Bed and Breakfast Une vie en quercy

Kenmerken
Airco
Speeltuin

27 reviews over Bed and Breakfast Une vie en quercy in het Nederlands

Verwelkomd in een familiale sfeer in een mooi ingerichte gite , alle comfort aanwezig . groot terrein, veel ruimte , mooi onderhouden zwembad . vriendelijke ,correcte gastvrouw en gastheer , aangename beleefde dochters ! we hebben er een fantastische week beleefd , onze 2 jongens hebben zich geen moment verveeld .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een fantastische vakantieplek

Plovyt P,
13-8-2018

Een super fijne plaats om op vakantie te gaan. De familie is zo ontzettend sympathiek. 3 heel leuke dochtertjes die heel gastvrij zijn. De B&B is heel erg mooi en de kamers en gites zijn heel erg proper. Het ontbijt is heel gevarieerd en lekker. Wij komen zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch op alle gebied !

De Pauw - Eeckhout,
8-8-2018

Niets dan positieve dingen :

prachtige streek, mooi domein, Isolde-Frankie en de 3 dochters heel aangename personen, heel nette en kwaliteitsvolle verblijven, lekker en meer dan voldoende eten, frisse drankjes, mooi groot en onderhouden zwembad, leuke babbels, leuke gezamelijke uitstappen , ...

Bij thuiskomst hebben wij ineens reeds 10 dagen geboekt voor zomer 2019 !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig

Van geeteruyen/Van Geyte,
4-12-2017

Op doorreis in Frankrijk verbleven wij voor het 2de jaar op rij onverwacht terug in “une vie en quercy”. Het was weer een geweldige vakantie. De verwelkoming was hartelijk, er werd op het laatste moment nog voor een babybed voor onze dochter gezorgd, een kraaknette kamer, overheerlijke ontbijten en table d’hotes door Isolde, Franky gaf uitgebreid info over de streek, restaurantje werd voor ons gereserveerd,… Kortom wij kwamen niks tekort en hadden een zeer ontspannend en deugddoende vakantie. Wij gaan zeker terug want voelen ons er echt thuis!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Top verblijf, top omgeving en een top familie!

Geert, Ellen en Estee,
5-10-2017

We kwamen aan in Une Vie en Quercy en mochten stante pede genieten van een lekker glas rosé in het aangename gezelschap van Isolde en Frankie. Hun drie fantastische dochters kwamen ons onmiddellijk welkom heten. Josephine, de middelste dochter, ging spelen met onze tweejarige meid. Die vond het natuurlijk schitterend en voelde zich direct kind aan huis.

Une Vie en Quercy is gelegen op een enorm landgoed met een onuitputtelijke accomodatie: een zwembad, trampoline, zandbak, petanquebaan, schommel, ... en gigantisch veel ruimte om te spelen! Op het hele domein vind je het ideale evenwicht tussen kindvriendelijkheid en ‘dat momentje dat je rustig zonder kindjes wil zijn’.

In Montaigue de Quercy kom je terecht in een rustige omgeving die ook niet lijkt op een onbewoonde wereld. Op korte afstand kan je tal van charmante dorpjes bezoeken. Daarnaast hoef je niet lang te rijden om een toffe chateau tegen te komen (wij gingen Chateau Latuc bezoeken, ook van een Belg). Wij vonden september ideaal omdat dit niet meer in het drukste deel van het seizoen ligt. Dat wil ook zeggen dat er minder toeristengerichte evenementen zijn. Er zijn trouwens twee supermarkten op korte afstand. Heel praktisch!

We verbleven 10 dagen in de gîte voor 4 personen. Alles ruim, nieuw en kraaknet! De trap met extra grote treden zorgde ervoor dat onze dochter vol zelfvertrouwen naar boven leerde stappen. Het terras van deze gîte is zo gelegen dat je er ’s avonds de zon hebt. Super voor de apero en het avondeten! Het weer stond niet echt aan onze zijde maar de gezelligheid van de gîte deed ons dat vergeten.

’s Avonds durfden we ook weleens in de gemeenschappelijke ruimte te gaan zitten. Frankie en Isolde kwamen er dan gezellig bij. Altijd fijne conversaties in een huiselijke sfeer! Goed om weten: Onze babyfoon had ook daar nog bereik en de koelkast was gevuld met Belgische biertjes. Dubbel feest!

Wij hadden een fantastische vakantie bij een oprechte gastheer en gastvrouw. Frankie en Isolde zijn topmensen met een inspirerende levensvisie die we meegenomen hebben bij onze terugkeer naar huis. Onze vakantie was veel te snel voorbij...

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Zalige vakantie met de kids !

Jeroen, Charlotte, Romi en Lisette,
3-8-2017

Wij hebben samen met onze dochtertjes van twee en vier volop genoten in une vie en Quercy. We voelden er ons meteen op ons gemak dankzij de spontaniteit en gastvrijheid van Frankie, Isolde en hun kinderen. Het is een prachtig domein waar kinderen alle vrijheid krijgen en ouders eens de rust kunnen opzoeken. De table d'hôtes brengt een gezellige sfeer en zorgt voor leuke avonden zowel voor ouders als voor de kindjes ! Het is zeker een pluspunt dat kinderen op voorhand een aangepast kindermenu krijgen en ouders op het gemak kunnen aperitieven en eten ! Wij sliepen met ons vieren in de familiekamer en die was zeker voldoende ruim. Het is een streek die veel te bieden heeft en Quercy is een goede uitvalsbasis om de streek te gaan ontdekken !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Paradijsje

Fam. De Moor,
1-8-2017

Vanaf de aperitief bij de ontvangst voel je je hier thuis. Isolde, Frankie en de drie schatten van dochters staan altijd klaar om je te helpen als je een vraag hebt. Het feit dat Frankie fietstochen uitstippelt en deze meerijdt is fantastich voor de actieve fietser. Het huis is zeer kindvriendelijk (afgesloten zwembad) en fantastisch gerenoveerd. De streek lijkt op klein Toscane en staat vol met zonnebloemen. Kortom, een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zalige, rustgevende, deugddoende vakantie!

Kesteleyn-De Stobbeleir,
31-7-2017

Zeer mooi domein, rustig, gites/kamers zijn tot in de puntjes afgewerkt, zeer vriendelijke en sociale mensen, heel hulpvaardig, "thuis"-gevoel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een aanrader

Maria en Louis,
11-7-2017

We hebben genoten van de rust, de prachtige gite en jullie gezelschap.

We kregen goede info van Frankie en Isolde zorgde voor zeer nette kamers en lekker eten.

Het domein ligt in een prachtige omgeving en we bezochten de typische dorpjes met onze Ebikes.

Er was een ruime fietsstalling, een leuk zwembad.... veel goeds dus.

Bedankt en veel suscces!

Gereisd met partner in juni 2017

In 1 woord: fantastisch!

Borremans Jessy
14-7-2016

Wij hebben 9 dagen verbleven in een gite samen met onze twee kinderen.

Het was de ideale plaats om de praktische kant van het leven even loslaten en om intenser met je gezin te leven.

Ons gite was mooi ingericht en we hebben zalig geslapen. Alles was aanwezig en onze privacy werd gerespecteerd.

Voor de kinderen is het een paradijsje om te zwemmen en te ravotten. Het is een ideale uitvalbasis om dichtbij wandelingen te maken in mooie valleien en om prachtige middeleeuwse dorpjes te bezoeken. Daarnaast zijn we eens gaan kajakken en is mijn echtgenoot gaan fietsen. Franky en Isolde staan altijd voor je klaar om je te informeren en zijn heel gastvrij. Ze hebben ons ook lekkere restaurantjes aangeraden. Ook genoten van de fijne babbels en het lekkere eten dat Isolde klaarmaakte. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Une vie en quercy in Montaigu de Quercy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Une vie en quercy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.