Camping Chateau Le Haget (Glamping)

Camping Chateau Le Haget (Glamping)
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Le Haget (Glamping) voor je op een rij gezet:

63 reviews over Camping Chateau Le Haget (Glamping) in het Nederlands

Echt een héérlijke plek.

Kris
18-2-2018

Met ons gezin een heerlijke tijd gehad in een zéér luxe Tamaris stacaravan op een schitterende camping met mooie ruime plekken in de tuin van een mooi chateau.

Zwembad is perfect voor een verfrissende duik en heeft een apart kinderbadje voor de kleinste.

De wekelijkse table d'hôtes is een absolute aanrader en samen met de wijnproefavond een gezellig moment om andere mensen op de camping te ontmoeten. Marc, Annemieke en niet te vergeten Peter, doen er alles aan om je een fijn verblijf te verzorgen.

Wat een heerlijke vakantie!

Merel en Iwar
10-1-2018

Bijna 4 weken lang hebben wij afgelopen zomer op deze heerlijke camping gestaan. En we hadden nog wel langer willen blijven...

Camping is mooi gelegen, met een mooi kasteel op de camping en hele mooie ruime plaatsen. Naast onze (grote) vouwwagen hadden wij genoeg plaats om nog lekker te kunnen zitten.

Er heerst een en al rust over de camping, lekker uitslapen is er zeker bij.

Het eten is het restaurant is goed, en de table d'hote is aan te raden. Evenals de wijnproeverij die georganiseerd wordt. Onze kinderen van 5 en 3 jaar hebben zich ook prima vermaakt.

Het sanitair was altijd schoon.

De omgeving oogt in het begin at saai, maar naar mate je wat vaker weg gaat ontdek je steeds meer leuke plekjes.

Bassoues is een leuk plaatsje waar je ook gezellig kan lunchen en het Jazz festival in Marciac is een aanrader. een en al gezelligheid.4

Heerlijke rustige, groene camping!

Familie Spijkers
27-8-2017

Heerlijke rust, weelderig groen, veel ruimte, vriendelijk & behulpzaam; zomaar een paar indrukken die bij ons opkomen na onze geweldige relaxte vakantie op deze mooie camping! Een fijn schoon zwembad met lekkere ligbedden voor heerlijke dagen aan het water met een goed boek en verfrissende duik. Wij hadden een heerlijk châlet met fenomenaal uitzicht, maar ook de tenten en ruime kampeerplaatsen zien er top uit. Het sanitair gebouw is keurig schoon en bijzonder door zijn voormalige functie als Orangerie. (Met de originele vloer er nog in!) Wij hebben het Château niet van binnen kunnen bezichtigen door onze uitstapjes, maar de mooi onderhouden buitenkant van het Château, met het tuinmeubilair op het gras, spreekt al tot de verbeelding! Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar bv de Pyreneeën, Auch, Pau of Lourdes! Dikke pluim voor Marc en Annemieke; op deze heerlijke camping krijg je wat ze beloven!!

Héérlijk

Leonie
16-8-2017

Fantastisch grote kampeerplekken, heerlijk zwembad en oase van rust. Wij hebben hier ruim 2 weken gestaan en zijn helemaal tot rust gekomen. Zeer gemoedelijke sfeer. Table d'hote op dinsdagavond is een must, heerlijk eten, gezellig sfeer en leuke kans om mensen te leren kennen. Kinderen worden apart vermaakt deze avond. Sanitair kan een upgrade gebruiken maar is super schoon. Elke ochtend heerlijk vers brood. In omgeving niet heel veel te doen of je moet redelijk ver rijden. Wel leuke stadjes en marktjes. Als je goed voorbereid bent op je vakantie dan weet je dit. Poort gaat om 21.30 dicht en pas weer open op 9.00 uur. Wij wilden graag vroeg vertrekken terug naar Nederland en konden zonder probleem buiten de poort (nog wel op camping) op een veldje, aan het stroom in onze caravan overnachten om rond 7 uur te kunnen gaan rijden. Al met al een fijne vakantie waar we met veel plezier aan terugdenken.

prachtig, gastvrij, ideaal

Tom Oosterlaken
14-8-2017

Heerlijke camping, prachtige plaatsen.

Plaats was ruim, zowel voor als achter de tent plek voor zon of schaduw.

Goed sanitair, schoon.

Maar vooral een vriendelijk team, Annemieke, Marc, Jeanelle, Sven, Isa , Amber , Peter en Frank, dat er alles aan doet om het verblijf te veraangenamen.

Absoluut aanbevelenswaarding was de table d'hote. Heerlijk genieten.

Zou wel leuk zijn als de bar bv een paar avonden open zou zijn, om gezellig met wat mensen een drankje te doen.

Een geweldige camping

Jan van Wezel (Hoevelaken)
12-8-2017

We bezochten de camping nav een artikel in de KCK van juni 2017. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Annemiek en we kregen een ongelofelijk grote plaats. 's Avonds een wijnproeverij. Fantastisch om meteen ook andere gasten te leren kennen en ervaringen te horen. Ieder bleek erg tevreden. Heerlijk rustig doordat het terrein op tijd dicht- en 's morgens omstreeks 09.00 uur weer open gaat. Geen geraas van auto's dus. Het sanitair was altijd schoon en de douches werkten uitstekend. (lekker warm). De eigenaren doen er alles aan om het een ieder naar de zin te maken. Leuke innemende luitjes die Annemiek en Marc. Dinsdag een gezellig en kwalitatief zeer goed "gastendiner" georganiseerd voor de gasten. Kortom een geweldige camping waar we een onvergetelijke week gehad hebben en zeker nog een keer terug hopen te komen. TOP!!!!

Fantastische plek

Marieke
12-8-2017

Wat is Le Haget toch een heerlijke camping! Wij komen al jaren met heel erg veel plezier! Vroeger als kind met mijn ouders en nu als volwassenen heb ik mij er altijd prima kunnen vermaken.

De waterpolo in het zwembad om 15.00 is echt iets waar je bij móet zijn! Waar we ook heen gaan, 15.00 zijn we terug!!! Waterpolo is traditie!

De campingplekken staan is de tuin van een mooi kasteel en zijn ruim opgezet. Zon en schaduw op één plek!

In het restaurant kun je goed eten. Ook afhalen behoort tot de opties.

Marc, Annemiek en hun team zijn enorm gastvrij en staan dag en nacht voor je klaar.

In de omgeving is van alles te doen (marktjes, jazzfestival, salsafestival, survivalen tussen de bomen, paardrijden). Voor de kinderen is er een animatieprogramma. En de wekelijkse table d'hotes bij het restaurant is een aanrader!

Om een lang verhaal kort te maken: Le Haget is echt een heerlijke plek!!

Voor rustzoekers

Groot
12-8-2017

Mooie camping met super grote plaatsen. Wij stonden op het einde, dat is dan wel een eindje van de centrale voorzieningen. Gastvrije ontvangst, aanrader is de wekelijkse table d'hotes. Prachtige fietsomgeving.

Nadelen: dagelijks (meermaals) uitvallen van de stroom, elke middag (15-16) het zwembad geblokkeerd voor de waterpolo, sanitair is verouderd en ruikt niet fris, wasmachine kapot en gedurende 3 weken ook niet gemaakt. In de omgeving is vergeleken met andere gebieden weinig te doen. Je moet al snel een uur in de auto. Kortom, hou je van rust en ruimte en wil je vooral uitrusten dan is dit een prima camping.

Stroomonderbreking

broek
9-8-2017

De beide dames hebben blijkbaar op een mooie plek gestaan. Wij overigens ook. Helaas wel op een plek waar elke dag de stroom 3-4 keer wegviel. Soms wel meer dan een uur.

Dit is door meerdere mensen meerdere keren bij de beheerders gemeld. Steeds kregen we als antwoord dat een van de gasten kortsluiting veroorzaakte. Helaas werd niet uitgezocht wie dat was. En dat zou toch wel klantvriendelijk geweest zijn. We hebben een keer een deel van het vlees moeten weggooien omdat we dat niet meer vertrouwden. Toen na een week het probleem nog niet opgelost was, zijn we vertrokken. Blijkbaar is het niet mogelijk de stroomvoorziening te garanderen maar er wel € 4,50 per dag voor te vragen.

Jammer, want de camping is verder fantastisch.

Heerlijk

Marjo Hofhuis
6-8-2017

Sommige mensen verwarren kamperen met een all inclusive resort. Soms is er inderdaad 5 minuten geen stroom of doet de wasmachine het niet. (waar overigens een prima alternatief voor was door de was bij de receptie af te geven) Heel vervelend. Maar mensen het blijft kamperen! Thuis zijn we van alle gemakken voorzien sommige zelfs inclusief huishoudelijke hulp. Het behelpen is juist de charme van kamperen. Zit je daar niet op te wachten moet je toch naar een all inclusive resort. Denk daar goed over na voor je een recentie plaatst. Wij gaan al jaren naar camping le Haget . En zijn zeer tevreden. De klantvriendelijkheid van het hele le Hagetteam krijgt van ons een dikke 10! Wij hebben 3,5 week op de camping gestaan waarvan de 1e periode zonder stroomonderbreking. Heeft u er bij stil gestaan dat het probleem misschien niet bij de camping zit maar bij ondeugdelijk materiaal of oneigenlijk gebruik van stroom van een van de gasten? En nog even over het late tijdstip van vertrek van de camping. Dit heet rekening houden met andere mensen die gewoon nog vakantie hebben. Wij komen volgend jaar weer met heel veel plezier terug op deze camping. Want alle hierboven genoemde hele kleine ongemakjes vallen in het niet bij de ontzettend grote kampeerplekken, de gastvrijheid van Marc en Annemiek en hun team, en de rust op de camping. Wij hebben ook dit jaar weer een top vakantie gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chateau Le Haget (Glamping) in Montesquiou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chateau Le Haget (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Chateau Le Haget (Glamping) scoort een 8.73 uit 10 op basis van 63 reviews.