eerst je glas leegdrinken; de vaatwas was stuk (melding op dinsdag - op vrijdag heeft mijn man zelf mee moeten sleuren om een andere in het appt te krijgen); in het appt voor 4 pers. zijn er slechts 2 planken om kleding weg te leggen die dan nog op zo'n 1m65 hoog staan; na 4 dagen moesten we plots een karafje wijn wel betalen; de grote glijbaan die getoond wordt, ligt in een ander park op zo'n kilometer langs een steenweg en was trouwens gesloten!; als 4 sterren aangeprezen door Sunjets, 3 sterren door zichzelf, is het geen 2 sterren waard; de beveiligde parking is helemaal niet beveiligd en in Frankrijk neem je maar beter je voorzorgen (toegang was niet afgewerkt)

Montréal du Gers scoort een 6,8 uit 10, op basis van 4 reviews