Camping Domaine de Merlanessterstersterster

8.8Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Molières (Tarn et Garonne)

8.8Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Camping Domaine de Merlanes is perfect als je op zoek bent naar rust en ruimte. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een camping met animatie en glijbanen. De kinderen kunnen op het landgoed hun gaan en terecht bij de manege. Er worden ook paardrijlessen gegeven. Verkoelen kan in het zwembad of zwemmeer. Montauban is een half uur rijden.

120 reviews over Camping Domaine de Merlanes

• 8familie de Wilde18-09-2008

Prima stek, voor herhaling vatbaar

Wij hadden het huis Bellevue gehuurd en werden door omstandigheden (ons duidelijk uitgelegd) in een ander huis ondergebracht, het voormalige woonhuis van de eigenaar. Dit huis lag direct aan de camping (50 meter) en was zeker drie keer zo groot als Bellevue. We hadden twee luxe badkamers tot onze beschikking, een prima keuken en een heerlijke grote tuin, waar de kinderen zelfs konden voetballen. De kinderen hebben zich prima vermaakt, in het zwembad op de camping en met de activiteiten. Het huis had een poort maar wij hadden het voetgangerspoortje gewoon de hele dag open staan, zodat onze kinderen de hele dag in en uit konden lopen.

• 8Eetgelegenheden

• 4van Rijsoort18-08-2008

Gehuurd huis was niet beschikbaar!

Na een lange reis werden we geconfronteerd met het feit dat het door ons een jaar vantevoren geboekte huis al bijna een jaar aan een ander verhuurd was, dus niet beschikbaar. De eigenaren boden ons hun voormalige buiten de camping gelegen huis aan (onder het mom van: nog beter) echter van buiten zag het er prima uit, maar van binnen was het een uitgewoonde locatie met gaten in de muur op de plekken waar hun oude spullen hadden gehangen. Geen enkele sfeer! Het bijbehorende zwembad mochten we niet gebruiken. Wij hadden gekozen voor een huis op de camping, zodat de kinderen makkelijk met andere kinderen konden spelen, hiervoor moesten ze nu eerst door een elektronisch bedienbare poort aan het einde van de oprit. Het was helemaal niet wat we geboekt hadden en wij voelen ons door de eigenaren belazerd! Ze hadden ons makkelijk vantevoren kunnen bellen of mailen, maar nu word je gewoon ter plekke voor het blok gezet! Wij zijn na een week naar huis gegaan (hadden 2 weken geboekt). Bedankt!

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 10fam. Matton13-07-2008

AANRADER !

Wij zijn net terug van camping Merlanes. Het is ons (Belgen !) bijzonder goed bevallen. Simone, Guido, Jamie en de overige medewerkers verdienen inderdaad een dikke pluim voor hun vriendelijke gastvrijheid in een ongedwongen en aangename sfeer. We vonden het domein prachtig, heel verzorgd en bijzonder rustig met grote plaatsen ! Wij hebben 1 dochter van 9 jaar die zich onmiddellijk héél goed thuis voelde onder de vele Nederlandse gasten op de camping en het echt fantastisch leuk vond ! Wij hebben, zonder twijfelen, al gereserveerd voor de zomer van 2009 ! We hebben al veel gereisd, verschillende landen bezocht en voor verschillende formules gekozen, maar domein de Merlanes hebben we zeker al in ons hartje gesloten ! Bedankt aan allen die onze vakantie zo heerlijk maakten !

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Fam van Groenigen02-07-2008

Mooie kleine camping

Vorig jaar juli op deze camping geweest, met 3 kinderen( 3, 5 en 7 jaar) Mooie campingm et zeer ruime plaatsen!! Sanitair goed, animatie utistekend. Voor elke groep wel iets. Er werden 3 keer per week maaltijden georganiseerd, waar je je voor kon inschrijven. Eten was uistekend. Eigenaren zijn Nederlands, dus ook een Hollandse vette hap was er te krijgen!! Enige minpuntje, er waren alleen maar nederlanders. Dus om 6 uur was het zwembad bijna uitgestorven. Zwembaden waren prima, ook het meertje was een heerlijke plek om te spelen. Het mooiste voor de kinderen, was nog wel dat je een pony kon "uitlaten" en meekon nemen naar je eigen tent!!!

• 9Eetgelegenheden

• 9van der Aa01-07-2008

een geweldige camping, ideaal voor kleine kinderen (ook grote kinderen). Veel ruimte, overzichtelijk, vriendelijk en schoon

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

• 9wouter15-02-2008

Het is een kleine maar sfeervolle camping waar (kleine) kinderen centraal staan. Op verschillende dagen kunnen er gratis ritjes gemaakt worden op de pony's van de camping. Kinderen die van de dieren houden kunnen ze zelfs dagelijks verzorgen of uitlaten. Voor wie maar niet genoeg krijgt van dieren is er nog de kinderboerderij. Er is een verwarmd zwembad met peuterbadje. Er is geen winkeltje maar wel een restaurantje met een buffet menu per avond. De camping wordt uitgebaat door een zeer vriendelijke familie Nederlanders en wordt ook hoofdzakelijk door Nederlanders bezocht... Ook hier hebben we een mobil home gehuurd en het dient gezegd dat deze echt in orde was; ruim (type O'Hara), proper, relatief nieuw, een mooie houten terras en vooral een zeer ruime plaats! De camping is echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2004

7 tips over Camping Domaine de Merlanes

• Jet bos, 08-02-2014

Chalets zijn zo compleet dat je bijna niets hoeft mee te nemen. Behalve je zwembroek voor het verwarmde zwembad.

• Holiday, 05-08-2013

Veel leuke stadjes in de omgeving kun je voor weinig lekker eten.

• Marcelle, 11-05-2013

In de zomerperiode worden er ook kanotochten en grottentochten georganiseerd. Dat was een beetje jammer dat dit nu nog niet was. Het was nog nog wel erg koud in deze periode van het jaar. Voordeel voor kampeerders is dat er binnen ook sanitair is, zodat je lekker een warme douche daar kan nemen. (sanitair binnen 9, sanitair buiten cijfer 6) Wij gaan hier zeker nog naar terug.

17 vragen over Camping Domaine de Merlanes

• Christel, 04-07-2018

Kinderen ?

Wij gaan komende week naar Domaine de Merlanes met onze zoon van 13 en paardemeisje van 9. Komen er nog meer gezinnen met jongens?

Eugenie Spelt, 08-07-2018

Hoi, wij komen de 25 ste met onze zoon van 14 en dochter van 16. Hoe lang blijven jullie?

Christel, 20-07-2018

Dan zijn wij alweer weg helaas

• Rob, 11-01-2014

juli 2014

Hallo,

Wij gaan aankomende zomer (2014) kamperen op plek nr 9. Weet iemand of dit een rustige plek is of wat drukker ivm toegangsweg nabij en zou je 's avonds nog geluidsoverlast op de camping kunnen verwachten, bijvoorbeeld bij de bar in de buurt 's avonds? verder ben ik benieuwd of er ook supermarkten in de buurt zijn, een beetje vergelijkbaar met een Super Mercado of Liddl in Spanje? Alvast bedankt voor evt. reacties.

Mvg, rob

Wietse Visser, 26-10-2014

Goedendag, ik vroeg me af hoe plek nr. 9 bevallen is, wij willen komende zomer naar deze camping.

Wij hebben kinderen van 1, 3 en 5 en zouden het relaxed vinden als zij lekker in ons zicht in de speeltuin kunnen ravotten. Volgens mij kan dat op die plek 9-15. Klopt dat? Hoor het graag, bedankt.

Jasmijn1000, 27-02-2014

Veel verschillende soorten supermarkten op een 20 min rijden. Kleintje in de buurt, 5 min rijden.

• Bakker, 17-02-2013

Koelkast huren

Wie weet of er ook koelkasten te huur zijn ? En zo ja, wat dan ongeveer de prijs is ? We hebben al meerdere mails gestuurd maar krijgen totaal geen reactie.

Alvast bedankt !

stef, 28-08-2013

Wij hebben hier in 2012 gestaan en er konden toen geen koelkasten gehuurd worden.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig