Camping Domaine de Merlanes

8.8Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Molières (Tarn et Garonne)

8.8Fantastisch

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Camping Domaine de Merlanes is perfect als je op zoek bent naar rust en ruimte. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een camping met animatie en glijbanen. De kinderen kunnen op het landgoed hun gaan en terecht bij de manege. Er worden ook paardrijlessen gegeven. Verkoelen kan in het zwembad of zwemmeer. Montauban is een half uur rijden.

120 reviews over Camping Domaine de Merlanes

• 2019
    9Martijn17-08-2019

Zeer leuke camping vooral als je van paarden houd.

Leuke rustige camping met zwembad en manege. Zeer ruime plekken met voldoende schaduw over de dag heen. Sanitair werd voor camping begrippen goed schoon gehouden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Sander11-08-2019

Geweldige paardencamping

Wat een fijne plek. Rust, ruimte en groen overheersen hier. Aangezien het een paardencamping is trekt het natuurlijk wel een bepaald publiek. Paardenmeiden domineren hier. :) Zeker een plek om nog eens naar terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Fam. Smet05-08-2019

Fantastisch voor paardenfans en voor anderen!

Heerlijke tijd gehad. Het enige nadeel is dat je je zo welkom voelt dat het moeilijk is om weer naar huis te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Fam Spijker27-07-2019

Heerlijke vakantie met gezin gehad.

Onze meisjes van 3 en 5 hebben genoten van de pony’s en het zwembad. Het meer in het dorp is een absolute aanrader! We zaten in een safaritent met mooi uitzicht en van alle gemakken voorzien. Eigen sanitair was super! Wat wel jammer was is dat de tenten een beetje geïsoleerd zijn (het was rustig toen wij er waren) van het wat drukkere veld rondom de grote speeltuin. Guido, Simone en Linda zorgen goed voor de gasten en dat zorgt voor een fijne sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Roos23-04-2019

Geweldig

Het is echt ontzettend gezellig, en een hele leuke plek om te zijn!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 2018
    9Jorieke01-09-2018

Beste kampeervakantie! Rust, ruimte en sfeervol!

Wat ons betreft, fantastisch!!! Ontzettend ruime plekken, hele fijne sfeer, rust en ruimte en gezelligheid. Wij stonden helemaal achteraan op plek 52. Wel ca 800m lopen naar zwembaden en de paardjes maar voor ons geen probleem. De wandeling over de camping is een genot (en goed voor de conditie😎). Onze kinderen van 6 en 9 konden heerlijk overal rondstruinen en waren voornamelijk bij de paarden te vinden. Als je een camping zoekt met animatie, glijbanen en weinig Nederlanders past dit niet bij je. Zoek je rust, ruimte en toch aansluiting voor de kids dan kan ik je deze camping zeker aanbevelen! Ook als je niet van paarden houdt kun je hier een heerlijke vakantie beleven. Voor ons voor herhaling vatbaar! Het enige wat wij een klein beetje misten is een kleine kaart in het restaurantje, zodat je daar af en toe spontaan iets kunt eten.

• 9Annelies27-08-2018

Geweldig

Geweldige camping.

Supergrote staplaatsen en heel leuk en overzichtelijk voor kinderen tot een jaar of 9. Ik denk dat het voor oudere kinderen wat minder leuk zal zijn. We zaten hier in de laatste week van de schoolvakantie en toen waren er heel weinig kindjes.

De speeltuinen zijn ruim en hebben alles wat nodig is.

Het sanitair is wat basic (behalve het sanitair bij het zwembad), maar is echt superschoon en netjes.

Het zwembad is groot genoeg voor de grootte van de camping. Wel mis ik een klein glijbaantje in het peuterbadje.

De eigenaresse en eigenaar zijn enorm vriendelijk en gastvrij.

Als je echt op zoek bent naar een camping met veel animatie dan kun je beter ergens anders heen gaan. Hetgeen wat er georganiseerd wordt is super, maar het is (gelukkig) niet overdadig veel.

De paardrijlessen zijn geweldig. Mijn oudste was er niet bij weg te slaan.

In de omgeving is genoeg te doen op ongeveer 30 minuten rijden

• 8Familie Meijer19-08-2018

leuk, gezellig, rustig, ruime plekken

Heerlijke, ruime en rustige camping waar we een hele fijne vakantie gehad hebben. Pluspunten: Leuke sfeer, mooie parkachtige camping met hele grote plekken, leuke speeltuin, heerlijke zwembaden. Kwalitatieve paardrijlessen, €20 voor een les. Wel waard, echt goed. Ook zwemles op de camping door 123Jump. Zeker een aanrader! erg sfeervolle dorpjes in de omgeving. Zoals overal ook minpuntjes: veel wespen bij het zwemmeertje (maar verder nergens gek genoeg), vanaf de plekken bij het meertje is het echt een fikse wandeling naar de receptie, manege en zwembaden. Zeker niet buggyproof; het loopt erg stijl omhoog. Brood op de camping vonden wij niet fantastisch, eenvoudig afbakbrood, wel 2 bakkers in het dorpje. Van ons mocht het eten ook wat beter. Overdag is er niets te krijgen, behalve drankjes en ijsjes (duur!) 's Avonds de ene avond patat met een snack de andere pizza of salade. Soms is er niets en af en toe een dagmenu. Veel regeltjes.

• 6Eetgelegenheden

• 10Fam. Hermans19-08-2018

Fijnste camping ooit met de grootste plaatsen!

Deze camping is echt heel fijn. Het landgoed is erg groot maar men heeft gekozen voor weinig plaatsen. Dit geeft je als kampeerder heel veel ruimte op de plekken en de meeste hebben ook nog eens een heerlijk uitzicht. In de avond latere avond is hier echt rust. Dit komt door de opzet maar ook wordt gevraagd na 21.30 uur bijvoorbeeld niet meer gebruik te maken van de speeltuin. Niet dat er iemand rondloopt om alles in de gaten te houden. De gasten houden gewoon rekening met elkaar. Dit geeft echt een gevoel van rust en vrijheid. Kinderen zijn hier de hele dag bezig. De manege, de zwembaden en de kinderboerderij zijn allemaal leuk. Zelfs kleine kinderen kunnen hier de beginselen van paardrijden leren in een veilige omgeving. In de buurt is echt wel genoeg te doen. Markten, pretparkje, kastelen enzovoort. Soms iets verder rijden, maar het is Frankrijk. In deze omgeving voel je je echt welkom in Frankrijk in het hoogseizoen!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Jet12-08-2018

super!

Super leuke camping met een heerlijk zwembad en een prachtig zwemmeertje. Grote ruime plekken. Lieve paarden, en super les. Ons hele gezin vermaakt zich hier prima. De kinderen vinden het de leukste camping ooit!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Camping Domaine de Merlanes info