Camping Domaine de Merlanes

Camping Domaine de Merlanes
8,6

Camping Domaine de Merlanes is perfect als je op zoek bent naar rust en ruimte. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een camping met animatie en glijbanen. De kinderen kunnen op het landgoed hun gaan en terecht bij de manege. Er worden ook paardrijlessen gegeven. Verkoelen kan in het zwembad of zwemmeer. Montauban is een half uur rijden.

13 reviews over Camping Domaine de Merlanes in het Nederlands

super!

Jet
12-8-2018

Super leuke camping met een heerlijk zwembad en een prachtig zwemmeertje. Grote ruime plekken. Lieve paarden, en super les. Ons hele gezin vermaakt zich hier prima. De kinderen vinden het de leukste camping ooit!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige camping!

Fam de Kuijper
20-7-2018

Genoten van de rust en ruimte die het domaine te bieden heeft. We hebben hier 1 week gestaan net voordat de zomerdrukte begon. Simone en Guido hebben het goed voor elkaar. Een prachtig parkachtig terrein met zeer ruime plekken en prima sanitair. Plek 13 was een ruime plek met uitzicht op de speeltuin. Niet al te ver van het zwembad en receptie. De verse broodjes waren vaak nog warm als we deze rond 9 uur ophaalden. Ook de manege gaf vermaak voor onze dochter van 13. Heerlijke buitenritten en ook worden er lessen gegeven voor alle niveau's. Tip: ga mee met de kanotocht! Prachtige tocht met begeleiding en lunch. Kortom we hebben hier genoten en komen er graag nog eens terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

schitterend.

Rene van der Linden
16-10-2017

Zeer mooie camping gelegen in een vallei. Parkachtig aangelegd. Ruime plaatsen met nodige privacy. Leuk terras, en een persoonlijk contact met eigenaar bij aankomst incl. welkomst drankje. Sanitair eenvoudig maar schoon. Wij waren op doortocht maar komen een keer terug.

Prachtige ruime, vriendelijke camping

Kaat
24-8-2017

Een camping waar je graag terug komt. De ligging is prachtig. Tussen de fruitbomen en weilanden ligt de camping en manege. De staanplaatsen zijn ruim en bieden veel privacy. Voor een borreltje of een hapje kan je naar het gezellige terras. Ze serveren iedere dag een dagmenu voor een redelijke prijs. Zo organiseren ze ook kanotochten en grotklimmen, knutsel ochtendje voor de kleintjes en een discoavond. En dan de paarden... voor ieder kind wat wils. Of je haald ze uit de weide of je verzorgd ze of je volgt lessen. De eigenaren zijn gezellige mensen die het de gasten naar het zin willen maken. Kortom, voor ons als gezin met een dertien jarige een prima vakantie plek.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige ruime camping

Nicolette van Reenen
16-7-2016

De camping wordt al 17 jaar gerund door een Nederlands vriendelijk stel en bestaat uit een gigantisch en heerlijk groen terrein. Er staan paarden, schetlanders met schattige veulens, een ezel en lama's. Je kan tot heel laat intekenen voor brood dat men daar zelf voor je afbakt. Je kan er ook eten, de pizza's kregen een 10 van onze kinderen. Het baby-zwembad is apart van het diepe zwembad en daardoor veilig. Vanuit onze plek, direct onder receptie), keken we uit over het speelterrein. Het sanitair was schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Blijft nog steeds "zeer fantastische camping"

Els & Marc
24-2-2016

Wij komen reeds enkele jaren naar deze prachtige camping. In het seizoen is dit met caravan en buiten het seizoen nemen we plaats in een accomodatie. Na al die jaren ontdekken we nog steeds nieuwe bezienswaardigheden. Niet alle bezienswaardigheden zijn in de directe nabijheid, maar vergeet daarbij dan ook niet dat Frankrijk een zeer uitgebreid land is en niet te vergelijken met NL of BE waar men alles op een handpalm bij elkaar kan plaatsen. Toen enkele jaren geleden de kinderen nog mee gingen kamperen hadden zij reeds de leeftijden van meer dan tien jaar en hebben zich daar nog nooit één minuut verveeld. Het was voor ons ouders dan ook steeds een zeer aangename vakantie. Voor iedereen wat te vinden quasi eten en met voldoende afwisseling en dit met zeer veel enthousiasme aan de tafels geserveerd. Eens op het terras zit men niet lang alleen, iedereen kent op korte tijd iedereen en dat maakt het aangenaam vertoeven op dit gezellig terras. Kortom ga een kijkje nemen en beoordeel zelf.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk weg van alles

Joke Koster
13-7-2014

Voor mij de ideale plek om bij te komen: prachtige uitzichten, fijne sfeer, veel ruimte, authentieke gebouwen, gezellig terras, zwembaden (zelfs verwarmd), meertje, paarden. Ik was er in het voorseizoen, wat heerlijk rustig was. In deze periode was de keuken nog niet elke avond open, maar op de avonden dat dit wel zo was was het eten meer dan prima. Door de ruime opzet en het beperkte aantal plaatsen denk ik dat het ook in het hoogseizoen goed toeven is; genoeg te doen en toch geen heksenketel. Enorm fijn ontvangen!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

Kritische blik

Therese Janssen
12-9-2012

Zoals u kunt lezen in voorgaande beoordelingen:veel mensen gaan hier vaker naar toe waardoor er wel een ons kent ons sfeer hangt. Een Nederlandse enclave met frikandellen in de kantine, daar moet je wel van houden. We hadden op de camping niet het gevoel in Frankrijk te zijn, maar misschien vinden sommige mensen dat juist wel prettig en veilig. Bijzonder mooie, grote plaatsen en prima zwembad. Het sanitair is te weinig en te krap.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat kritische punten

T. Jansen
26-10-2011

Ik ben het met de meeste reacties eens, het is een mooie, ruim opgezette camping, grote plaatsen, zeer kindvriendelijk, mooi zwembad. Maar... te weinig en veel te klein sanitair, geen privacy bij de 2 wasbakken en daarbij ook nog mannen en vrouwen niet apart. Zeer onder de maat. Je wast af in de regen, geen afdak. Alleen maar Hollanders en een ons kent ons sfeer, daar moet je van houden. Paardrijden erg duur voor een klein rondje en je moet er snel bij zijn anders is de groep de hele week vol.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon fantastisch

Van Steenbergen - Wouters
8-9-2010

Zeer mooie plaatsen voor tenten en caravans Vooral met kinderen is dit een prachtige camping, voldoende animatie, speelgelegenheden en activiteiten. Zij die van dieren houden voelen zich snel thuis in dit paradijs. Voor volwassenen is dit een uitstekende vakantiegelegenheid met heerlijke buffets, voldoende activiteiten, bezienswaardigheden, ... Voor vragen in verband met informatie over omgeving , winkels, restaurants, andere kunt u steeds terecht bij de zeer vriendelijke eigenaars. Al na één dag verblijf voelt u zich reeds een deel van de familie en de andere kampers. Gewoon tof om naartoe te gaan. Er zijn ook huurmogelijkheden deze zien er ruim en netjes uit maar als kamper kan ik daar niet veel over vertellen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Merlanes in Molières (Tarn et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Merlanes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.