Reviews over Monties

"Als een God in Frankrijk..... "

Mike Dieters,
    8-8-2013

Nadat je van de autoweg af bent gereden, rij je de rust tegemoet.

je rijdt de oprijlaan omhoog en wordt je ontvangen door Jos, Petra en de honden. meteen wordt je duidelijk dat je in een luxe, rustige kindvriendelijke omgeving bent.

werkelijk alles is tot in de puntjes verzorgd; je krijgt zelfs heerlijke soep bij aankomst.

(nacht)zwemmen in het heerlijk zwembad met uitzicht op de Bergen, lekker terras met gevulde ijskast etc.

in de buurt zijn veel marktjes, watertje en natuurlijk de bergen... Tourmalet, Aspin, Peyresourde. alle grote tourcols.

een geweldig plekje om te ontladen van de alledaagse stress!!

het gehele gezin zou zo een derde keer willen gaan.

Mooie rustig gelegen gite met eigen zwembad

topwals,
    25-7-2013

We verbleven hier in juli 2013 bij de aardige en behulpzame (Nederlandse) Jos en Petra. Omdat ze hier al langer wonen kennen ze de gehele omgeving (bezienswaardigheden, routes, restaurants, winkels etc. etc.) De gite is zeer compleet ingericht en heeft twee aparte slaapkamers met allebei een eigen douce en toilet. De eigenaren wonen op hetzelfde terrein. Ze doen er alles aan om je een hele rustige en ongestoorde vakantie te geven (gras maaien als je weg bent etc) , maar zijn er altijd als je wat wilt weten. Daarnaast waren er eieren van de eigen kippen, groenten en fruit uit eigen tuin, heerlijke tomatensoep van eigen tomaten. Niets was te gek om ons een heerlijke vakantie te bezorgen. Zwembad is ruim (ongeveer 10 bij 4 meter) en heeft zowel een zonneweide alsook een overdekt terras voor de hele warme dagen. Bij het zwembad een koelkast met wat bier, wijn en water. Achter het zwembad een klein sportveld om te jeu de boulen of te badmintonnen.

Een heerlijke plek .....

Monique van Rosmalen,
    23-7-2013

We zijn in juli voor de tweede keer op La Bourdette geweest. Net als de vorige keer een hartelijke ontvangst door de Jos en Petra. De tuin zag er weer picobello uit, en het zwembad is heerlijk. En dat uitzicht….. De gites is prima in orde en de bedden slapen heerlijk. De rust ’s nachts is ook fijn. Badkamer is heerlijk ruim, met bad én aparte douchecabine. Ook de keuken is voorzien van alles wat je nodig hebt. We hebben een heerlijke tijd gehad, mede dankzij de gastvrijheid van de eigenaren. Ook hebben ze veel tips voor de omgeving op allerlei gebieden, marktjes, restaurants, golfbanen en cultuur. We komen zeker nog een keer terug!

De omgeving is beeldschoon, de gites is landelijk gelegen.