Camping Municipal Les Chenes

1 review over Camping Municipal Les Chenes in het Nederlands

goedkope vriendelijke camping.

kuperus
11-6-2010

mooi gelegen, ruime plekken, mooi meertje met speeltoestellen. niet duur. fijne vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal Les Chenes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Chenes in Montaigu de Quercy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Chenes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.