Camping Domaine de Merlanes

Camping Domaine de Merlanes
8,6

7 tips over Camping Domaine de Merlanes

Joke Koster, 13-7-2014

Op de camping is een goede manege. Ga vooral paardrijden! Ritjes op de camping voor de kids & prachtige natuurritten op goed verzorgde paarden. Prima begeleiding door lieve enthousiaste paardenmeiden.

En proef de pizza.

Jet bos, 8-2-2014
Chalets zijn zo compleet dat je bijna niets hoeft mee te nemen. Behalve je zwembroek voor het verwarmde zwembad.
Holiday, 5-8-2013
Veel leuke stadjes in de omgeving kun je voor weinig lekker eten.

Susan Manders, 22-7-2013

Bezoek: Bruniquel; mooi oud Frans dorpje met restanten van oud kasteel

Eten: bij de boer 3 km verderop; gastvrij, heerlijk, unieke ervaring

Marcelle, 11-5-2013
In de zomerperiode worden er ook kanotochten en grottentochten georganiseerd. Dat was een beetje jammer dat dit nu nog niet was. Het was nog nog wel erg koud in deze periode van het jaar. Voordeel voor kampeerders is dat er binnen ook sanitair is, zodat je lekker een warme douche daar kan nemen. (sanitair binnen 9, sanitair buiten cijfer 6) Wij gaan hier zeker nog naar terug.
Marjo, 9-11-2012

Grottentocht vanuit de camping, is geweldig. Zorg wel voor oude kleding en schoenen, want die krijg je nooit meer schoon.

Buitenrit op het terrein van de camping is voor ruiters een super ervaring.

Grieteke, 22-7-2012
Leuk om te doen zijn de eigen kanotochten, de buffetten en natuurlijk het paardrijden. Bezienswaardigheden in de omgeving zijn Cordes sur Ciel, Bruniquel, Saint Antonin Noble Val en (iets verder weg) Toulouse en de Rocamadour.