Vakantiehuis La Soulie

VakantiehuisWeer vandaag21°14°
Vakantiehuis La Soulie

We hebben een aantal aanbieders voor La Soulie voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis La Soulie in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtige, fantastische plek

Irene van Oosterhout
30-7-2013

we hebben hier 2 weken vertoefd. Wat een prachtige plek. Zo rustig en mooi kun je niet snel vinden. Hier krijg je het echte Frankrijk gevoel. Het huis is prachtig; ruim en van alles voorzien. Een oude boerderij, stijlvol gerenoveerd. Hier kom je werkelijk tot rust. Genoeg te doen en te bekijken in de omgeving; een auto is wel noodzakelijk. We gaan zeker nog een keer.

Geweldige stek! Veel rust, mooie omgeving

Irene van Oosterhout
13-9-2012

We hebben 2 weken hier in deze verbouwde boerderij vertoefd. Heerlijk ruim opgezet huis met alle luxe die je maar wensen kunt. Rustige plek, heel privé en genoeg in de omgeving te doen als je dat wilt. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Soulie in Montirat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Soulie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Soulie scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.