Camping Val en Thèze

Camping Val en Thèze
8,3

22 tips over Camping Val en Thèze

Suus, 31-7-2017
Avondmarkt in Loubejac: gehucht vlakbij de camping. Avondmarktje om de kerk heen, prachtig.
Mirjam, 8-8-2016

Kasteel bonaguil (15 minuten)

Meer bij Montcuq (30 minuten), heerlijk dagje gehad

Mooie wandelroutes (liggen bij de receptie)

Heidi huurdeman, 28-6-2015
Het zwemmeer bij Montcuq.

marieke, 6-9-2014
Overigens kunnen wij ons wel voorstellen dat mensen met erg kleine kinderen niet te dicht bij het beekje willen staan. Daar moet je vooraf even goed naar vragen. Het is vooral een camping waar iedereen lekker zijn gang kan gaan. Samen of alleen. Aanklooien heet dat ook wel en wij vonden dat heerlijk!
Barbera, 3-9-2014
De culinaire avonden (oa forel roken) in eigen restaurant en, met een beetje geluk, tijdens de koffie en likeur de muzikale omlijsting van de plaatselijke gitaarvirtuoos ;)
wyk, 18-8-2014

Vlak fietsen langs de Lot (boekje bij vvv)

avondmarkt en brocante in loubliac

Gert-Jan, 12-5-2014

gewoon genieten, er is veel te zien in de regio

ga mee met Marc canoen en doe mee met het jeau de boules toernooi

Jan, 16-8-2013

Tip zwemparadijs:

Quercyland in SOUILLAC

Super leuk zwemparadijs. Je kan er een groot deel van de dag doorbrengen omdat je 1 maal entre betaald voor niet alleen het zwembad maar ook allerlei andere attracties zoals luchtkastelen, varen met bootjes, skelter rijden etc.

Remco Heeren, 18-7-2013
Veel locale wijnhuizen om te proeven en te kopen, grote supermarkt op 15 min. rijden. Voldoende activiteiten zowel op als in de buurt van de camping: kano varen, jeu de boule toernooi, kasteel, locale markten en leuke dorpjes.
Sam, 11-1-2013
Super leuk voor kleine kinderen