Sorteren

Reviews over Montcléra

Prachtig en rustig gelegen met heerlijk zwembad

Olivia
    30-7-2018

Ben je op zoek naar rust? Dan is deze camping erg fijn en prachtig gelegen! Het zwembad en sanitair zijn schoon en de camping is overzichtelijk. De omgeving is prachtig en genoeg te doen, je moet er wel een eindje voor rijden, dat vonden wij een nadeel. De gastvrijheid herkennen wij niet. We werden niet hartelijk ontvangen en ook gedurende de week voelden we de hartelijkheid niet die door anderen beschreven wordt. Dat was wel jammer en zijn we niet gewend op een (kleine) camping. Ook de kinderen durfden niets aan mevrouw te vragen terwijl ze erg mondig zijn. De pizza's zijn heerlijk, iets aan de prijzige kant. Euro 56,-(excl. drankjes) voor 2 vol. en 3 kinderen (1 van 2 jaar) Met de campinggasten hebben we een hele fijne tijd gehad!

Fantastische Camping

Familie Jansen Kooistra
    26-8-2017

Dit was onze eerste keer op een kleine camping, maar wij zijn helemaal om. fantastisch hoe alles ik geregeld, met een geweldig zwembad waar de kinderen zich prima konden vermaken. Joost en Anne Marie kunnen prima koken, de table d' hotes is een geweldige manier elkaar de leren kennen. Voor de kinderen werd apart gekookt. Elke vrijdag was er pizza uit de eigen pizza oven. De meeste toeristische attracties liggen op een klein half uurtje rijden. Voor de boodschappen gingen wij naar Gourdon, waar een aantal grotere supermarkten zijn. Houd rekening met een klein half uurtje rijden.

Genieten van de rust

Marijke Denolf
    22-8-2017

Ideale plek om tot rust te komen met de mogelijkheid om mooie stadjes te bezoeken in de omgeving.

Ruim vakantiehuis, we zijn gegaan met 2 gezinnen (4 volwassenen en 3 kinderen van 4 en 2jaar). De kinderen hadden binnen voldoende plaats om te spelen. Klein tuintje om gezellig te eten. Het terrein is ideaal voor kinderen, ze kunnen niet weglopen omdat het zo rustig gelegen is. De aangeboden table d'hôtes is zeker een aanrader, het was gezellig en het eten lekker.

Fantastisch huisje voor fijne vakantie

Martin van Onna
    10-8-2017

We hebben een geweldige vakantie achter de rug op "La Velle". Het huisje heeft een privé terras en tuin en is erg fijn voor een gezin met vier kinderen. De eigenaren zijn aardig en gastvrij en koken fantastisch, erg leuk initiatief wat de mensen van de camping bij elkaar brengt. Verder leuke activiteiten zoals sieraden maken en wandelen met de ezel. Ook het zwembad is goed bevallen. "La Velle" zit op ongeveer 30 km van de beste locaties aan de Dordogne en de Lot, wat leuke uitstapjes mogelijk maakt naar bijvoorbeeld Sarlat ( een must ), Vitrac ( kano ), Beynac etc. Kortom een fantastische vakantie 2017!

Geweldige plek dichtbij Dordogne

Martin van Onna
    10-8-2017

We verbleven twee weken in de gite die hoort bij de camping. Het huisje is geweldig, ruim van binnen, een privé terras en tuin, goed voor een gezin met vier kinderen. De eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam, en koken twee maal per week - voortreffelijk een absolute aanrader. Verder ook leuke activiteiten op de camping zoals sieraden maken, ezel wandeling etc. De omgeving is heuvelachtig en groen met veel bos, erg mooi. Je zit op ongeveer 30 km van de Dordogne en de Lot en kunt dus beide kanten op om de mooiste plekjes te bezoeken. We hebben in 2 weken tijd veel van de mooiste plaatsjes van de buurt bezocht waaronder Sarlat, Beynac, Vitrav ( kano), Domme, Cahors, etc. Kortom een aanrader voor een geslaagde vakantie!

Montcléra scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9 reviews