Camping Domaine de la Velle

Meer camping info

37 reviews over Camping Domaine de la Velle

• 9Nina Huffmeijer03-01-2020

Super!

Hebben anderhalve week hier verbleven in een tent. Er is niks negatiefs te zeggen. Tent was luxe, uitgebreid inventaris. We zijn regelmatig aangeschoven bij het avondeten wat perfect werd verzorgd. Kleinschalige camping met zeer veel privacy. Wij hebben maar een kind, ze had veel contact met de andere kinderen. We overwegen om komende zomer weer terug te gaan.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    9Familie10-08-2019

Kleinschalig en aanrader voor gezin met jonge kids

Mooi gelegen kleinschalig plekje met bijzonder gastvrije eigenaren die veel organiseren. Onze kinderen hebben genoten van zwembad, trampolines, spelen met vriendjes, ponyritjes, knutsel workshops en eindeloos skelteren over het terrein. Wij hebben heerlijk gegeten, van omgeving en uitzicht genoten en samen met dochter ochtenden met yoga begonnen. Aanrader voor gezin met jonge kinderen die op zoek zijn naar ontspanning en fun.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    7Olivia30-07-2018

Prachtig en rustig gelegen met heerlijk zwembad

Ben je op zoek naar rust? Dan is deze camping erg fijn en prachtig gelegen! Het zwembad en sanitair zijn schoon en de camping is overzichtelijk. De omgeving is prachtig en genoeg te doen, je moet er wel een eindje voor rijden, dat vonden wij een nadeel. De gastvrijheid herkennen wij niet. We werden niet hartelijk ontvangen en ook gedurende de week voelden we de hartelijkheid niet die door anderen beschreven wordt. Dat was wel jammer en zijn we niet gewend op een (kleine) camping. Ook de kinderen durfden niets aan mevrouw te vragen terwijl ze erg mondig zijn. De pizza's zijn heerlijk, iets aan de prijzige kant. Euro 56,-(excl. drankjes) voor 2 vol. en 3 kinderen (1 van 2 jaar) Met de campinggasten hebben we een hele fijne tijd gehad!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Familie Jansen Kooistra26-08-2017

Fantastische Camping

Dit was onze eerste keer op een kleine camping, maar wij zijn helemaal om. fantastisch hoe alles ik geregeld, met een geweldig zwembad waar de kinderen zich prima konden vermaken. Joost en Anne Marie kunnen prima koken, de table d' hotes is een geweldige manier elkaar de leren kennen. Voor de kinderen werd apart gekookt. Elke vrijdag was er pizza uit de eigen pizza oven. De meeste toeristische attracties liggen op een klein half uurtje rijden. Voor de boodschappen gingen wij naar Gourdon, waar een aantal grotere supermarkten zijn. Houd rekening met een klein half uurtje rijden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Martin van Onna10-08-2017

Geweldige plek dichtbij Dordogne

We verbleven twee weken in de gite die hoort bij de camping. Het huisje is geweldig, ruim van binnen, een privé terras en tuin, goed voor een gezin met vier kinderen. De eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam, en koken twee maal per week - voortreffelijk een absolute aanrader. Verder ook leuke activiteiten op de camping zoals sieraden maken, ezel wandeling etc. De omgeving is heuvelachtig en groen met veel bos, erg mooi. Je zit op ongeveer 30 km van de Dordogne en de Lot en kunt dus beide kanten op om de mooiste plekjes te bezoeken. We hebben in 2 weken tijd veel van de mooiste plaatsjes van de buurt bezocht waaronder Sarlat, Beynac, Vitrav ( kano), Domme, Cahors, etc. Kortom een aanrader voor een geslaagde vakantie!

• 10Femke08-08-2017

Een aanrader.

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in de safaritent. Deze is ruim en voorzien van heerlijke bedden met kraakhelder linnengoed. Fijn sfeertje en alles goed voor elkaar. Fantastisch gegeten! Iedere ochtend verse brood. Kinderen die lekker kunnen spelen op het ruime terrein. Maar ook veilig. Kortom echt genoten. Enige minpuntje is de afstand naar een grotere supermarkt en bezienswaardigheden. (Minimaal 30/45 min.)

• 10Joke Duijnisveld25-07-2017

Fantastische camping!

wij hebben met onze jongens van 8,6 en 4 jaar een geweldige week gehad op Domaine de la Velle. Prachtige plek, lekker zwembad, mooi overzichtelijk terrein waar de kinderen met alle andere kinderen lekker hebben gespeeld. Sanitair is super schoon. Joost en Anne Marie zijn heel vriendelijk en gastvrij en de table d'hote avonden waren voor ons en de kinderen heel gezellig. Het eten was echt verrukkelijk!

• 10Jolanda Schaap19-09-2016

Heerlijke ontspannen vakantie!

We hebben ruim 3 weken met onze caravan op deze idyllische kleine camping gestaan en elke dag enorm genoten. Onze 2 jongens van 3 en 7 jaar hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad, de speeltuin en in de natuur op de camping met vele Nederlandstalige vriendjes. De eigenaren Joost en Annemarie waren zeer sympathiek en heel gastvrij. Elke vrijdag liet ons de zelfgemaakte steenoven pizza's van Joost ons goed smaken. Schoon nieuw sanitair erg fijn. Grote kampeerplek. Fraai onderhouden. Er is veel in de omgeving te doen (grotten, mooie stadjes, klimbos, kano varen, kasteel, Jardin de Marqueyssac, markten, Marche Gourmands) maar hou wel rekening met reisafstanden van min. half uur voor o.a. grote supermarkten. Fraaie romantische bosrijke omgeving met opvallend aardige lokale bevolking. Zonnedoek meenemen is een aanrader in juli!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Marloes Munsterhuis05-09-2016

Echt een paradijs!

Onze vakantie op domaine de la velle was geweldig. Prachtige kleine camping, hele fijne aardige eigenaren, relaxt zwembad en de ligging is super idyllisch..! We hebben het heel fijn gehad met onze dochter van 1,5. Er waren ook wat oudere kinderen (tot 10 jaar ongeveer), dus leuk voor onze dochter om naar te kijken! Jammer dat we maar 1 week geboekt hadden. Als het echt helemaal perfect zou zijn, zou er nog een peuterzwembad zijn maar dit zwembad liep ook fijn af met een paar brede traptreden.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Janetta Top08-05-2016

Totale ontspanning, geweldige gastvijheid

Op zoek naar rust, ruimte en gezelligheid? Ga naar camping Domain de la Velle. Joost en Anne Marie laten je in alle rust genieten, maar je kan ook heerlijk bij ze eten bij de Table d'Hotes. Elke avond hebben we een kampvuur gemaakt. Genoeg te ontdekken in de omgeving want de camping is in het hartje van de Dordogne of eigenlijk ligt precies tussen de Dordogne en de Lot in.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Camping Domaine de la Velle info