Montpezat de Quercy

We hebben een aantal aanbieders voor Montpezat de Quercy voor je op een rij gezet:

Reviews over Montpezat de Quercy

Franse gezelligheid in prachtige natuursetting

Elise de Boek,
    25-2-2017

Het is een rustige gastvrije omgeving. De dorpjes zijn stuk voor stuk plaatjes en de uitzichten verrassend. De plaatselijke vvv geeft goede adviezen over de omgeving. Mei is een maand waarin de natuur aan het ontwaken is. De temperaturen kunnen al best mooi zijn maar een trui in je bagage is een must. Dit deel van Frankrijk kent een rijke geschiedenis en dat ademt de streek ook uit. De wijnen zijn mooi vol en je ruikt het land. Wandelen, lekker uit eten en proeven van de streekgerechten of kleine martkjes afstruinen. Heerlijk slapen na een dag in de natuur.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed bereikbaar

Carla en Rob,
    28-8-2015

Het dorpje is een prachtig, klein, gerestaureerd dorpje in de 'Quercy'-stijl. Leuk om eens doorheen te wandelen. Meer 'stadse' beleving kun je vinden in Cahors, 18 km ten noorden van Cantecor, of Montauban, ook de moeite waard.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

De (bijna) Lot: om vaker eens naar toe te gaan!

Ted en Dé de Braak,
    24-9-2013

Op weg van de Languedoc naar Nederland verbleven we in september 2 dagen in de Lot. Wat heeft dit gebied veel te bieden. Nog redelijk rustig, romantisch en vriendelijk, met schilderachtige dorpjes zoals bijv. St. Cirq-Lapopie. De west kant van Cahors is met z'n wijnbouw weer geheel anders en ook zeer de moeite waard. De meeste indruk maakte echter "Les Arques", het beeldig gerestaureerde dorpje waar Zadkine gewoond en gewerkt heeft. We hadden de tijd mee want er was op dat moment niemand anders en we hebben er een prachtige herinnering aan over gehouden. Een aanrader voor iedereen!

Gereisd met partner in september 2013

Klein, goed onderhouden dorp

carlakriek,
    9-8-2013

Voor meer vertier liggen de plaatsen Cahors (18 km) en diverse bezienswaardigheden op korte tot redelijke afstand. Bereikbaarheid van Domaine Cantecor is heel goed, ligt slechts 10 min. rijden van de doorgaande weg naar Toulouse.

Gereisd met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie plek

dekker,
    1-8-2013

hele mooie omgeving,leuke dorpjes. in het dorp kun je voor je boodschappen te recht. er is een kleine supermarkt en een bakker en er zit ook een touristenburea. op de camping zelf kun je ook brood bestellen.

Gereisd met partner in Tue Jul 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Montpezat de Quercy scoort een 8,2 uit 10, op basis van 25 reviews