Vakantiehuis A Lasserre

Meer vakantiehuis info

23 reviews over Vakantiehuis A Lasserre

• 10Sven Biegstraaten01-03-2017

prachtige accomodatie en omgeving

Ik kwam aan en werd zeer warm ontvangen door de eigenaren, een warm haardvuur dat staat te branden met een heerlijk welkomstdrankje. Gastheerschap lijkt hier uitgevonden. De accommodatie is zeer ruim en stijlvol ingericht. De omgeving is heerlijk om te wandelen en als wielerliefhebber ben je in korte tijd in de Pyreneeën. Ik heb heerlijk genoten van het verblijf en wil Matthieu en Matthy hier heel erg voor bedanken. Ik kom zeker terug.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8Marit & Nik11-08-2015

Genoten!

Wij hebben een wk in een touroperator tent gezeten en we hebben het zo fijn gehad. Doordat voor de tenten ruimte zat was met een zandbak, touwladder in de boom en ruimte om te fietsen en te voetballen was dit voor ons heel relaxt. Het zwembad is heerlijk en groot genoeg voor deze kleinschalige camping/accommodatie. Complimenten gaan naar de gastvrije eigenaren, privacy staat voorop maar er is altijd tijd voor een praatje een tip of om even met de kinderen in het moestuintje te kijken wat er kan worden geplukt. De bbq op maandag was ook een groot succes, vooral het kampvuur voor de kids. Hou er wel rekening mee dat alles met de auto moet word en gedaan. Maar genieten is het daar zeker!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Angelique Vos26-07-2015

een vakantie om nooit te vergeten!

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad in de de Gers,bij la lasserre.Het is een dikke tien waard! De accommodatie is perfect voor een gezin met jonge kinderen. Kleinschalig met veel speelgelegenheid, mooi zwembad en leuke activiteiten zoals een gezamenlijke barbeque. Daarnaast is er veel rust en zijn Mathy en matthieu, de perfecte gast- vrouw en heer. Als er iets is kan je bij ze terecht en ze geven je tips over de omgeving. Voor de kinderen zijn ze super lief. Samen met het dorp 14 julliet gevierd wat een happening was. Kortom een perfecte plek, waar wij zeker nog een keer naar toe zullen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Vakantieganger12-05-2015

Goed maar omgeving weinig interessant

Gastheer en gastvrouw proberen alle gasten een heerlijk verblijf te bezorgen. De gites en de kleine camping zijn schoon en uitstekend verzorgd. De camping is zeer klein. Naast de caravan van de eigenaren nog drie tenten. In de directe omgeving is nauwelijks activiteit. Dorpjes zijn volledig uitgestorven. Nergens restaurants, terrasjes of een leuke plek om bijv een ijsje te eten. Op 15 km een camping met een zwemmeertje. Maar daar zijn ook nauwelijks gasten te bekennen. Er zijn interessante uitstapjes (o.a. Toulouse, de Pyreneeën) maar daarvoor moet je minimaal een uur rijden. Terwijl de omgeving heel geschikt is voor rust- en privacyzoekers (wandelaars, fietsers) is de ruimte rondom de accommodatie op sommige plekken wat beperkt. Zeker wanneer in het hoogseizoen alle accommodatie (gites en tenten) bezet is, voelt het wat benauwd aan. Een plek voor gezinnen met kleine kinderen die een eindje rijden geen probleem vinden of voor wandelaars en fietsers buiten het hoogseizoen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10Ciska en Ronald Spiekermann22-10-2014

Ruimte rust genieten!

Tja, hoe moet ik beginnen, alle superlatieven noemen? Mag het een beetje meer zijn? Meer zon? In deze periode was het zonovergoten. Meer ruimte? Hoeveel vierkante meters heb je nodig om te luieren. Meer bed? Je moet elkaar opzoeken ;) Meer bad dan? Oke de Atlantische oceaan of Middellandse zee zijn groter, je kunt vanuit Moncorneil-Grazan naar rechts of links rijden is bijna even ver (of dichtbij) naar zee. Meer uitzicht? Nou ja, verder dan de Pyreneeën kan je niet kijken! Nog een dan, nog comfortabeler? Alles is hier fris en schoon en Matty en Matthieu staan met raad en daad klaar, geen moeite! Tja, ik typ dit met een katerig gevoel ben net een dag thuis, pfff ik ga zeker terug in 2015 (eerder lukt niet) en 2016 etc.! We hebben enorm genoten (genieten moet je zelf doen) wat een geweldige accommodatie, prachtige omgeving, zelfs in de herfst en wat een land....de Gers!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 10Antje en Henk Basten16-09-2014

Een plaats om weer eens te bezoeken.

Voor dat we naar Spanje reden met onze gehuurde camper vonden we de camping van Matthieu en Mathy. Je parkeer waar je wenst te staan. Wat een stilte en rust hier te zijn. De douche en toitet keurig! Een gezellige paar dagen gehad. Matthieu en Mathy doen alles om de gasten naar de zin te maken. Antje en Henk Basten

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Annette Brugman06-08-2014

Genoten van rust en gezelligheid op zijn tijd!

Wij huurdeneen safaritent op de minicamping a Lasserre, van de gastvrije Hollanders Mathy en Matthieu. Naast de gites in de authentieke, mooi verbouwde boerderij worden er 3 tenten verhuurd op een ruime grasweide. Ruime, geen omheinde plekken en een mooi weids uitzicht. Onze kinderen (4+6) konden heerlijk hun gang gaan, zonder dat wij ze uit het oog verloren. De gezinnen uit de gites hadden hun eigen tuin en het zwembad was gezamenlijk. Mathy en Matthieu waren altijd aanwezig voor vragen. En we kregen geregeld iets lekkers uit de moestuin. De kinderen hebben geholpen met aardbeien plukken en onkruid wieden. Geheel vrijwillig:-). 2x werd er een gezamenlijke avond georganiseerd, 1 x met bbq en kampvuur voor de kids, en 1 x kampvuur en 's avonds zwemmen voor de kids. Een heel avontuur, zo'n verlicht zwembad! Aandachtspunt voor ons ouders was de weg langs het 'erf', geen drukke weg, en er was ook een strook gras langs, alleen met jonge kinderen kun je niet voorzichtig genoeg zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Nicky06-07-2014

Rustgevend en gastvrij

Indien je uit bent op een vakantie vol rust in een gastvrije omgeving, is dit een absolute aanrader. Alles is aanwezig in een perfect uitgerust vakantiehuis waar je je snel thuis voelt.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Marc24-12-2013

Heerlijk genieten in een gastvrije omgeving!

Vakantiehuis A Lasserre in Moncorneil-Grazan is een top accommodatie op een top locatie!

Vanuit het ruime vakantiehuis kijk je uit over de prachtige heuvels van de Gers. En bij helder weer kan je zelfs de Pyreneeën zien liggen. Het dorp is klein en rustig. Op 7- 20 km afstand zijn diverse supermarkten & eetgelegenheden te vinden. Zo is er In Seissan elke vrijdag een markt met verschillende regionale lekkernijen. Er zijn diverse activiteiten in de directe omgeving zoals wandelroutes (geo catching), kanoën, boomklimmen & moutainbiken.

De gastheer & gastvrouw zijn prettig in de omgang en weten goed in te schatten wanneer je behoefte hebt aan je eigen privacy. Kinderen kunnen zich prima vermaken met het speelgoed, in de tuin en het zwembad, Het vakantiehuis wordt keurig onderhouden en is schoon. Kortom je krijgt echt waar voor je geld!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 10Fam Bremer21-12-2013

Aanrader voor rust- en ruimtezoekers

Een echte plek om te onthaasten. Van alle gemakken voorzien maar in een ideale landelijke omgeving met voldoende mogelijkheden tot ontspanning, inspanning, avontuur, natuur, ruimte, rust ...... Geen last van massatoerisme en dus zijn restaurants'en uitgaansgelegenheden wat verder van huis gelegen. Volop gelegenheid voor kinderen (jong en oud) om zich te vermaken in en om het zwembad of op het terrein. De accommodatie zelf is op alle gebieden brandschoon en bijzonder goed onderhouden. Louter tienen in de waardering lijkt "overdone", maar is het absoluut niet. Ondervind het zelf!

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

Vakantiehuis A Lasserre info