Vakantiehuis Bonard

6.3VoldoendeScore uit 3 reviews
  • 5.7Inrichting
  • 7Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

3 Reviews over Bonard

• 6Miek21-09-2014

Wisselend succes

De gite is de achterste helft van de woning van de eigenaar. Volledige privacy is er dus niet, hoewel je elkaar nauwelijks ziet. Wel lopen de katten en hond makkelijk in en uit, niet fijn als je allergisch bent en dus de hele tijd je deur moet bewaken. Het huis is oud en dus typisch Frans; muf, alles kraakt, veel insecten. Het zwembad is redelijk van formaat maar slechts 1,5 m diep dus duiken kan niet. Hoewel er verwarming is, is het water toch koud. Want zodra de verwarming aangaat slaan alle stoppen door. Wifi deed het niet om verschillende redenen; het weer, storing van de provider, kapotte router... Tv zeer beperkt in zenderaanbod. Wel een waanzinnig uitzicht! Het meer is op loopafstand (al valt het niet mee terug de berg op) en dat maakt heel veel goed. Montcuq is een leuk dorpje met een gezellig pleintje om een keer een hapje te eten. Maar na 1x ben je er wel uitgekeken.

• 8jeanine20-11-2012

Wij komen graag terug!

De eigenaar kan heerlijk koken , we zijn na een periode van hard werken heerlijk uitgerust weer naar huis gegaan. Het huis kijkt uit op een meer, waar je heerlijk kunt zwemmen, en ( illegaal ?) vissen. Toen wij er waren was er ook een snackbar en een restaurant op loopafstand. Een fles heerlijke wijn stond klaar in de koelkast !! Servaas en Annelies hebben ons zeer gastvrij ontvangen!

• 5lotjok31-03-2012

Nooit meer

Als je in Frankrijk een huisje huurt dan wordt je meestal verwelkomt door een drankje. Hier kwamen de verhuurders (nederlanders) bij ons iets drinken (op onze kosten) Op de laatste dag nog een glas gebroken (zo een wat je gratis heb bij de choco) en nog moeten betalen. Veel was er beschreven maar was er niet. Een verwarmd zwembad, wat we nodig hadden want het was het weer was niet zo goed. Werkte niet want dan viel de elektriciteit uit. En nog veel van die dingen. TV moest je ook nog betalen (was niet vermeld in de beschrijving) Het terras is niet afgewerkt als het een beetje geregend heeft zit je in de modder. Al bij al ons zien ze daar niet meer terug

Vakantiehuis Bonard info

Facilities