Camping Chateau Le Haget (Glamping)

Camping Chateau Le Haget (Glamping)

8.6Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Montesquiou

8.6Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Le Haget (Glamping) voor je op een rij gezet:

Direct boeken

72 reviews over Camping Chateau Le Haget (Glamping)

• 9Afke27-08-2019

Fantastisch mooie camping!!

Wat hebben we het fantastisch mooi gehad op chateau-camping Le Haget. Het is een heerlijke camping (niet voor mensen die van hoem-pa-pa houden overigens!) waar rust en gemoedelijkheid bovenaan staan. De gezellige avonden met Table d'Hote zijn goed georganiseerd en een beleving. Wij hebben in een Tamaris XL gezeten met onze 4 kinderen. Dat gaat prima met 3 slaapkamers en een erg ruime veranda waar je eigenlijk van 's ochtends vroeg naar 's avonds laat kunt zitten vanwege het lekkere weer. Marc en Annemieke zijn erg vriendelijk, behulpzaam en staan altijd paraat. De animatie is erg leuk voor kinderen, niet dwingend, kinderen zoeken het zelf op. Wij komen zeker terug!!

• 7fam. Jansen25-08-2019

Redelijke camping, verkeerde periode

Wij zijn in de week van 12 augustus aangekomen op Le Haget, mooi kasteeltje, vriendelijke ontvangst, fijn zwembad. Er worden in het hoogseizoen verschillende leuke activiteiten georganiseerd (wijnproeverij; table d'hote, ontvangstborrel). Grote tegenvaller was dat het hoogseizoen 17-8 stopt en er daarna bijna geen andere gasten/kinderen meer zijn, restaurant gesloten is en er geen animatie meer is. Vooral voor onze kinderen was dit een grote tegenvaller en we hadden het zeer gewaardeerd als dit duidelijker aangegeven was bij onze reservering, we betaalden wel hoogseizoenprijzen en waren daarom in de veronderstelling dat er nog wel andere gasten zouden zijn. Het sanitair is spartaans: geen WC bril; douches toiletten; dames/heren door elkaar; vrijwel geen warm water, ook niet voor de afwas. Enkele douches boven zijn wel warm, maar ook deze werden vanaf het weekend afgesloten. Activiteiten in omgeving zijn stukje rijden.

• 6Staat v/h sanitair

Marc et Annemieke Passera, Chateau le Haget, owner, 28-08-2019

Beste fam. Jansen. Wij betreuren dat u bij ons niet naar de zin heeft gehad, dat ons camping niet voldeed aan uw verwachtingen.Het is bekend dat als iets niet goed gaat, dan deugd niets meer. Op ons website zijn alle openingstijden van bar, restaurant, periode van animatie, enz goed vermeld, hier over zijn wij heel duidelijk. Dit kunt u ons niet aanrekenen, het feit dat het na 15/08 heel rustig is bij ons ook niet. Het is immers zo dat nederlandse families rond deze datum terug naar huis gaat. In de eerste week van uw vakantie was alles nog volop aan de gang, Voor wat betreft de toiletten dit zijn wc met zogenaamde ziekenhuis zit, een bril is bron van bacterien, dat is afhankelijk van zoals u het ziet, Warm water, als het heel rustig is, moet je inderdaad langer wachten , als geen warm water is zijn wij heel snel met oplossingen in geval van problemen, u heeft ons blijkbaar niet op de hoogte gebracht, Wij zijn bekend om onze betrokkenheid bij onze gasten en vinden het jammer dat u niet nodig vond om uw klachten bij ons te melden. Wij vonden het nodig om met u ons standpunt mee te delen,

• 9Familie Groenstege17-08-2019

Heerlijk!

Camping Le Haget is een heerlijke camping. Ruimte, rust en een ongedwongen sfeer in een prachtige omgeving. De streek Le Gers ademt rust uit. De eigenaren, Marc en Annemieke, zijn erg vriendelijk en behulpzaam en hebben ons hartelijk ontvangen. Ook complimenten voor het animatieteam Luuk en Wouwsje. Onze kinderen hebben een toptijd gehad! We zullen de table d’hote en het branden van de Armagnac niet vergeten. Wij zaten in een chalet petite met grote verranda en buitenkeuken. Genoeg privacy en comfortabel. Aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Anneke12-08-2019

Fantastische plek voor een rustige vakantie!

Le Haget is een oase van rust waar alles goed voor elkaar is. Marc en Annemieke zijn hartelijk, gastvrij en zeer behulpzaam. Wij zaten in een mobil-home Tamaris. Deze mobil-homes zijn niet te vergelijken met mobil-homes op andere campings, het zijn kleine gezellige huisjes, voorzien van alle gemakken. Drie slaapkamers met prima bedden, een keukentje voorzien van alles dat je nodig hebt inclusief een vaatwasser en ruimte om binnen te zitten aan een eethoek. Dat laatste is vrijwel nooit nodig van in de Gers is het eigenlijk altijd warm genoeg om buiten te eten. De mobil-home heeft een zeer ruime veranda waar niet alleen een zespersoons eettafel staat maar ook twee heerlijke ligstoelen om op te relaxen. Ook fijn; alles is superschoon! De camping zelf is klein en gemoedelijk, kinderen zoeken elkaar op. Het zwembad is schoon en goed onderhouden met meer dan voldoende ligstoelen. Eens per week is er een gezellige table d'hotes bij het kasteel

• 9Hans en Ellen Verheij01-08-2019

Rustgevend onderkomen

Dankzij vrienden hier verzeild geraakt. Prachtige rustige kasteelcamping, waar het leven goed is; grote plekken, prettige meedenkende eigenaren en aardige campinggasten. Wat opviel was dat veel gasten met een thuiskomgevoel vele jaren voor de herhaling gaan. Wij hadden jaren niet gekampeerd, maar scharen ons met groot plezier onder deze groep. De table d’hôtes op dinsdagavond en de BBQ op vrijdag , beide bij het kasteel zijn happenings en aanraders. Het zwembad is heerlijk schoon en een welkome afkoeling op hete dagen. Voor de kinderen volop animatie zoals spelen en een spooktocht. WIFI beperkt, bij het kasteel goed bereik, maar hoe heerlijk is een vakantie zónder! De douches zijn soms wat aan de koude kant, je moet even weten wanneer je het beste kunt gaan, de boven gelegen zijn het beste. Iedere dag wordt er een paar keer schoongemaakt. In ieder geval zijn wij fan geworden van deze plek. Tot volgend jaar!

• 2018
    9Martin03-08-2018

Een echte camping in Frankrijk vakantie!

Wat een fijne camping! We hebben mede dankzij Marc en Annemieke een heerlijke vakantie gehad. Onze dochter heeft ook een echte camping vakantie gehad met leuke ontspannen animatie en een lief vriendinnetje. We hadden de tweede week wel aardig wat stress dankij onze auto maar Marc stond direct klaar om ons te helpen bij de Gendarmerie. Marc nogmaals enorm bedankt daarvoor. Op de camping ook heerlijk gegeten overigens. Qua ligging ligt het misschien iets verder van de echt interessant uitjes maar wat ons betreft is dat eerder een voordeel dan een nadeel. Aanrader vind ik ook nog ons tripje naar San Sebastian (Donostia). Heerlijke stad, heel goed eten en super lekker strand. Allemaal bereikbaar vanaf Camping Le Haget!

• 9Anita de Jong28-07-2018

Fantastische locatie om vakantie te vieren

We zijn met alle egaars ontvangen. Wat hebben Mark en Annemiek Passera een fantastisch team. Van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat staan ze voor je klaar.

Het is jammer dat medegasten de stroom en het WiFi gebruik soms overbelasten zodat anderen daar onterecht over gaan klagen terwijl de stroomonderbreking hoogstens een paar minuten duurt.

Regels zijn er niet voor niets en nodig om ervoor te zorgen dat iedereen een fijn verblijf heeft. Dat lijkt me logisch!!

ZEKER EEN AANRADER !

• 10Eetgelegenheden

• 9Familie van de Vosse28-07-2018

Prachtige camping

Prachtige plek, kleinschalig, prachtige bomen die fijne schaduw geven. Het zwembad is fijn, er is ook een ruim peuterbad . Leuke animatie voor de kinderen. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen. De Tamaris was prima voor 6 personen. Van betutteling of rare regeltjes is echt geen sprake ( zie vorige review). De eigenaren zijn hartelijk en behulpzaam. Heerlijke week gehad!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 6Moedeloos23-07-2018

Oef, wat Spartaans

Ondanks waarschuwende woorden van vrienden, hebben we het hier toch een week uitgehouden. De camping zelf is prachtig, maar de uitbaters zijn op en top betuttelaars. Alles moet volgens hun regeltjes. Het woord flexibel komt niet in hun woordenboek voor. Jammer. Stoor je je hier niet aan en neem je regelmatig uitvallende elektriciteit voor lief, dan heb je hier de tijd van je leven. Want de omgeving is prachtig.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Chateau le Haget, owner, 22-01-2019

Bedankt voor uw review. Jammer dat u het zo heeft ervaren, uiteraard doen wij er alles aan om eenieder een fijne vakantie te bieden. Daar zijn soms wat algemene regels voor nodig zoals dat de slagbomen 's nachts dicht zijn zodat iedereen lekker kan slapen.

De stroomuitval betreuren wij zeer en wij zijn erachter gekomen dat een kampeerder oneigenlijk gebruik maakte van onze elektriciteit door zijn auto op te laden op een punt dat daar niet geschikt voor is. Dit is de reden dat de stroom regelmatig uitviel. Wij hebben twee speciale laadpunten voor elektrische auto's geïnstalleerd en hopen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Hartelijke groet uit Frankrijk, Marc en Annemieke

• 9Kris18-02-2018

Echt een héérlijke plek.

Met ons gezin een heerlijke tijd gehad in een zéér luxe Tamaris stacaravan op een schitterende camping met mooie ruime plekken in de tuin van een mooi chateau. Zwembad is perfect voor een verfrissende duik en heeft een apart kinderbadje voor de kleinste. De wekelijkse table d'hôtes is een absolute aanrader en samen met de wijnproefavond een gezellig moment om andere mensen op de camping te ontmoeten. Marc, Annemieke en niet te vergeten Peter, doen er alles aan om je een fijn verblijf te verzorgen.

Direct boeken

7 tips over Camping Chateau Le Haget (Glamping)

• Ingrid Kool, 01-07-2012

Leuke kastelen in de omgeving waar wijn te proeven en te kopen is. Enorme velden met wijnranken. De plaats Auch 35 km verder erg leuke plaats met winkeltjes en restaurantjes. Ook Mirande leuk plaatsje wat iets van 10 km is.

• Mark Vonk, 14-08-2013

Omgeving is vrij rustig. Dagje Pyreneeën in combinatie met een avondwandeling in Lourdes is leuk om te doen. Atlantische Oceaan is even rijden, maar er zijn campinggasten die een dagje zee hebben gedaan (wij niet). Verder de gebruikelijke Franse dorpjes. Ik had mijn racefiets niet bij me (wel spijt van), maar het is een prima gebied om een rondje te maken met diverse klimmetjes.

• dekoning48, 23-08-2013

De animatie, die verzorgd werd door Aline, was super!! Aline kende alle kinderen, van klein tot groot, bij naam en probeerde de activiteiten voor iedereen aantrekkelijk te maken. De animatie was kleinschalig, maar voor onze kinderen (van 3 en 4 jaar) perfect! De table d'hotes is een aanrader! Zeker meedoen! De omgeving is mooi, maar voor uitstapjes moet je toch al snel een uur rijden met de auto. Voor mensen die net als ons graag veel willen bekijken is dit iets om rekening mee te houden.

1 vraag over Camping Chateau Le Haget (Glamping)

• Marjolein Graafland., 24-02-2019

Honden

Hallo. Heb je inde buurt van de camping een watertje waar de hond kan afkoelen.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig