Camping Domaine de Merlanes

Camping Domaine de Merlanes
8,6

Camping Domaine de Merlanes is perfect als je op zoek bent naar rust en ruimte. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een camping met animatie en glijbanen. De kinderen kunnen op het landgoed hun gaan en terecht bij de manege. Er worden ook paardrijlessen gegeven. Verkoelen kan in het zwembad of zwemmeer. Montauban is een half uur rijden.

113 reviews over Camping Domaine de Merlanes in het Nederlands

mooie ruime camping

janwillem
27-9-2014

In augustus met zoon (3 jaar) en dochter (6) op vakantie geweest op Domaine de Merlanes. camping met ruime plaatsen. vriendelijk personeel. bij het restaurant kun je een paar keer per week lekker eten. ook friet of pizza s kunnen worden afgehaald op bepaalde dagen. sanitair is prima. leuke plaatsjes in de omgeving. prima zwembaden voor de kinderen. onze kinderen vonden de paarden ritjes op de camping ook erg leuk en hebben zelfs een paardrijlesje genomen bij de manege. mooie omgeving. een camping om nog eens terug te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verrassende camping in prachtige omgeving.

bezemer9
24-8-2014

Camping wordt gerund door enthousiast nederlands gezin. Kleine (soort boerderij)camping maar Heel ruim opgezet en ruime staplaatsen. Heel schoon sanitair. Voornamelijk nederlandse gasten. De kanotour is een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zee van ruimte en kindvriendelijk

Eef
3-8-2014

Ruime plekken. zeer kindvriendelijk. schoon en perfect onderhouden. Onze kinderen konden er naar hartelust spelen zonder dat we ze overal achterna moesten lopen uit zorg dat we ze uit t oog verloren. dochter van vijf bracht uren door op manege en in zwembad. Bezienswaardigheden wel ver van camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer ruime camping

v.d. Wel
29-7-2014

Fantastische ruime plekken, voor kleine kinderen en paardenliefhebbers is deze camping een must. Helaas liggen bezienswaardigheden ver van de camping, tevens een goede supermarkt. Niet alle animatie was kosteloos.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk weg van alles

Joke Koster
13-7-2014

Voor mij de ideale plek om bij te komen: prachtige uitzichten, fijne sfeer, veel ruimte, authentieke gebouwen, gezellig terras, zwembaden (zelfs verwarmd), meertje, paarden. Ik was er in het voorseizoen, wat heerlijk rustig was. In deze periode was de keuken nog niet elke avond open, maar op de avonden dat dit wel zo was was het eten meer dan prima. Door de ruime opzet en het beperkte aantal plaatsen denk ik dat het ook in het hoogseizoen goed toeven is; genoeg te doen en toch geen heksenketel. Enorm fijn ontvangen!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

Geweldige plek, fantastische tent

Karen Malta
24-6-2014

Wij zijn in mei 2014 hier geweest. De camping was toen maar mondjesmaat bezet, waardoor we alle ruimte hadden. Ondanks de regen hebben wij ons uitstekend vermaakt. Dat kwam ook door de zeer goed geoutilleerde safaritent waarin wij verbleven. Omdat het weer wat tegenviel bracht de beheerder ons zelfs nog even een kacheltje. Heel attent!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014

Prima camping

Vd berg
12-5-2014

Mooie camping met zeer ruime (schaduw)plekken. Weinig te doen in de omgeving. Sanitair niet altijd even schoon. Paardrijles vonden wij vrij prijzig.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Relaxte camping met prachtige uitzichten

richard van der made
28-4-2014

Wij waren de eerste gasten van het seizoen. Heerlijk rustig nog. Drie jaar geleden huurden we in het voorjaar dezelfde mobile-home (Altair) die een fantastisch uitzicht biedt op een groen dal met vele soorten bomen. Molieres ligt in een mooi deel van de 'Tarn et Garonne', ook wel het Toscane van Frankrijk genoemd. Het meer ruige gebied rondom St Antonin (aanrader!) op een dik half uur. Hier worden ook activiteiten georganiseerd zoals klimmen en kanoën. Deze camping, met super relaxed en schoon meertje, is zeer geschikt voor jonge kinderen (absoluut veilig!) en dierenliefhebbers. Prachtige paarden spelen een centrale rol. De stallen staan op het terrein en aan de rand van de camping runt dochter Jamie haar manege waar ze ook les geeft. Ergens in een wei (want ze verhuizen nogal eens;-) grazen nog 9 grappige en lieve shetland pony's. Voor ons een sfeervolle topcamping met vriendelijke eigenaren. Vakantie is hier echt vakantie Ook 'duizendpoot' Eugene vonden wij attent en behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

leuke camping voor paarden liefhebbers

Corina
5-3-2014

Leuke camping voor de paardenliefhebber, hele ruime kampeerplaatsen , super aardige eigenaren. Nadeel kampeerplaatsen liggen onderaan de berg, dus moet je iedere dag de berg op klimmen om naar zwembad te gaan of broodjes te halen. Ook groot nadeel is dat er in de hele directe omgeving geen leuk dorpje is.Paardrijden is best duur.

Leuke Kindercamping

Jasmijn1000
27-2-2014

Zeer veel te doen voor kinderen. Culinair gezien een leuke omgeving. Het wandelen in omstereken is minder. Wel een mooie omgeving, beetje heuvelachtig, wellicht geschikt voor de sportieve fietser. De manege op de camping is geweldig. Veilig, leuke buitenritten op eigen mooie terrein. Jammer dat ze aangeven dat ze je een seintje geven als je een bepaald bedrag hebt bereikt op je rekening en dit vervolgens niet doen, kan aardig oplopen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Merlanes in Molières (Tarn et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Merlanes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.