Camping Pouylebon

29 reviews over Camping Pouylebon in het Nederlands

Prachtige stek!

Puck,
15-1-2019

Een fijne, rustige, kleinschalige camping. Ruime plekken met voldoende schaduw en privacy. Afgelegen van de drukke steden. Voor de boodschappen is het wel even stukje rijden maar kan ook prima op de terugweg van een dagje uit. Voor de kids ook een heerlijke plek, veel (nl) kinderen. Elke dag wordt er een leuke activiteitje voor ze georganiseerd op een vrijblijvende spontane manier. De eigenaren zijn een betrokken gezin wat je veel op de camping ziet.

Buiten de camping om genoeg dingen te zien en te doen, alles wel op rij afstand (met de auto).

Als je het niet erg vind om te rijden dat zijn de Pyreneën en Toulouse ook een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Genieten!

Evie,
4-4-2018

Wat een heerlijke camping, wij hebben genoten samen met onze 2 kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ge-wel-dig!

Familie Jochmann,
30-12-2017

In één woord geweldig. De rust, de ruimte, het uitzicht, de kinderen om mee te spelen, de hartelijkheid van Jean-Marc en Florence (en de kinderen trouwens), het eten, het zwembad, de gezelligheid. We hebben een onvergetelijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Grandioos

Appie en gerry van beek Zeist,
30-8-2017

Een mooie plek, gastvrije eigenaar behulpzaam en wil het iedereen naar de zin maken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wat heeft deze camping eigenlijk niet?!

Daniël en Merlijne,
19-8-2017

Eigenlijk niets. We hebben enorm genoten op deze prachtige plek. Door de buitengewone gastvrijheid van Jean-Marc, met zijn passie voor koken en Florence, met haar oog voor detail, hebben wij de ultieme vakantie gehad. Camping Pouylebon = rust - gezelligheid - samen eten - gastvrijheid - puur genieten. Dank jullie wel. Liefs

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

fantastische camping

Jeannette,
11-8-2017

Camping Pouylebon is een hele gezellige, mooi aangelegde camping. Je kunt er heerlijk eten en het brood wordt op je plek bezorgd. Er wordt regelmatig iets georganiseerd, bv. op de camping zelf: tafeltennistoernooi, kampvuur en buiten de camping werden er uitstapjes verzorgd naar een wijnboerderij waar Armagnac werd gemaakt en naar een biologische geitenboerderij, leuk voor jong en oud. Er zijn veel kinderen op de camping, maar om 22.00 uur is het stil. Wij hebben echt genoten!

Gereisd met partner in juli 2017

Schitterende plek

Jaap en Diny Hoeksma
9-10-2016

prachtige omgeving, erg heuvelig waardoor fietsen iets minder geschikt is zonder goede conditie en helm is zeker aan te raden.

geweldig lekker gegeten bij Jean-Marc, veel plezier tijdens dit leuke table-hote diner, vriendelijk, gastvrij gezin.

super dat s'ochtends de warme broodjes bij je tent worden bezorgd!

en de stilte..............niet te geloven, een aanrader voor ieder die van rust houdt!

Gereisd met partner in september 2016

het paradijs op aarde bestaat dus echt

Bert en Melia
4-10-2016

Wat een heerlijke camping. Hartelijke gastheer en gastvrouw. Ruime mooie plaatsen. Een heerlijk zwembad. Meerdere keren per week culinaire heerlijkheden van Jean Marc. Je hoort hier nog de stilte, wat een rust. Mooie omgeving ook met vele schilderachtige dorpjes. Een aanrader voor het voor en na seizoen.

Heerlijk verblijf

Tom
15-9-2016

Heerlijke dagen op de gastvrije en mooie camping Pouylebon. Als lid van SVR is de prijs helemaal in orde. De camping is zeer charmant aangelegd, leuk aangekleed en er is duidelijk aandacht voor de gasten. 's Ochtends staat het vers gebakken brood onder je luifel en wordt je wakker van die heerlijke geur. Als je leuke plaatsen wilt bezoeken, moet je iets verder rijden. De camping was voor ons, zo in het na seizoen een oase van rust. Precies het geen we wilde.

Sfeervolle fijne camping

Maarten en Ester Bent
4-8-2016

Wij hebben een geweldig verblijf gehad op deze sfeervolle camping. Het is er rustig maar wel heel gezellig. Het is een mooie groene camping met hele ruime plekken. De eigenaren Jean Marc en Florence zijn heel hartelijk en gastvrij. Wij voelden ons gelijk welkom en onze kinderen (7,9 en 11 jaar) hebben zich heerlijk vermaakt. Er wordt geregeld iets georganiseerd voor de kinderen en volwassenen maar op een fijne kleinschalige manier (avondwandeling, marshmallows roosteren in het kampvuur, bbq etc). Er wordt vers brood gebracht 's ochtends (zelfs bij de tent...!). Het zwembad ligt mooi en de kinderen hebben zich er uren in vermaakt. Wij gaan graag nog een keer terug! Groeten, Maarten en Ester

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pouylebon in Montesquiou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pouylebon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.