Camping Domaine de Merlanes

Camping Domaine de Merlanes
8,6

Camping Domaine de Merlanes is perfect als je op zoek bent naar rust en ruimte. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een camping met animatie en glijbanen. De kinderen kunnen op het landgoed hun gaan en terecht bij de manege. Er worden ook paardrijlessen gegeven. Verkoelen kan in het zwembad of zwemmeer. Montauban is een half uur rijden.

8 reviews over Camping Domaine de Merlanes in het Nederlands

Geweldige rustige en ruime camping

Henk & Joke
12-7-2018

Zeer rustig gelegen Camping met zeer ruime plaatsen met genoeg schaduw. Iedere morgen heerlijk verse croissantjes en stokbrood. Op verschillende dagen van de week kan je op inschrijving deelnemen aan een HEERLIJK 3-gangenmenu voor een eerlijke prijs. Wat ons verder is opgevallen is dat de mobile home's die verhuurd worden aangenaam ruim verdeeld staan over de camping met net zoveel ruimte als de campingplaatsen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijke vakantie

Lilian
20-7-2017

Wat een heerlijke camping! Super vriendelijk, behulpzame eigenaren. Sanitair netjes en schoon. Plekken zijn onwijs groot. Netjes onderhouden alles. Heerlijke maaltijden gegeten op t terras. Fijne zwembaden. Wij hebben heerlijke vakantie gevierd en gaan zeker nog eens terug

Gereisd Met partner in juni 2017

Genoten van een uitermate rustige vakantie.

Wubbe en Elly Moorlag
14-9-2016

Bijzonder goed : geen WiFi, geen radio-ontvangst, geen TV. in ons chalet en we hebben het niet gemist. Volkomen rust en stilte met 's nachts een schitterende sterrenhemel. Een chalet met veel ruimte zowel binnen als buiten. Simone en Guido zijn erg gastvrij,vriendelijk en behulpzaam. Men verkoopt heerlijk brood. Heerlijk menu gegeten met andere gasten op het sfeervolle terras. Alle hulde voor Simone's kookkunst. Kortom, een ideale vakantieplek. Een adres om naar terug te gaan.

Tip; zeker bij erg warm en dus erg zonnig weer wat wij twee weken hadden, misten we bv. een parasol want het afdak van het terras voldoet dan niet.

Gereisd Met partner in september 2016

Domaine de Merlanes:Fantastische camping

a_v_d_berg-wyh
20-5-2013

De eerste indruk op domaine de Merlanes was direct een voltreffer. Schoon, ruim ,prachtige grote plaatsen in een mooi natuurlandschap. Ontvangst allervriendelijkst. Fijn terras met drie zwembaden in de nabijheid. Wij hadden een huisje gehuurd.De inrichting overtrof onze verwachtingen. Helder, schoon en fris met vrijheid rondom. Kortom een geweldige vakantie die zeer zeker voor herhaling vatbaar is. Vooral in de maanden mei en juni is het nog heel rustig. Een eerste klas AANRADER. !!

Gereisd Met partner in juni 2012

hele mooie camping

h.j.bosch
11-1-2013

Zeer mooie goed onderhouden camping,ruime plaatsen met lekkere zwembaden voor jong en oud. vriendelijk en gezellig personeel. In September 2012 bij een temp van25°C op deze camping gestaan met een hond en die kon zwemmen in een vijver. een heerlijke camping voor in het na seizoen voor oudere mensen, en in het hoog seizoen voor mensen met kinderen. Er is op de camping een hoop te doen. wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Sun Sep 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect !

Harrie
29-6-2012

Het toeval bracht ons in mei/juni naar dit domein, een uitgestrekte camping (ca 35 ha) met slechts ca 65 prachtige plaatsen van zo'n 200 tot wel 400 meter. De eigenaren, Guido en Simone, doen hun uiterste best het iedereen naar de zin te maken. Klantvriendelijkheid wordt met hoofdletters geschreven. De staf (Eugène, Mirjam, Hans, e.a.) blijft hier niet bij achter. Enkele keren in de week wordt er gekookt (eten wat de pot schaft), maar dat was nooit een teleurstelling. Altijd goed en gezellig, niet alleen tijdens, maar ook (soms laat) na de maaltijd. Door de faciliteiten ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. De dieren eten geven, de wei in met de pony's, het meertje met het omheinde strandje, de visvijver, de speelweiden en het animatieteam bieden garantie dat de kids zich niet zullen vervelen. Ook ouderen zullen zich in voor- of naseizoen uitstekend vermaken. Minpuntje: de eerste camping waar ik het Nederlands elftal op een groot scherm 3 keer achtereen heb zien verliezen ;).

Gereisd Met partner in mei 2012

Rustige camping (juni), perfect onderhouden

webwinkelen
17-7-2011

In de laatste week van juni en de eerste week van juli was er nog volop keuze om ergens een week of 10 dagen te staan. In het hoogseizoen is er alleen plek voor degenen die gereserveerd hebben. Verreweg de meeste plaatsen zijn 250 m2 en hebben allemaal een goed onderhouden grasmat. De beplanting zorgt voor een natuurlijke scheiding en schaduw. Ook de mobilhomes e.d. hebben veel ruimte rondom en er is keuze genoeg voor zon of schaduw.

Vanaf de plaatsen is goed zicht op de speelvoorzieningen. Er is voor de kinderen volop ruimte om te spelen. Er zijn velden, speelvijver, schommels, etc, etc. Ook daar is sprake van een mooie groene grasmat. Verder heeft de camping 3 (kleine) zwembaden en ook dat ziet er allemaal fraai uit.

Er zijn meerdere sanitairblokken die er goed uit zien en grondig worden schoongemaakt.

Over de activiteiten in het hoogseizoen kan ik weinig zeggen, want eind juni was de camping maar voor ca. 20% bezet en stond de animatie (vanzelfsprekend) op een laag pitje

Gereisd Met partner in juni 2011

landelijk geweldige plek

PvdHurk
20-2-2010

Mooie camping waar je heerlijk tot rust komt. Gastvrije eigenaren. Goed onderhouden> Gezellige warme sfeer.

Gereisd Met partner in juni 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Merlanes in Molières (Tarn et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Merlanes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.