Camping Domaine de Merlanes

Camping Domaine de Merlanes
8,6

Camping Domaine de Merlanes is perfect als je op zoek bent naar rust en ruimte. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een camping met animatie en glijbanen. De kinderen kunnen op het landgoed hun gaan en terecht bij de manege. Er worden ook paardrijlessen gegeven. Verkoelen kan in het zwembad of zwemmeer. Montauban is een half uur rijden.

2 reviews over Camping Domaine de Merlanes in het Nederlands

fantastisch

Twentse Caravan Club
23-6-2018

Een prachtige locatie met zeer vriendelijke mensen.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

fantastisch

anoniem
2-3-2011

we zijn in 2007 hier geweest en in 2010 ook. het was heel erg leuk, er was ook veel te doen voor kinderen. wij hadden kinderen van 12 en 9. ze waren de hele dag wel ergens bij hun vrienden die ze gemaakt hadden of in het zwembad. echt een camping om aan te raden. het is camping voor alle leeftijden

Gereisd Met vrienden in juni 2010

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Merlanes in Molières (Tarn et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Merlanes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.