Camping Domaine de Merlanes

8,6

17 reacties Camping Domaine de Merlanes

Kinderen ?

Christel, 4-7-2018
Wij gaan komende week naar Domaine de Merlanes met onze zoon van 13 en paardemeisje van 9. Komen er nog meer gezinnen met jongens?
2 reacties

juli 2014

Rob, 11-1-2014

Hallo,

Wij gaan aankomende zomer (2014) kamperen op plek nr 9.

Weet iemand of dit een rustige plek is of wat drukker ivm toegangsweg nabij en zou je 's avonds nog geluidsoverlast op de camping kunnen verwachten, bijvoorbeeld bij de bar in de buurt 's avonds?

verder ben ik benieuwd of er ook supermarkten in de buurt zijn, een beetje vergelijkbaar met een Super Mercado of Liddl in Spanje?

Alvast bedankt voor evt. reacties.

Mvg,

rob

2 reacties

Koelkast huren

Bakker, 17-2-2013

Wie weet of er ook koelkasten te huur zijn ? En zo ja, wat dan ongeveer de prijs is ?

We hebben al meerdere mails gestuurd maar krijgen totaal geen reactie.

Alvast bedankt !

Plek 17

Marrit, 1-2-2013
Wie kan me wat meer over plaats 17 vertellen? Dit is de plaats voor het sanitair gebouw naast de speeltuin. Heb je veel overlast van het sanitairblok? De plaats is op het zuiden. Zijn er wel voldoende bomen omheen? Krijg van de camping niet echt een duidelijk antwoord. Heb het idee dat dit echt het laatste/minst mooie plekje is.

Tieners

Babette, 16-10-2012
Is deze camping ook geschikt voor pubers, is er bijvoorbeeld een hangplek? En is er internet wifi op de camping?

luxe chalets

Martina, 21-9-2012
aangezien er op mails niet geantwoord wordt: weet iemand waar de luxe chalets zich bevinden op de plattegrond ?

Muggen bij zwemmeer

Rene , 1-6-2012

Beste bezoekers,

weet er iemand van jullie of er rond het zwemmeer veel muggen zitten zomers? We lezen er eigenlijk niets over, maar zou zeggen dat ze er wel zitten.

Hoor graag van jullie

Groetjes

Rene

0 reacties

Mobile homes

Patricia, 9-2-2012
Wie weet of de Super Mercure met of zonder de houten 'verandakap' is? We zien 2 types op de website staan en vroegen ons af welke de Super Mercure is.

Fietsen in de omgeving

Laura, 3-12-2011

Hoi we hebben ondertussen contact gehad met Simone, en een plek voor volgend jaar besproken. Kan iemand mij vertellen of het zin heeft om onze fietsen mee te nemen, of is het te heuvelachtig om wat rond te toeren.

Muggen

Moppie100, 12-11-2011

Hai,

Weet iemand hoe het klimaat is in dit gedeelte van Frankrijk? Kun je 's avonds nog lekker buiten zitten? En hoe zit het met ongedierte? Ik ben nl allergisch voor muggen en vraag me af of die er veel zijn door het meertje en de paarden?

Groetjesss