Camping La Roucateille

Meer camping info

17 reviews over Camping La Roucateille

• 2018
    9Leon31-08-2018

Wij gaan nog eens terug!

Ligt vlakbij het mooie historische Foix, een stad met veel bezienswaardigheden. De camping is klein maar biedt alles wat je nodig hebt. Alle voorzieningen zijn picobello onderhouden en de beheerders zijn erg vriendelijk. Voor kinderen is de camping misschien minder interessant maar voor de rustzoekers een verademing

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Karin29-09-2017

Kleine gemoedelijke camping in een mooie omgeving.

Mooie ruime plaatsen . Naast de camping een mooi bos om de hond uit te laten . Ideale camping om de Ariège te verkennen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 10Leo Lambrichs25-06-2017

Geweldige camping

Prachtige ligging, erg rustig en een uitval basis om Kartharenland te ontdekken. Sanitair perfect zo ook de plaatsen. Eigenaar zeer behulpzaam en attend. Een aanrader,

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Arlette L!14-11-2016

Heel goede doortrekcamping

Alles positief aan deze camping voor wat onze wensen betreft voor een doortrekcamping. Vriendelijke uitbaters, rustig, heel proper, grote zelf uit te kiezen plaatsen (in september), dichtbij grote warenhuizen, warme douches, toiletten MET toiletpapier.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 10Stordiau09-07-2014

Camping La Roucateille is in een woord fantastisch, mooie omgeving, proper sanitair, rustig(buiten seizoen)vriendelijk onthaal, mooie, ruime staanplaatsen. komen hier zeker terug. AANRADER

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Linda & Harry04-07-2014

Zeer fijne camping met gemotiveerd team

Camping La Roucateille in Montgailhard (Pyreneen zeer dicht bij Foix) is ons prima bevallen. Wij waren onder de indruk van het fantastische sanitair, de vriendelijke ontvangst en de motivatie van Vincent en Jean Michel. In juni een zeer rustige camping met hele ruime plaatsen. Goed onderhouden en dicht bij Foix en supermarkten. Mooie omgeving om te wandelen of om dagtrips te maken over de vele cols met sneeuw! Aanrader volgens ons!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Felicia27-07-2013

Geweldige camping!!!!!!

Wij zijn 10 dagen op deze camping geweest. Eerst zouden we maar een paar dagen blijven en dan weer verder maar.... deze camping was zo goed en de omgeving zo geweldig dat we de rest van de vakantie hier zijn gebleven! De medewerkers proberen echt alles uit de kast te halen om het de gasten naar hun zin te maken. Ze zijn erg vriendelijk en wat ons ook opviel is dat ze erg proberen om engels met je te spreken zodat de communicatie ook erg prettig was. Er waren zowel veel Fransen als een aantal Nederlanders wat de sfeer erg gezellig maakte.

Heerljike rustige camping met vernieuwd sanitair. Nog nooit zo meegemaakt! Ruime douches! Schoon en netjes!

Helaas kan je niet bij het riviertje komen dit is afgezet door een hek. Wij begrepen dat ze dit verplicht zijn van de gemeente. Dat is wel jammer omdat een riviertje altijd erg lekker is om verkoeling te zoeken. Zwembad is er niet dat zou nog wel een aanrader zijn. Maar niet heel erg gemist.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9J Klomp13-08-2012

Fijn om hier te zijn!

Camping Racouteille is een perfecte kleine camping met een heel gemoedelijke sfeer, er is geen zwembad en daarom ook uitermate geschikt voor de rustzoeker. De camping licht aan de buitekant van het dorp waar je te voet zo bent. De campingeigenaar en personeel doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Het sanitair zag er prima uit en werd perfect schoongehouden. Voor de kinderen staat er een speeltoestel met glijbaantje. Als je wilt kun je er 's avonds ook nog een hapje eten. Als je dit allemaal bij elkaar optelt en je weet dat we nog geen 19 euro per nacht hoefde te betalen dan kan de prijs/kwaliteitsverhoeding toch niet beter!?

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 10marja v empel07-08-2012

wat een sfeervolle camping

wat een gezellige camping, de jonge eigenaren lopen het vuur uit hun sloffen om het ons naar de zin te maken.mooie plaatsen en schoon. geen zwembad maar de rest compenseertt dat wel. veel succes jongens

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2012

• 9antoinette05-08-2012

Een mooie camping

We hebben hier een prima week gehad. De medewerkers zijn erg vriendelijk en heel behulpzaam. De camping ziet er verzorgd uit en de toiletten worden regelmatig schoongemaakt. De camping ligt centraal en in de omgeving is van alles te bezichtigen. Een echte aanrader

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012