Vakantiehuis Domaine de la Velle

Met jonge kinderen

Genieten van de rust

Marijke Denolf
22-8-2017

Ideale plek om tot rust te komen met de mogelijkheid om mooie stadjes te bezoeken in de omgeving.

Ruim vakantiehuis, we zijn gegaan met 2 gezinnen (4 volwassenen en 3 kinderen van 4 en 2jaar). De kinderen hadden binnen voldoende plaats om te spelen. Klein tuintje om gezellig te eten. Het terrein is ideaal voor kinderen, ze kunnen niet weglopen omdat het zo rustig gelegen is. De aangeboden table d'hôtes is zeker een aanrader, het was gezellig en het eten lekker.

Fantastisch huisje voor fijne vakantie

Martin van Onna
10-8-2017

We hebben een geweldige vakantie achter de rug op "La Velle". Het huisje heeft een privé terras en tuin en is erg fijn voor een gezin met vier kinderen. De eigenaren zijn aardig en gastvrij en koken fantastisch, erg leuk initiatief wat de mensen van de camping bij elkaar brengt. Verder leuke activiteiten zoals sieraden maken en wandelen met de ezel. Ook het zwembad is goed bevallen. "La Velle" zit op ongeveer 30 km van de beste locaties aan de Dordogne en de Lot, wat leuke uitstapjes mogelijk maakt naar bijvoorbeeld Sarlat ( een must ), Vitrac ( kano ), Beynac etc. Kortom een fantastische vakantie 2017!

ideaal verblijf voor wie volop tot rust wil komen

Fam. Vermeersch
30-7-2017

Het vakantiehuis is mooi, ruim en zeer goed uitgerust. Aan zo goed als alles werd gedacht (handdoeken, zeep, wc-papier, vaatwastabletten).

Joost is een fantastische gastheer en een goede kok (mogelijkheid tot table d'Hôtes).

Mooi zwembad in een mooi kader.

De kinderen vonden de wandeling met de ezels zeer leuk.

Voor de kinderen is voorlopig eerder weinig speelmogelijkheid (zwembad en zandbak+schommels). Joost plant hiervoor een uitbreiding.

Leuk en genietend vertoeven!!!

Hendrik
23-7-2017

De accommodatie staat zeker in onze top 3. De inrichting van het huisje is landelijk ingericht. We verbleven er met ons vieren. Het huisje had zeker voldoende ruimte, want normaal is het voor zes bedoeld. De rust, de kindvriendelijkheid, de overheerlijke pizza's, ... het was - ook voor onze kinderen - allemaal top! Doe zo voort, Anne Marie en Joost!

Heerlijke vakantie bestemming.

Haendel
17-7-2016

We hebben twee heerlijke weken gehad, prima huis, mooie ligging. Wat een rust, heerlijk!

Fijn zwembad, voor de kinderen een leuk speeltuintje en natuurlijk Bram en Fleur eten geven.

Een heerlijke plek!

Schilder
16-9-2015

Een erg fijne gites, zeer kindvriendelijk (geen rare drempel, tuin afgeschermd, traphekje, kinderstoel en badje ) voor dreumes van 14 maanden, een omgeving waar zeer veel te doen is (ook met een klein kind), fijne gastheer/vrouw die veel goede tips gaven!

De gîte is ruim en heeft een praktische en complete inrichting. Tijdens een vakantie met kleine kinderen is het heel prettig om een omheinde tuin te hebben en een ruim terras. Het zwembad brengt heerlijke verkoeling op warme dagen en ook daar is het met kleine kinderen prettig dat de tegels om het zwembad niet voor glijpartijen zorgen.

Heerlijk huis in mooie omgeving met leuke extra's

alice de koning
27-9-2014

Het huis is karakteristiek van buiten en ruim en luxe van binnen.

Het ligt mooi, met meer dan genoeg te doen in de omgeving.

Fijne combi van een eigen huisje en de gezelligheid van de camping.

Echte plus: table d'hote; pizza oven; workshops; ezel wandelingen.

Lekkere vakantiestek!

De perfecte vakantie plek!

Floor Bosch
4-9-2014

Prachtige gite op mooie plek. De perfecte plek om te genieten van alles wat Frankrijk en domaine La Velle te bieden heeft. En let op! De Pizza's uit de houtoven door chef-Joost zijn super lekker! Althans, dat vonden wij.

Prachtige gîte met veel liefde verbouwd

Kees Tillema
27-7-2014

Deze gîte is door de eigenaar eigenhandig verbouwd tot een mooie plek waarin oude elementen en modern comfort natuurlijk samenvallen. Er is veel ruimte en een prachtig eigen terras met een geweldig vrij en rustig uitzicht. We hebben bijzonder genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine de la Velle in Montcléra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine de la Velle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.