Molières (Tarn et Garonne)

We hebben een aantal aanbieders voor Molières (Tarn et Garonne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Molières (Tarn et Garonne)

Praktisch dorpje nabij prachtcamping

Wietse Visser
    19-2-2017

Het dorp Molières bezocht vanwege een verblijf op de camping Domaine de Merlanes. Het dorp biedt de faciliteiten die je mag verwachten, maar is geen toeristische trekpleister. Bakker, slager en uitgebreide Spar zijn de zaken die van belang zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Molieres

janwillem
    27-9-2014

de avondmarkt in Molieres was klein maar wel erg gezellig om met ons gezin met twee kleine kinderen te bezoeken. in Molieres ligt ook nog een leuk meertje wat een aanrader is om te zonnen en te zwemmen. zandstrandje met ligweide en horeca aanwezig. dat meertje is te vinden als je naast de spar de tweede weg links naar beneden gaat en dan onderaan rechts.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stilte geen toerisme maar wel lekker eten

Bert
    29-5-2011

De bakker is gescheiden en moest helaas zijn winkel verkopen maar de nieuwe bakker is ook geweldig - molieres ligt mooi in het midden om naar mounteban (grote plaats) of b.v naar causade (geweldige maandagmarkt) of la fraincaise (prima zwembad met veel extra's)

Gereisd Alleenreizend in april 2011

rustig prachtige omgeving

a.schokker
    26-6-2010

Mooie glooiende heuvels met zonnebloemen, graan en heel veel fruit. De mensen zijn zeer vriendelijk en bereid je te helpen. Veel middeleeuwse plaatsen, bezienswaardigheden, mooie wandelingen, markten, 2 golfbanen, zwembaden en allerlei culturele activiteiten in het seizoen.

Gereisd Met partner in juni 2010

Mooie gemeentelijke camping met lekkere schaduwrijke Niet

Jansen
    28-5-2006

Mooie gemeentelijke camping met lekkere schaduwrijke plekken. Niet duur en een mooie zwemgelegenheid in een kunstmatig meer met strand. Hele mooie omgeving (Limburg-achtig). De bakker in het dorp maakt op verzoek van veel Nederlanders 11-granen brood.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Molières (Tarn et Garonne) scoort een 6,9 uit 10, op basis van 15 reviews