Camping Domaine de Merlanes

Camping Domaine de Merlanes
8,6

Camping Domaine de Merlanes is perfect als je op zoek bent naar rust en ruimte. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een camping met animatie en glijbanen. De kinderen kunnen op het landgoed hun gaan en terecht bij de manege. Er worden ook paardrijlessen gegeven. Verkoelen kan in het zwembad of zwemmeer. Montauban is een half uur rijden.

84 reviews over Camping Domaine de Merlanes in het Nederlands

Geweldig

Roos
23-4-2019

Het is echt ontzettend gezellig, en een hele leuke plek om te zijn!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Beste kampeervakantie! Rust, ruimte en sfeervol!

Jorieke
1-9-2018

Wat ons betreft, fantastisch!!! Ontzettend ruime plekken, hele fijne sfeer, rust en ruimte en gezelligheid. Wij stonden helemaal achteraan op plek 52. Wel ca 800m lopen naar zwembaden en de paardjes maar voor ons geen probleem. De wandeling over de camping is een genot (en goed voor de conditie😎). Onze kinderen van 6 en 9 konden heerlijk overal rondstruinen en waren voornamelijk bij de paarden te vinden. Als je een camping zoekt met animatie, glijbanen en weinig Nederlanders past dit niet bij je. Zoek je rust, ruimte en toch aansluiting voor de kids dan kan ik je deze camping zeker aanbevelen! Ook als je niet van paarden houdt kun je hier een heerlijke vakantie beleven. Voor ons voor herhaling vatbaar! Het enige wat wij een klein beetje misten is een kleine kaart in het restaurantje, zodat je daar af en toe spontaan iets kunt eten.

Geweldig

Annelies
27-8-2018

Geweldige camping.

Supergrote staplaatsen en heel leuk en overzichtelijk voor kinderen tot een jaar of 9. Ik denk dat het voor oudere kinderen wat minder leuk zal zijn. We zaten hier in de laatste week van de schoolvakantie en toen waren er heel weinig kindjes.

De speeltuinen zijn ruim en hebben alles wat nodig is.

Het sanitair is wat basic (behalve het sanitair bij het zwembad), maar is echt superschoon en netjes.

Het zwembad is groot genoeg voor de grootte van de camping. Wel mis ik een klein glijbaantje in het peuterbadje.

De eigenaresse en eigenaar zijn enorm vriendelijk en gastvrij.

Als je echt op zoek bent naar een camping met veel animatie dan kun je beter ergens anders heen gaan. Hetgeen wat er georganiseerd wordt is super, maar het is (gelukkig) niet overdadig veel.

De paardrijlessen zijn geweldig. Mijn oudste was er niet bij weg te slaan.

In de omgeving is genoeg te doen op ongeveer 30 minuten rijden

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

leuk, gezellig, rustig, ruime plekken

Familie Meijer
19-8-2018

Heerlijke, ruime en rustige camping waar we een hele fijne vakantie gehad hebben. Pluspunten: Leuke sfeer, mooie parkachtige camping met hele grote plekken, leuke speeltuin, heerlijke zwembaden. Kwalitatieve paardrijlessen, €20 voor een les. Wel waard, echt goed. Ook zwemles op de camping door 123Jump. Zeker een aanrader! erg sfeervolle dorpjes in de omgeving. Zoals overal ook minpuntjes: veel wespen bij het zwemmeertje (maar verder nergens gek genoeg), vanaf de plekken bij het meertje is het echt een fikse wandeling naar de receptie, manege en zwembaden. Zeker niet buggyproof; het loopt erg stijl omhoog. Brood op de camping vonden wij niet fantastisch, eenvoudig afbakbrood, wel 2 bakkers in het dorpje. Van ons mocht het eten ook wat beter. Overdag is er niets te krijgen, behalve drankjes en ijsjes (duur!) 's Avonds de ene avond patat met een snack de andere pizza of salade. Soms is er niets en af en toe een dagmenu. Veel regeltjes.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fijnste camping ooit met de grootste plaatsen!

Fam. Hermans
19-8-2018

Deze camping is echt heel fijn. Het landgoed is erg groot maar men heeft gekozen voor weinig plaatsen. Dit geeft je als kampeerder heel veel ruimte op de plekken en de meeste hebben ook nog eens een heerlijk uitzicht. In de avond latere avond is hier echt rust. Dit komt door de opzet maar ook wordt gevraagd na 21.30 uur bijvoorbeeld niet meer gebruik te maken van de speeltuin. Niet dat er iemand rondloopt om alles in de gaten te houden. De gasten houden gewoon rekening met elkaar. Dit geeft echt een gevoel van rust en vrijheid. Kinderen zijn hier de hele dag bezig. De manege, de zwembaden en de kinderboerderij zijn allemaal leuk. Zelfs kleine kinderen kunnen hier de beginselen van paardrijden leren in een veilige omgeving. In de buurt is echt wel genoeg te doen. Markten, pretparkje, kastelen enzovoort. Soms iets verder rijden, maar het is Frankrijk. In deze omgeving voel je je echt welkom in Frankrijk in het hoogseizoen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuke camping

Evelien
11-8-2018

We hebben hier een nachtje gestaan op doorreis. Mooie camping, grote plekken en mooi domaine. We keken uit op het grote veld met speeltoestellen. Aardig personeel, iedereen wordt met een welkomstdrankje verwelkomd. Leuk met heel kleine kinderen of als je van paardrijden houdt. Drie leuke zwembadjes, wel een beetje te warm water. Sanitair ok, maar klein en basic. Zwemmeertje was niemand omdat er wespen zaten en het zag er ook niet zo aantrekkelijk uit om in te zwemmen. Er is een bar en je kunt snacken en -ik dacht- elke avond voor een maaltijd kiezen die ze maken; wij hadden shoarma, was lekker. In de directe omgeving lijkt heel weinig te doen, dus als je alleen voor rust komt is het top.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Ontspanning!

Goede rustige camping
8-8-2017

Erg ontspannende camping waarbij ik het gevoel had bij mensen te gast te zijn. Paar keer in de week kun je mee eten en dit vonden wij zowel erg prettig als goed. Mooie plekken met leuk zwembadje en leuk zwemmeertje. Animatie is minimaal maar dat vonden wij niet storend. Er zijn wat dieren (lama, geiten konijnen) aanwezig die goed vielen bij de kinderen. Houd wel rekening met stukken lopen tussen hoofdgebouw en de kampeerplekken als je op het eind staat. Voor mensen die van paarden houden is dit een must have heb ik het idee.

Heel mooie, schone & kindvriendelijke camping

Annelies De Becker
22-7-2017

Met camperpech gearriveerd, maar door de behulpzame eigenaars een oplossing gevonden in de buurt. Heel mooie plaatsen rondom een speelplein. Dichtbij kraaknet sanitair, leuke zwembaden, animatie maar zeker niet storend. Onze 3-jarige heeft tot onze grote verbazing genoten van zijn ponyrijles. Niet zomaar een toertje rond de camping, maar oefeningetjes met voor alle kindjes voldoende begeleiding. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Erg leuke camping

Erg leuke camping
2-7-2017

Mooie camping in een prachtig landschap. We hadden een safaritent gehuurd met eigen sanitair. Erg netjes. Mooi zwembad en gezellig cafe. Enige nadeel is de heuvel die je steeds moet beklimmen. Leuk dat er een manege bij zit voor de kids. Je mag ook paarden meenemen naar je tent, was een hit bij onze kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Klein paradijsje met manege

Fam. Scheer
27-5-2017

Zeer mooie camping waarin je midden in de natuur zit. Grote staanplaatsen, schoon sanitair en een gezellig terras waar regelmatig lekkere maaltijden worden neergezet. Patatjesdag is uiteraard voor de kinderen (en volwassenen) een feest.

Er zijn 2 zwembaden, een groot veld met speeltoestellen, maar de verassing van de camping is het kleine zwemmeertje, waar wij met de tent aan stonden.

De plek in het door ons omgedoopte "weerwolvenbos" was zoals we het op een camping graag zien. Lekker veel ruimte voor de grote tent met bijzettentje en bomen voor de hangmat pal aan het zwemmeertje.

Ik herinner me heerlijke avonden waarin de kinderen zich om de vuurpot verzamelden om spelletjes (Weerwolven van Wakkerdam) te spelen en de ouders daar met een wijntje van genoten.

En dan is er nog de manege, waar de kinderen fijne paardrijlessen krijgen en pony's kunnen wassen. Onze dochter is hier een paardenmeisje geworden:-)

Simone, Guido en Jamie, bedankt! We komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Merlanes in Molières (Tarn et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Merlanes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.