9,6

5 reviews over Camping Les Cournoulises in het Nederlands

Cees van der Schilde
4-7-2016

Alles is prima. Mooie camping en schoon. Mooi zwembad en camping ligt aan de rivier de Ardèche.

Prima camping

Jan
21-9-2015

Prima kleine camping voor rust zoekers aan de Lot ,super gastheer die je overal mee helpt mooie omgeving ook om te wandelen sanitair verouderd maar schoon als er veel warm water getapt wordt komt er wijzig uit de kraan Neem een goede zaklamp mee er is een mooie wandeling die door een oude spoortunnel gaat

Gereisd Met partner in augustus 2015

Formidabel

Jelle Meersman
31-8-2015

Prachtigste en beste camping die we ooit hebben mogen bezoeken. Twee sterren lijkt ons veel te weinig!

Uitstekende ligging. Ongezien vriendelijk onthaal en service voor en tijdens het verblijf. Uitermate behulpzame en vriendelijke uitbating. Prachtige streek. Uitzonderlijk veel "waar voor je geld".

Gereisd Met partner in augustus 2015

Rust op een geweldige plek in de natuur aan de Lot

Mellaney
22-8-2014

Dit jaar voor het eerst op Les Cournoulises geweest. Samengevat was het een zeer geslaagde week op een leuke, kleine en sfeervolle camping. We hadden een mooie, ruime en rustige plek (nr. 5) direct aan de rivier gelegen. Rotswanden, bomen en water waar je op uitkijkt. De kwaliteit is erg goed voor de lage prijzen die ze rekenen. De eigenaar (Yannick) en zijn zoon (Hubert) zijn beide erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair wordt goed schoongehouden. Toiletpapier is aanwezig en de douches hebben een goede straal en zijn kwa warmte zelf instelbaar. In de week dat wij er waren is er een gezamenlijke maaltijd georganiseerd, waarbij ook de inwoners van het dorpje aanwezig waren. Het eten was heerlijk en de sfeer was erg gezellig. Dit jaar is ook voor het eerst een kiosk geopend waar wat gegeten kan worden. Voor het bestellen van brood komt de eigenaar elke dag langs de plek. Het dorpje Cajarc is op 10 minuten rijden. Schattig dorpje waar alle benodigdheden te vinden zijn.

Gereisd Met partner in Sat Aug 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische rustige plek om te kamperen.

Leo Konnen
15-6-2014

Prima plek om te zijn. Lekker rustig en een heerlijke campingplaats met voldoende zon en schaduw. En een vriendelijke behulpzame camping eigenaar.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cournoulises in Montbrun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cournoulises zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.