Appartement L'Oustal

Appartement

1 review over Appartement L'Oustal in het Nederlands

L'Oustal is een klein hotelletje met drie kamers, maar dit is geen hotel. Dit is een thuis. Ik heb nog nooit zo'n ruime kamers gezien. De bazin is een heel lief dametje die je alles tot in de puntjes uitlegt. Ik heb hier geslapen alsof ik tuis was. En 's morgens een ontbijt op het terras met hzicht op het kasteel van Monségur. Wat wil je nog meer als je in Monségur bent ?

Gereisd met vrienden in juli 2011

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement L'Oustal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L'Oustal in Monségur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L'Oustal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.