Bed and Breakfast Domaine de Cantecor

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Domaine de Cantecor

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Cantecor voor je op een rij gezet:

104 reviews over Bed and Breakfast Domaine de Cantecor in het Nederlands

Een droomweek op een droomlocatie!

Freerk Kootstra,
30-9-2018

We hebben hier met familie ons 40 jarige huwelijksfeest gevierd! Niets anders dan lof. Geweldig weer, geweldige locatie, geweldige gastheer en gastvrouw. Een week om nooit meer te vergeten.

Jammer dat we maar een cijfer 10 mogen geven, ze verdienen zeker een hoger cijfer. Bedankt René en Lydi

Cantecor de Miele van B&B. Er is geen ..........

Els en Wim,
17-9-2018

Lydi en Renè bedankt voor jullie warme onthaal, gastvrijheid, goede zorgen en zeker niet te vergeten het heerlijke uitgebreide ontbijt.

Het avondeten, een drie gangen diner, was telkens een feest om van te genieten. Super.

De gezelligheid met alle gasten aan tafel, waarbij een wijntje met nootjes en olijven nooit onbrak.

Niet te vergeten, de ruime schone kamers met lekkere bedden, de badkamer met aparte toiletruimte.

Lydi en Renè wat hebben we het goed bij jullie gehad. Toppie.

super

leo,
11-7-2018

Fantastische locatie om eens heerlijk tot rust te komen en je te laten verwennen door zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. Gezellig met andere gasten of rustig op je eigen plekje. Voor alle smaken is er ruimte.Eerdere reviews kan ik alleen maar bevestigen. Als je er een keer geweest bent wil je volgend jaar weer langs gaan.

Omgeving is landelijk maar op (korte) rijafstand zijn voldoende plekken te vinden om leuke dingen te doen of te bezoeken. Cahors is een ontspannen Franse stad, de Lot is voor de kanoliefhebbers een mooi plekje. En anders blijf je bij het zwembad in de mooie tuin. René kan je goed adviseren over wat je zou kunnen gaan doen. Dus top!!

Aanrader!

Ingrid,
2-5-2018

Heerlijk locatie, landelijk gelegen en maar 10 minuten rijden vanaf doorgaande weg. Heel schoon, netjes en bijzonder gastvrij. Het is een aanrader om mee te eten als Lydi en René koken: naast het lekkere eten is het bijzonder gezellig aan tafel. Het dichtstbijzijnde dorp is Montpezat de Quercy. Montauban is 40 minuten rijden en heeft mondaine boutiques. Het leuke dorp Cahors ligt op 20 minuten rijden. De grotten (Gouffre) van Padirac zijn net als Rocamadour het uitstapje meer dan waard. .

Na ons bezoek in juni nogmaals bezocht Wederom top

René van den Berg,
23-10-2017

In het voor en naseizoen is het iets rustiger in Cantecor dus zeker de moeite waard om dan een bezoek te brengen. Nadeel is misschien dat de dagen minder warm zijn maar toch nog zeer aangenaam.

Heel aangenaam verblijf , lekker, mooi ,top.

Claude en Carla,
21-10-2017

Hartelijke eigenaars die er alles aan doen om je verblijf aangenaam te maken. Lekker en uitgebreid ontbijt, table d'hôtes super met verse produkten en originele recepten. Zijn prijs meer dan waard.

fantastisch

Jolanda,
20-10-2017

Super dagen gehad. Heerlijk verwend door René en Lydi. Mooie kamers, mooie omgeving, heerlijk eten. Rustige omgeving.

Je voelt je echt gast bij deze B&B.

Fantastich

Steven & Anja,
23-9-2017

Een aangename vakantie gehad bij René & Lydi. De perfecte gastheer / vrouw. Zeker de moeite waard om daar te verblijven. Verrassende gerechten geproefd. Ook onze hond was welkom op het domein. Zeker een extra pluspunt. Dat huisdieren welkom zijn.

Heerlijk!

Cor en Tilly,
30-7-2017

Zeer gemoedelijke B&B waar verwennerij en service hoog aangeschreven staat. Prachtig uitzicht, veel relaxplekken in de tuin of bij het zwembad. Centraal gelegen voor diverse uitstapjes in de buurt. Daarnaast zijn de kamers zeer schoon en voorzien van een heerlijke douche. Geniet 's avonds van de heerlijke maaltijden die worden geserveerd. Echt smullen, ook voor vegetariërs. Rene en Lidy zijn schatten.

Niet twijfelen, gewoon gaan! Je krijgt geen spijt.

Echt vakantie in een gastvrije omgeving

Anton,
28-7-2017

Ruime,schone kamer. Vriendelijke, behulpzame gastvrouw en gastheer. Prettig zwembad. Uitstekend ontbijt en iedere keer weer een verrassende avondmaaltijd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de Cantecor in Montpezat de Quercy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de Cantecor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.