Camping La Romiguière

Meer camping info

40 reviews over Camping La Romiguière

• 8palafima04-08-2014

Prima camping

Fantastisch gelegen camping aan mooi meer, rust gegarandeerd! Inderdaad afgelegen maar dat kan je van tevoren weten! Lekker meer, en voldoende zwembad. Speelgelegenheden kinderen minimaal maar hebben zich niet verveeld ondanks mindere weer. Campingeigenaar zeer behulpzaam, vrouw is minder vriendelijk(misschien omdat ze geen woord engels spreekt.....). Sanitair zeer netjes, is daarom ook soms wel 3 uur dicht 's-middags. Prijs/kwaliteit is zeer goed!

Nadelen: restaurant zeer beperkte keuze(5 pizza's, 2x patat met snack en 1 salade) Was ook ineens 5 dagen gesloten zonder aankondiging. Honden lopen allemaal los(geen probleem) maar schijten ook overal....

Voor rustzoekers prachtplek, is afgelegen maar je hebt vakantie!

• 5ojg04-08-2014

meer ambitie en aandacht van eigenaar nodig

Meertje bij camping is fantastisch. Vlondereiland vlak voor de 'kust' erg leuk. kleinschalige camping - gemoedelijk. mooie omgeving. erg rustig. Restaurant met 5 gerechten kaart en ook 6 soorten pizza. ver overal vanaf , dichtstbijzijnde supermarkt, een kleine spar, op 15 min. Camping sjofel een beetje op z'n retour, beheerder Stephane aardig, straalt niet uit dat hij een gepassioneerde campingbeheerder is. Mobile home schoon. Electra viel bij elke regenbui uit (!!). De tuinset zat het weer in! Gras/planten bij mobile home onverzorgd. In onze tuin oude en verse hondedrollen aangetroffen. Duidelijk van een niet aangelijnde hond de aanlijnregel werd nl. niet gehandhaafd. Waterfietsen/zwemvesten zijn oud en aan vervanging toe. Het speeltuintje stelt niets voor 1 klein klimtoestel + wipkip. Op de site genoemde tafeltennistafel: niet kunnen vinden. Volleybalveld is afhankelijk van de waterstand -je zit toch bij een meertje ;-) - gedurende onze vakantie werd het speelveld steeds kleiner.

• 2Van de wetering28-07-2014

Verschrikkelijk, nooit meer!!

Onverzorgde camping, wel vriendelijke camping beheerder. De mobilhome die we gehuurd hebben is maar net schoon. Er staan stoelen en een tafel buiten die zijn gewoon zwart van het weer. Alles ziet er gewoon onverzorgd uit. De camping ligt overal Gods verlaten van af. Wij hebben de camping last-minute gehuurd, maar ik snap nu wel dat er nog plek is.

• 3Eetgelegenheden

• 9jan31-07-2012

mooie gezellige camping

Kleine camping zeer geschikt voor kinderen , ontzettend aardige camping beheerder probeerd ook engels te praten en helpt je overal mee. alleen bediening op het terras is erg langzaam maar het eten is goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7Martijn09-12-2010

Ons kent ons

Een gezellige camping, met het echte ons kent ons gevoel. Vele nationaliteiten door elkaar. Animatie in het hoogseizoen(BOUWVAK)? Nauwelijks! 2 weken geweest, 2 keer pannekoeken bakken. Wel erg leuk overigens.

De camping staat dus niet bol van de activiteiten en als je wat wil ondernemen, dan moet je wel even in de auto zitten. Middle of nowwhere is hier! Een grote Super U zit op ruim 30 autominuten(dit is echt waar!). Dat maakte ons niet uit, want de omgeving is schitterend!

Peuterbadje zat bijna nooit vol.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 5Fam. T. van der Meer13-10-2010

Wij gaan hier nooit meer heen....

In nov.09 een plek op deze camping gereserveerd voor juli 2010. Bij aankomst restant voldoen van verblijf 12 dgn, normaal gespr.geen probleem. Op de aangewezen plek past de (kleine)caravan niet. Naar de receptie met plattegrond met andere nrs.om de kiezen... Veel plaatsen in de schaduw, de hele dag zonder zon en erg vochtig ook was er een plek onder hoogspanningskabels en vele plaatsen die nog vrij waren tussen mobielhomes. Echter 1 plaats uit de vele had onze voorkeur een prima plek. Veel zon. Het oude sanitair 2 hurktoiletten en douches waar je met je voeten in het water staat. Nieuwere deel te weinig en niet schoon. Omzet terras/bar belangrijker dan onderh.terrein. Snoeien-grasmaaien-verwijderen v.bramenstruiken-zwembad etc. Zie ook mijn beoordeling op camping-frankrijk.nl

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9j.s.10-08-2010

heerlijke rustige camping

De camping is schitterend gelegen. We hadden een caravan met uitzicht op het meer, geweldig. De camping is klein, knus, netjes en eenvoudig. Het is wel afgelegen, voor voor alle uitjes en boodschappen eerst een poosje in de auto. Maar je hebt dan wel mooie ritjes. Het varen op het meer met een opblaasbootje is een aanrader. Hiermee hebben onze kinderen zich goed mee vermaakt. De beheerders en het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. We hebben een heerlijke vakantie gehad

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9bert27-07-2010

zeer mooi

pizza's en wijn erg goed. ligging schitterend. je hebt wel een auto nodig om de leuke dingen te zien. voor mensen die van natuur houden en rust absoluut een aanrader.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Bart22-05-2009

Gastvrije camping !

Practig gelegen camping, aan een meer waarin gezwommen en gevaren ( opblaasbootjes vanaf de kant en kleine motorbootjes vanaf de steiger verderop, dus geen lawaai en veilig voor iedereen ) kan worden.Beetje afgelegen, maar daardoor geen drukte en gedoe.Dorpje met supermarkt op 10 min. met auto, dus geen probleem, ook andere plaatsjes met auto goed bereikbaar en tevens leuke tochtjes ... Niet al te groot, maar prima zwembad, prachtige plaatsen aan het water, schitterend uitzicht ( zonsondergang ! ).Zeer vriendelijke- en behulpzame leiding, als je ze nodig hebt ( dokter 's nachts werd geregeld zonder probleem, tot tweemaal toe, erg lief en fijn als je de taal onvoldoende beheerst ). 's ochtends vers brood, voor kinderen een heerlijke en vooral veilige plek. Als je 4- of meer sterren wil, met disco en animatie enzo, dan is dit niet een geschikte camping, voor al het andere juist wel !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 8Hoyberghs - Beccu24-08-2008

gezellige familiecamping

wij zijn hier geweest de laatste week van juli.Dit is een kleine gezellige Nederlandse familiecamping.De mobilhome is wel uitgerust met hele eenvoudig materiaal, ik bedoel kookgerei enzo. De boiler sprong altijd af dus 'n warme douche zat er niet echt in. Zita is 'n vriendelijke, behulpzame dame . Haar personeel die de bar en het restaurant bediend doet dit wel op Franse wijze, heel lamgzaam. Onze dochter heeft zich erg geamuseerd.We hebben een gezellige week gehad. De camping ligt erg afgelegen maar dat vonden wij prachtig.Echt in de natuur met een prachtig uitzicht op het meer. Wel erg koud 's nachts. 'n Goede prijs/kwaliteit verhouding

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2008