Bed and Breakfast Domaine de Cantecor

Bed and Breakfast Domaine de Cantecor

10Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Montpezat de Quercy

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Cantecor voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

106 reviews over Bed and Breakfast Domaine de Cantecor

• 2019
    10Sonja van Bennekom15-06-2019

Fantastisch en een top service!!

Bij aankomst al onder de indruk van het fantastisch landschap, maar vooral de ontvangst van de gastheer en gastvrouw Lydi en Rene. Daarna de rondleiding in het Domaine. Een woord geweldig. Schoon, netjes, gezellig en de gehele week ging dat maar door. Ik ben onder de indruk. Wat een gastvrij en service. Ook de tochtjes die we gemaakt hebben waren geweldig. Het is er prachtig. Als je dan weer thuis komt in Cantecour, want dat voelt echt zo dan is het genieten van het uitzicht naast een heerlijk zwembad. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt en avond genieten van een fantastisch diner samen met alle gasten onder het genot van een heerlijk glas wijn. Ook tussendoor zorgen ze voor wat lekkers. Ik heb geen andere woorden dan fantastisch!! Genieten is het bij Lydi en Rene in het Domaine de Cantecor. Dank jullie wel voor de geweldige week.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Nel25-05-2019

Geweldige plek om van vakantie te genieten

Rustig gelegen b&b met gastvrije eigenaren die er alles aan doen om je er “thuis” te laten voelen.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    10Freerk Kootstra30-09-2018

Een droomweek op een droomlocatie!

We hebben hier met familie ons 40 jarige huwelijksfeest gevierd! Niets anders dan lof. Geweldig weer, geweldige locatie, geweldige gastheer en gastvrouw. Een week om nooit meer te vergeten. Jammer dat we maar een cijfer 10 mogen geven, ze verdienen zeker een hoger cijfer. Bedankt René en Lydi

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Els en Wim17-09-2018

Cantecor de Miele van B&B. Er is geen ..........

Lydi en Renè bedankt voor jullie warme onthaal, gastvrijheid, goede zorgen en zeker niet te vergeten het heerlijke uitgebreide ontbijt. Het avondeten, een drie gangen diner, was telkens een feest om van te genieten. Super. De gezelligheid met alle gasten aan tafel, waarbij een wijntje met nootjes en olijven nooit onbrak. Niet te vergeten, de ruime schone kamers met lekkere bedden, de badkamer met aparte toiletruimte. Lydi en Renè wat hebben we het goed bij jullie gehad. Toppie.

Gereisd met partner in september 2018

• 10leo11-07-2018

super

Fantastische locatie om eens heerlijk tot rust te komen en je te laten verwennen door zeer gastvrije gastheer en gastvrouw. Gezellig met andere gasten of rustig op je eigen plekje. Voor alle smaken is er ruimte.Eerdere reviews kan ik alleen maar bevestigen. Als je er een keer geweest bent wil je volgend jaar weer langs gaan. Omgeving is landelijk maar op (korte) rijafstand zijn voldoende plekken te vinden om leuke dingen te doen of te bezoeken. Cahors is een ontspannen Franse stad, de Lot is voor de kanoliefhebbers een mooi plekje. En anders blijf je bij het zwembad in de mooie tuin. René kan je goed adviseren over wat je zou kunnen gaan doen. Dus top!!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Ingrid02-05-2018

Aanrader!

Heerlijk locatie, landelijk gelegen en maar 10 minuten rijden vanaf doorgaande weg. Heel schoon, netjes en bijzonder gastvrij. Het is een aanrader om mee te eten als Lydi en René koken: naast het lekkere eten is het bijzonder gezellig aan tafel. Het dichtstbijzijnde dorp is Montpezat de Quercy. Montauban is 40 minuten rijden en heeft mondaine boutiques. Het leuke dorp Cahors ligt op 20 minuten rijden. De grotten (Gouffre) van Padirac zijn net als Rocamadour het uitstapje meer dan waard. .

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10René van den Berg23-10-2017

Na ons bezoek in juni nogmaals bezocht Wederom top

In het voor en naseizoen is het iets rustiger in Cantecor dus zeker de moeite waard om dan een bezoek te brengen. Nadeel is misschien dat de dagen minder warm zijn maar toch nog zeer aangenaam.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Claude en Carla21-10-2017

Heel aangenaam verblijf , lekker, mooi ,top.

Hartelijke eigenaars die er alles aan doen om je verblijf aangenaam te maken. Lekker en uitgebreid ontbijt, table d'hôtes super met verse produkten en originele recepten. Zijn prijs meer dan waard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Jolanda20-10-2017

fantastisch

Super dagen gehad. Heerlijk verwend door René en Lydi. Mooie kamers, mooie omgeving, heerlijk eten. Rustige omgeving. Je voelt je echt gast bij deze B&B.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Steven & Anja23-09-2017

Fantastich

Een aangename vakantie gehad bij René & Lydi. De perfecte gastheer / vrouw. Zeker de moeite waard om daar te verblijven. Verrassende gerechten geproefd. Ook onze hond was welkom op het domein. Zeker een extra pluspunt. Dat huisdieren welkom zijn.

Gereisd met partner in september 2017

Bed and Breakfast Domaine de Cantecor info