Camping Domaine Les Clots

Camping Domaine Les Clots
8,2

4 tips over Camping Domaine Les Clots

m.vosters, 7-9-2014
Mocht je de financiele middelen hebben kijk dan eens naar de nieuwe houten huizen: De afwerking en uitrusting is perfect en de ligging is fenomenaal. Echt heel mooi!
Gea, 9-9-2013
Bezoekje Albi, picknickplek aan de rivier bij Pampelonne, zwemmen in het stuwmeer, bezoek Penne, en nog veel meer!
van der Meer, 2-9-2012
De stad Albi, mag je beslist niet missen. Ook geweldig is de vrijdagavond markt in Sauverterre, waar je gekochte eten en lekkernijen onder het genot van een wijntje of biertje kunt opeten aan de picknicktafels midden op het marktplein. Kano varen doe je in San Antonin, neem een picknickmand mee

K.J., 21-5-2012
Lekkere pizza's van de pizza-kar!