Camping Domaine de Merlanessterstersterster

8.8Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Molières (Tarn et Garonne)

8.8Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Camping Domaine de Merlanes is perfect als je op zoek bent naar rust en ruimte. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een camping met animatie en glijbanen. De kinderen kunnen op het landgoed hun gaan en terecht bij de manege. Er worden ook paardrijlessen gegeven. Verkoelen kan in het zwembad of zwemmeer. Montauban is een half uur rijden.

120 reviews over Camping Domaine de Merlanes

• 2018
    7Evelien11-08-2018

Leuke camping

We hebben hier een nachtje gestaan op doorreis. Mooie camping, grote plekken en mooi domaine. We keken uit op het grote veld met speeltoestellen. Aardig personeel, iedereen wordt met een welkomstdrankje verwelkomd. Leuk met heel kleine kinderen of als je van paardrijden houdt. Drie leuke zwembadjes, wel een beetje te warm water. Sanitair ok, maar klein en basic. Zwemmeertje was niemand omdat er wespen zaten en het zag er ook niet zo aantrekkelijk uit om in te zwemmen. Er is een bar en je kunt snacken en -ik dacht- elke avond voor een maaltijd kiezen die ze maken; wij hadden shoarma, was lekker. In de directe omgeving lijkt heel weinig te doen, dus als je alleen voor rust komt is het top.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Fam de Kuijper20-07-2018

Prachtige camping!

Genoten van de rust en ruimte die het domaine te bieden heeft. We hebben hier 1 week gestaan net voordat de zomerdrukte begon. Simone en Guido hebben het goed voor elkaar. Een prachtig parkachtig terrein met zeer ruime plekken en prima sanitair. Plek 13 was een ruime plek met uitzicht op de speeltuin. Niet al te ver van het zwembad en receptie. De verse broodjes waren vaak nog warm als we deze rond 9 uur ophaalden. Ook de manege gaf vermaak voor onze dochter van 13. Heerlijke buitenritten en ook worden er lessen gegeven voor alle niveau's. Tip: ga mee met de kanotocht! Prachtige tocht met begeleiding en lunch. Kortom we hebben hier genoten en komen er graag nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Henk & Joke12-07-2018

Geweldige rustige en ruime camping

Zeer rustig gelegen Camping met zeer ruime plaatsen met genoeg schaduw. Iedere morgen heerlijk verse croissantjes en stokbrood. Op verschillende dagen van de week kan je op inschrijving deelnemen aan een HEERLIJK 3-gangenmenu voor een eerlijke prijs. Wat ons verder is opgevallen is dat de mobile home's die verhuurd worden aangenaam ruim verdeeld staan over de camping met net zoveel ruimte als de campingplaatsen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Twentse Caravan Club23-06-2018

fantastisch

Een prachtige locatie met zeer vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2017
    5Rene van der Linden16-10-2017

schitterend.

Zeer mooie camping gelegen in een vallei. Parkachtig aangelegd. Ruime plaatsen met nodige privacy. Leuk terras, en een persoonlijk contact met eigenaar bij aankomst incl. welkomst drankje. Sanitair eenvoudig maar schoon. Wij waren op doortocht maar komen een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Kaat24-08-2017

Prachtige ruime, vriendelijke camping

Een camping waar je graag terug komt. De ligging is prachtig. Tussen de fruitbomen en weilanden ligt de camping en manege. De staanplaatsen zijn ruim en bieden veel privacy. Voor een borreltje of een hapje kan je naar het gezellige terras. Ze serveren iedere dag een dagmenu voor een redelijke prijs. Zo organiseren ze ook kanotochten en grotklimmen, knutsel ochtendje voor de kleintjes en een discoavond. En dan de paarden... voor ieder kind wat wils. Of je haald ze uit de weide of je verzorgd ze of je volgt lessen. De eigenaren zijn gezellige mensen die het de gasten naar het zin willen maken. Kortom, voor ons als gezin met een dertien jarige een prima vakantie plek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Goede rustige camping08-08-2017

Ontspanning!

Erg ontspannende camping waarbij ik het gevoel had bij mensen te gast te zijn. Paar keer in de week kun je mee eten en dit vonden wij zowel erg prettig als goed. Mooie plekken met leuk zwembadje en leuk zwemmeertje. Animatie is minimaal maar dat vonden wij niet storend. Er zijn wat dieren (lama, geiten konijnen) aanwezig die goed vielen bij de kinderen. Houd wel rekening met stukken lopen tussen hoofdgebouw en de kampeerplekken als je op het eind staat. Voor mensen die van paarden houden is dit een must have heb ik het idee.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Annelies De Becker22-07-2017

Heel mooie, schone & kindvriendelijke camping

Met camperpech gearriveerd, maar door de behulpzame eigenaars een oplossing gevonden in de buurt. Heel mooie plaatsen rondom een speelplein. Dichtbij kraaknet sanitair, leuke zwembaden, animatie maar zeker niet storend. Onze 3-jarige heeft tot onze grote verbazing genoten van zijn ponyrijles. Niet zomaar een toertje rond de camping, maar oefeningetjes met voor alle kindjes voldoende begeleiding. Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Lilian20-07-2017

Heerlijke vakantie

Wat een heerlijke camping! Super vriendelijk, behulpzame eigenaren. Sanitair netjes en schoon. Plekken zijn onwijs groot. Netjes onderhouden alles. Heerlijke maaltijden gegeten op t terras. Fijne zwembaden. Wij hebben heerlijke vakantie gevierd en gaan zeker nog eens terug

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Erg leuke camping02-07-2017

Erg leuke camping

Mooie camping in een prachtig landschap. We hadden een safaritent gehuurd met eigen sanitair. Erg netjes. Mooi zwembad en gezellig cafe. Enige nadeel is de heuvel die je steeds moet beklimmen. Leuk dat er een manege bij zit voor de kids. Je mag ook paarden meenemen naar je tent, was een hit bij onze kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

7 tips over Camping Domaine de Merlanes

• Jet bos, 08-02-2014

Chalets zijn zo compleet dat je bijna niets hoeft mee te nemen. Behalve je zwembroek voor het verwarmde zwembad.

• Holiday, 05-08-2013

Veel leuke stadjes in de omgeving kun je voor weinig lekker eten.

• Marcelle, 11-05-2013

In de zomerperiode worden er ook kanotochten en grottentochten georganiseerd. Dat was een beetje jammer dat dit nu nog niet was. Het was nog nog wel erg koud in deze periode van het jaar. Voordeel voor kampeerders is dat er binnen ook sanitair is, zodat je lekker een warme douche daar kan nemen. (sanitair binnen 9, sanitair buiten cijfer 6) Wij gaan hier zeker nog naar terug.

17 vragen over Camping Domaine de Merlanes

• Christel, 04-07-2018

Kinderen ?

Wij gaan komende week naar Domaine de Merlanes met onze zoon van 13 en paardemeisje van 9. Komen er nog meer gezinnen met jongens?

Eugenie Spelt, 08-07-2018

Hoi, wij komen de 25 ste met onze zoon van 14 en dochter van 16. Hoe lang blijven jullie?

Christel, 20-07-2018

Dan zijn wij alweer weg helaas

• Rob, 11-01-2014

juli 2014

Hallo,

Wij gaan aankomende zomer (2014) kamperen op plek nr 9. Weet iemand of dit een rustige plek is of wat drukker ivm toegangsweg nabij en zou je 's avonds nog geluidsoverlast op de camping kunnen verwachten, bijvoorbeeld bij de bar in de buurt 's avonds? verder ben ik benieuwd of er ook supermarkten in de buurt zijn, een beetje vergelijkbaar met een Super Mercado of Liddl in Spanje? Alvast bedankt voor evt. reacties.

Mvg, rob

Wietse Visser, 26-10-2014

Goedendag, ik vroeg me af hoe plek nr. 9 bevallen is, wij willen komende zomer naar deze camping.

Wij hebben kinderen van 1, 3 en 5 en zouden het relaxed vinden als zij lekker in ons zicht in de speeltuin kunnen ravotten. Volgens mij kan dat op die plek 9-15. Klopt dat? Hoor het graag, bedankt.

Jasmijn1000, 27-02-2014

Veel verschillende soorten supermarkten op een 20 min rijden. Kleintje in de buurt, 5 min rijden.

• Bakker, 17-02-2013

Koelkast huren

Wie weet of er ook koelkasten te huur zijn ? En zo ja, wat dan ongeveer de prijs is ? We hebben al meerdere mails gestuurd maar krijgen totaal geen reactie.

Alvast bedankt !

stef, 28-08-2013

Wij hebben hier in 2012 gestaan en er konden toen geen koelkasten gehuurd worden.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig