Bed and Breakfast Une vie en quercy

30 reviews over Bed and Breakfast Une vie en quercy

• 2019
    10Mieke Deconinck08-08-2019

Hemels!

Een prachtig plek bij prachtige mensen!

Wij genoten met volle teugen van het heerlijk rustige domein met prachtig uitgeruste gîtes en chambre d'hôtes, waar kinderen welkom zijn en zich volledig kunnen uitleven. Voor Frankie en Isolde is geen inspanning te veel om hun gasten het naar hun zin te maken. Hun dochters maakten de vakantie voor onze kinderen hemels: samen op avontuur! Aanschuiven bij het ontbijt en avondmaal maakte onze vakantie helemaal af: superlekker en heel gezellig.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Carolien De Cauwer25-07-2019

Een top vakantie voor herhaling vatbaar!

Een fantastische familie die hier zo geknipt voor zijn! Spontane, lieve mensen met top kids zorgen ervoor dat je je welkom voelt vanaf de 1ste minuut! Een mooie kamer in een typisch Frans huis, met ook mogelijkheden tot logeren in mooie gites. Je hebt de kans om een lekker ontbijt te nemen met voor ieders wat! De mogelijkheid tot het mee eten op bepaalde dagen van de week, een echte aanrader! Lekkere gerechten worden boven getoverd alsof het niets is en de kids hebben hier hun eigen menu. Ook voor ieder wat wils op het terrein: een mooi en groot zwembad, zonneterras, speeltuigen,...Ook de buurt geeft mogelijkheden voor leuke uitstappen. Kortom: deze trip was voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Peggy De Keyser06-07-2019

Een echte aanrader!

Genoten van ons weekje bij Franky, Isolde en hun 3 super lieve kids. Zeer warm onthaal! We voelden ons hier meteen thuis! Prachtige locatie, lekker eten, alles zeer proper en verzorgd, stijlvolle inrichting van de kamers en gîtes, heerlijk zwembad, ... kortom: voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 2018
    10Carol02-09-2018

een zalige , deugddoende vakantie voor ons allen

Verwelkomd in een familiale sfeer in een mooi ingerichte gite , alle comfort aanwezig . groot terrein, veel ruimte , mooi onderhouden zwembad . vriendelijke ,correcte gastvrouw en gastheer , aangename beleefde dochters ! we hebben er een fantastische week beleefd , onze 2 jongens hebben zich geen moment verveeld .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Plovyt P13-08-2018

Een fantastische vakantieplek

Een super fijne plaats om op vakantie te gaan. De familie is zo ontzettend sympathiek. 3 heel leuke dochtertjes die heel gastvrij zijn. De B&B is heel erg mooi en de kamers en gites zijn heel erg proper. Het ontbijt is heel gevarieerd en lekker. Wij komen zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10De Pauw - Eeckhout08-08-2018

Fantastisch op alle gebied !

Niets dan positieve dingen : prachtige streek, mooi domein, Isolde-Frankie en de 3 dochters heel aangename personen, heel nette en kwaliteitsvolle verblijven, lekker en meer dan voldoende eten, frisse drankjes, mooi groot en onderhouden zwembad, leuke babbels, leuke gezamelijke uitstappen , ... Bij thuiskomst hebben wij ineens reeds 10 dagen geboekt voor zomer 2019 !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Van geeteruyen/Van Geyte04-12-2017

Geweldig

Op doorreis in Frankrijk verbleven wij voor het 2de jaar op rij onverwacht terug in “une vie en quercy”. Het was weer een geweldige vakantie. De verwelkoming was hartelijk, er werd op het laatste moment nog voor een babybed voor onze dochter gezorgd, een kraaknette kamer, overheerlijke ontbijten en table d’hotes door Isolde, Franky gaf uitgebreid info over de streek, restaurantje werd voor ons gereserveerd,… Kortom wij kwamen niks tekort en hadden een zeer ontspannend en deugddoende vakantie. Wij gaan zeker terug want voelen ons er echt thuis!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Geert, Ellen en Estee05-10-2017

Top verblijf, top omgeving en een top familie!

We kwamen aan in Une Vie en Quercy en mochten stante pede genieten van een lekker glas rosé in het aangename gezelschap van Isolde en Frankie. Hun drie fantastische dochters kwamen ons onmiddellijk welkom heten. Josephine, de middelste dochter, ging spelen met onze tweejarige meid. Die vond het natuurlijk schitterend en voelde zich direct kind aan huis.

Une Vie en Quercy is gelegen op een enorm landgoed met een onuitputtelijke accomodatie: een zwembad, trampoline, zandbak, petanquebaan, schommel, ... en gigantisch veel ruimte om te spelen! Op het hele domein vind je het ideale evenwicht tussen kindvriendelijkheid en ‘dat momentje dat je rustig zonder kindjes wil zijn’.

In Montaigue de Quercy kom je terecht in een rustige omgeving die ook niet lijkt op een onbewoonde wereld. Op korte afstand kan je tal van charmante dorpjes bezoeken. Daarnaast hoef je niet lang te rijden om een toffe chateau tegen te komen (wij gingen Chateau Latuc bezoeken, ook van een Belg). Wij vonden september ideaal omdat dit niet meer in het drukste deel van het seizoen ligt. Dat wil ook zeggen dat er minder toeristengerichte evenementen zijn. Er zijn trouwens twee supermarkten op korte afstand. Heel praktisch!

We verbleven 10 dagen in de gîte voor 4 personen. Alles ruim, nieuw en kraaknet! De trap met extra grote treden zorgde ervoor dat onze dochter vol zelfvertrouwen naar boven leerde stappen. Het terras van deze gîte is zo gelegen dat je er ’s avonds de zon hebt. Super voor de apero en het avondeten! Het weer stond niet echt aan onze zijde maar de gezelligheid van de gîte deed ons dat vergeten. ’s Avonds durfden we ook weleens in de gemeenschappelijke ruimte te gaan zitten. Frankie en Isolde kwamen er dan gezellig bij. Altijd fijne conversaties in een huiselijke sfeer! Goed om weten: Onze babyfoon had ook daar nog bereik en de koelkast was gevuld met Belgische biertjes. Dubbel feest!

Wij hadden een fantastische vakantie bij een oprechte gastheer en gastvrouw. Frankie en Isolde zijn topmensen met een inspirerende levensvisie die we meegenomen hebben bij onze terugkeer naar huis. Onze vakantie was veel te snel voorbij...

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 10Jeroen, Charlotte, Romi en Lisette03-08-2017

Zalige vakantie met de kids !

Wij hebben samen met onze dochtertjes van twee en vier volop genoten in une vie en Quercy. We voelden er ons meteen op ons gemak dankzij de spontaniteit en gastvrijheid van Frankie, Isolde en hun kinderen. Het is een prachtig domein waar kinderen alle vrijheid krijgen en ouders eens de rust kunnen opzoeken. De table d'hôtes brengt een gezellige sfeer en zorgt voor leuke avonden zowel voor ouders als voor de kindjes ! Het is zeker een pluspunt dat kinderen op voorhand een aangepast kindermenu krijgen en ouders op het gemak kunnen aperitieven en eten ! Wij sliepen met ons vieren in de familiekamer en die was zeker voldoende ruim. Het is een streek die veel te bieden heeft en Quercy is een goede uitvalsbasis om de streek te gaan ontdekken !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Fam. De Moor01-08-2017

Paradijsje

Vanaf de aperitief bij de ontvangst voel je je hier thuis. Isolde, Frankie en de drie schatten van dochters staan altijd klaar om je te helpen als je een vraag hebt. Het feit dat Frankie fietstochen uitstippelt en deze meerijdt is fantastich voor de actieve fietser. Het huis is zeer kindvriendelijk (afgesloten zwembad) en fantastisch gerenoveerd. De streek lijkt op klein Toscane en staat vol met zonnebloemen. Kortom, een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Bed and Breakfast Une vie en quercy info