Camping Chateau Le Haget (Glamping)

Kleine hotelsWeer vandaag28°14°
Camping Chateau Le Haget (Glamping)
8,7

67 reviews over Camping Chateau Le Haget (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een echte camping in Frankrijk vakantie!

Martin
3-8-2018

Wat een fijne camping! We hebben mede dankzij Marc en Annemieke een heerlijke vakantie gehad. Onze dochter heeft ook een echte camping vakantie gehad met leuke ontspannen animatie en een lief vriendinnetje. We hadden de tweede week wel aardig wat stress dankij onze auto maar Marc stond direct klaar om ons te helpen bij de Gendarmerie. Marc nogmaals enorm bedankt daarvoor. Op de camping ook heerlijk gegeten overigens. Qua ligging ligt het misschien iets verder van de echt interessant uitjes maar wat ons betreft is dat eerder een voordeel dan een nadeel. Aanrader vind ik ook nog ons tripje naar San Sebastian (Donostia). Heerlijke stad, heel goed eten en super lekker strand. Allemaal bereikbaar vanaf Camping Le Haget!

Fantastische locatie om vakantie te vieren

Anita de Jong
28-7-2018

We zijn met alle egaars ontvangen. Wat hebben Mark en Annemiek Passera een fantastisch team.

Van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat staan ze voor je klaar.

Het is jammer dat medegasten de stroom en het WiFi gebruik soms overbelasten zodat anderen daar onterecht over gaan klagen terwijl de stroomonderbreking hoogstens een paar minuten duurt.

Regels zijn er niet voor niets en nodig om ervoor te zorgen dat iedereen een fijn verblijf heeft.

Dat lijkt me logisch!!

ZEKER EEN AANRADER !

Prachtige camping

Familie van de Vosse
28-7-2018

Prachtige plek, kleinschalig, prachtige bomen die fijne schaduw geven. Het zwembad is fijn, er is ook een ruim peuterbad . Leuke animatie voor de kinderen. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen. De Tamaris was prima voor 6 personen. Van betutteling of rare regeltjes is echt geen sprake ( zie vorige review). De eigenaren zijn hartelijk en behulpzaam. Heerlijke week gehad!

Oef, wat Spartaans

Moedeloos
23-7-2018

Ondanks waarschuwende woorden van vrienden, hebben we het hier toch een week uitgehouden. De camping zelf is prachtig, maar de uitbaters zijn op en top betuttelaars. Alles moet volgens hun regeltjes. Het woord flexibel komt niet in hun woordenboek voor. Jammer.

Stoor je je hier niet aan en neem je regelmatig uitvallende elektriciteit voor lief, dan heb je hier de tijd van je leven. Want de omgeving is prachtig.

Echt een héérlijke plek.

Kris
18-2-2018

Met ons gezin een heerlijke tijd gehad in een zéér luxe Tamaris stacaravan op een schitterende camping met mooie ruime plekken in de tuin van een mooi chateau.

Zwembad is perfect voor een verfrissende duik en heeft een apart kinderbadje voor de kleinste.

De wekelijkse table d'hôtes is een absolute aanrader en samen met de wijnproefavond een gezellig moment om andere mensen op de camping te ontmoeten. Marc, Annemieke en niet te vergeten Peter, doen er alles aan om je een fijn verblijf te verzorgen.

Wat een heerlijke vakantie!

Merel en Iwar
10-1-2018

Bijna 4 weken lang hebben wij afgelopen zomer op deze heerlijke camping gestaan. En we hadden nog wel langer willen blijven...

Camping is mooi gelegen, met een mooi kasteel op de camping en hele mooie ruime plaatsen. Naast onze (grote) vouwwagen hadden wij genoeg plaats om nog lekker te kunnen zitten.

Er heerst een en al rust over de camping, lekker uitslapen is er zeker bij.

Het eten is het restaurant is goed, en de table d'hote is aan te raden. Evenals de wijnproeverij die georganiseerd wordt. Onze kinderen van 5 en 3 jaar hebben zich ook prima vermaakt.

Het sanitair was altijd schoon.

De omgeving oogt in het begin at saai, maar naar mate je wat vaker weg gaat ontdek je steeds meer leuke plekjes.

Bassoues is een leuk plaatsje waar je ook gezellig kan lunchen en het Jazz festival in Marciac is een aanrader. een en al gezelligheid.4

Heerlijke rustige, groene camping!

Familie Spijkers
27-8-2017

Heerlijke rust, weelderig groen, veel ruimte, vriendelijk & behulpzaam; zomaar een paar indrukken die bij ons opkomen na onze geweldige relaxte vakantie op deze mooie camping! Een fijn schoon zwembad met lekkere ligbedden voor heerlijke dagen aan het water met een goed boek en verfrissende duik. Wij hadden een heerlijk châlet met fenomenaal uitzicht, maar ook de tenten en ruime kampeerplaatsen zien er top uit. Het sanitair gebouw is keurig schoon en bijzonder door zijn voormalige functie als Orangerie. (Met de originele vloer er nog in!) Wij hebben het Château niet van binnen kunnen bezichtigen door onze uitstapjes, maar de mooi onderhouden buitenkant van het Château, met het tuinmeubilair op het gras, spreekt al tot de verbeelding! Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar bv de Pyreneeën, Auch, Pau of Lourdes! Dikke pluim voor Marc en Annemieke; op deze heerlijke camping krijg je wat ze beloven!!

Héérlijk

Leonie
16-8-2017

Fantastisch grote kampeerplekken, heerlijk zwembad en oase van rust. Wij hebben hier ruim 2 weken gestaan en zijn helemaal tot rust gekomen. Zeer gemoedelijke sfeer. Table d'hote op dinsdagavond is een must, heerlijk eten, gezellig sfeer en leuke kans om mensen te leren kennen. Kinderen worden apart vermaakt deze avond. Sanitair kan een upgrade gebruiken maar is super schoon. Elke ochtend heerlijk vers brood. In omgeving niet heel veel te doen of je moet redelijk ver rijden. Wel leuke stadjes en marktjes. Als je goed voorbereid bent op je vakantie dan weet je dit. Poort gaat om 21.30 dicht en pas weer open op 9.00 uur. Wij wilden graag vroeg vertrekken terug naar Nederland en konden zonder probleem buiten de poort (nog wel op camping) op een veldje, aan het stroom in onze caravan overnachten om rond 7 uur te kunnen gaan rijden. Al met al een fijne vakantie waar we met veel plezier aan terugdenken.

prachtig, gastvrij, ideaal

Tom Oosterlaken
14-8-2017

Heerlijke camping, prachtige plaatsen.

Plaats was ruim, zowel voor als achter de tent plek voor zon of schaduw.

Goed sanitair, schoon.

Maar vooral een vriendelijk team, Annemieke, Marc, Jeanelle, Sven, Isa , Amber , Peter en Frank, dat er alles aan doet om het verblijf te veraangenamen.

Absoluut aanbevelenswaarding was de table d'hote. Heerlijk genieten.

Zou wel leuk zijn als de bar bv een paar avonden open zou zijn, om gezellig met wat mensen een drankje te doen.

Een geweldige camping

Jan van Wezel (Hoevelaken)
12-8-2017

We bezochten de camping nav een artikel in de KCK van juni 2017. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Annemiek en we kregen een ongelofelijk grote plaats. 's Avonds een wijnproeverij. Fantastisch om meteen ook andere gasten te leren kennen en ervaringen te horen. Ieder bleek erg tevreden. Heerlijk rustig doordat het terrein op tijd dicht- en 's morgens omstreeks 09.00 uur weer open gaat. Geen geraas van auto's dus. Het sanitair was altijd schoon en de douches werkten uitstekend. (lekker warm). De eigenaren doen er alles aan om het een ieder naar de zin te maken. Leuke innemende luitjes die Annemiek en Marc. Dinsdag een gezellig en kwalitatief zeer goed "gastendiner" georganiseerd voor de gasten. Kortom een geweldige camping waar we een onvergetelijke week gehad hebben en zeker nog een keer terug hopen te komen. TOP!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chateau Le Haget (Glamping) in Montesquiou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chateau Le Haget (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.