Hotel Des Crêtes De Pignols

We hebben een aantal aanbieders voor Des Crêtes De Pignols voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Des Crêtes De Pignols in het Nederlands

geen hoogvlieger

Pierre
8-8-2010

Onaangename rioolgeur op de kamer, wifi werkt niet op de kamers die op het uiteinde liggen.Ligging ok, met panoramisch zicht.Vooverpakte broodjes bij het ontbijt en dat terwijl er is Frankrijk zo lekker stokbrood te krijgen is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Crêtes De Pignols in Moissac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Crêtes De Pignols zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Crêtes De Pignols scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.