Camping Domaine de la Velle

Camping Domaine de la Velle
9,1

33 reviews over Camping Domaine de la Velle in het Nederlands

Ben je op zoek naar rust? Dan is deze camping erg fijn en prachtig gelegen! Het zwembad en sanitair zijn schoon en de camping is overzichtelijk. De omgeving is prachtig en genoeg te doen, je moet er wel een eindje voor rijden, dat vonden wij een nadeel. De gastvrijheid herkennen wij niet. We werden niet hartelijk ontvangen en ook gedurende de week voelden we de hartelijkheid niet die door anderen beschreven wordt. Dat was wel jammer en zijn we niet gewend op een (kleine) camping. Ook de kinderen durfden niets aan mevrouw te vragen terwijl ze erg mondig zijn. De pizza's zijn heerlijk, iets aan de prijzige kant. Euro 56,-(excl. drankjes) voor 2 vol. en 3 kinderen (1 van 2 jaar) Met de campinggasten hebben we een hele fijne tijd gehad!

Fantastische Camping

Familie Jansen Kooistra
26-8-2017

Dit was onze eerste keer op een kleine camping, maar wij zijn helemaal om. fantastisch hoe alles ik geregeld, met een geweldig zwembad waar de kinderen zich prima konden vermaken. Joost en Anne Marie kunnen prima koken, de table d' hotes is een geweldige manier elkaar de leren kennen. Voor de kinderen werd apart gekookt. Elke vrijdag was er pizza uit de eigen pizza oven. De meeste toeristische attracties liggen op een klein half uurtje rijden. Voor de boodschappen gingen wij naar Gourdon, waar een aantal grotere supermarkten zijn. Houd rekening met een klein half uurtje rijden.

Geweldige plek dichtbij Dordogne

Martin van Onna
10-8-2017

We verbleven twee weken in de gite die hoort bij de camping. Het huisje is geweldig, ruim van binnen, een privé terras en tuin, goed voor een gezin met vier kinderen. De eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam, en koken twee maal per week - voortreffelijk een absolute aanrader. Verder ook leuke activiteiten op de camping zoals sieraden maken, ezel wandeling etc. De omgeving is heuvelachtig en groen met veel bos, erg mooi. Je zit op ongeveer 30 km van de Dordogne en de Lot en kunt dus beide kanten op om de mooiste plekjes te bezoeken. We hebben in 2 weken tijd veel van de mooiste plaatsjes van de buurt bezocht waaronder Sarlat, Beynac, Vitrav ( kano), Domme, Cahors, etc. Kortom een aanrader voor een geslaagde vakantie!

Een aanrader.

Femke
8-8-2017

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in de safaritent.

Deze is ruim en voorzien van heerlijke bedden met kraakhelder linnengoed.

Fijn sfeertje en alles goed voor elkaar.

Fantastisch gegeten! Iedere ochtend verse brood. Kinderen die lekker kunnen spelen op het ruime terrein. Maar ook veilig. Kortom echt genoten. Enige minpuntje is de afstand naar een grotere supermarkt en bezienswaardigheden. (Minimaal 30/45 min.)

Fantastische camping!

Joke Duijnisveld
25-7-2017

wij hebben met onze jongens van 8,6 en 4 jaar een geweldige week gehad op Domaine de la Velle. Prachtige plek, lekker zwembad, mooi overzichtelijk terrein waar de kinderen met alle andere kinderen lekker hebben gespeeld. Sanitair is super schoon. Joost en Anne Marie zijn heel vriendelijk en gastvrij en de table d'hote avonden waren voor ons en de kinderen heel gezellig. Het eten was echt verrukkelijk!

Heerlijke ontspannen vakantie!

Jolanda Schaap
19-9-2016

We hebben ruim 3 weken met onze caravan op deze idyllische kleine camping gestaan en elke dag enorm genoten. Onze 2 jongens van 3 en 7 jaar hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad, de speeltuin en in de natuur op de camping met vele Nederlandstalige vriendjes. De eigenaren Joost en Annemarie waren zeer sympathiek en heel gastvrij. Elke vrijdag liet ons de zelfgemaakte steenoven pizza's van Joost ons goed smaken. Schoon nieuw sanitair erg fijn. Grote kampeerplek. Fraai onderhouden. Er is veel in de omgeving te doen (grotten, mooie stadjes, klimbos, kano varen, kasteel, Jardin de Marqueyssac, markten, Marche Gourmands) maar hou wel rekening met reisafstanden van min. half uur voor o.a. grote supermarkten. Fraaie romantische bosrijke omgeving met opvallend aardige lokale bevolking. Zonnedoek meenemen is een aanrader in juli!

Echt een paradijs!

Marloes Munsterhuis
5-9-2016

Onze vakantie op domaine de la velle was geweldig. Prachtige kleine camping, hele fijne aardige eigenaren, relaxt zwembad en de ligging is super idyllisch..! We hebben het heel fijn gehad met onze dochter van 1,5. Er waren ook wat oudere kinderen (tot 10 jaar ongeveer), dus leuk voor onze dochter om naar te kijken!

Jammer dat we maar 1 week geboekt hadden. Als het echt helemaal perfect zou zijn, zou er nog een peuterzwembad zijn maar dit zwembad liep ook fijn af met een paar brede traptreden.

Totale ontspanning, geweldige gastvijheid

Janetta Top
8-5-2016

Op zoek naar rust, ruimte en gezelligheid? Ga naar camping Domain de la Velle. Joost en Anne Marie laten je in alle rust genieten, maar je kan ook heerlijk bij ze eten bij de Table d'Hotes. Elke avond hebben we een kampvuur gemaakt. Genoeg te ontdekken in de omgeving want de camping is in het hartje van de Dordogne of eigenlijk ligt precies tussen de Dordogne en de Lot in.

genieten op een kleine rustige camping

Frank Uyttendaele
8-9-2015

Rustige ligging, prachtige natuur: de reeën komen tot op 50 m van de tent.

6 grote kampeerplekken. Ideaal voor kinderen. Prima sfeer met Anne Marie en Joost als de perfecte gastheren: attent en toch niet opdringerig.

We zaten met 3 kinderen in de (zeer ruime) safaritent met alles erop en eraan én privé-sanitair (elementair maar OK).

Mooie uitstappen, toffe buren, super zwembad: onvergetelijke vakantie.

Genieten in alle rust op een prachtige plek!

Brenda Bes v meijeren
4-9-2015

Camping Domaine de la Velle,

We hebben hier met onze kindjes van 1 en 3 jaar een heerlijke vakantie gehad. Ruim en overzichtelijk camping met de charme van kleinschaligheid met z'n 4 kampeerplekken en 2 safaritenten en gite.

Voor de kinderen is er een speeltoestel met 2 schommels en glijbaan waar veel gebruik van werd gemaakt.

Een mooi zwembad om een duik in te nemen,en schoon sanitair.

En dan hebben we het nog niet over de table d'hotes gehad.....

Ons gezin heeft 2 keer gebruik gemaakt van de pizza versie en dat was echt overheerlijk!

Het brood wat je voor de ochtend kunt bestellen is echt goed en lekker en wordt netjes bij de tent gebracht.

Voor ons was het wat we zochten aan een vakantie, het "gewone plattelandse" leven met mooi weer en de gezelligheid met elkaar aan tafel en op de camping.

iedereen bedankt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de la Velle in Montcléra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de la Velle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.