Vakantiehuis Au Clair de Lune

FrankrijkMidi PyreneesMirande (Gers)

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Au Clair de Lune voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 4 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

4 Reviews over Au Clair de Lune

• 10Stefaan en Ellen Neerinckx09-12-2013

Droombestemming!

Alles wat we verlangden van onze vakantie werd in Au claire de lune werkelijkheid. Immense rust, mooie omgeving, heel vriendelijke gastvrouw en gastheer...het was zo genieten! De gastenhuizen waren elk zeer mooi, verzorgd en met veel liefde ingericht. Onze kinderen hebben zich enorm geamuseerd in het zwembad en op het speelpleintje achteraan het huis. Nergens zo'n mooie sterrenhemel gezien! Wij gaan zéker terug!!

• 10nathalie03-08-2010

super!

wat een super adres deze gites nabij vic-fezensac (leuk dorp ook!). sluit mij volledig aan bij vorige beoordelers. we hadden een heerlijke week met onze 2 kinderen van 4 en 7 en hebben gezwommen, getafeltennist, gebbq't, gezond en zelfs nog het eea van de omgeving gezien. de eigenaren pia en jan zijn vreselijk gastvrij en aardig. we komen zeker een keer terug!

• 10Inge Pauwels17-04-2009

Absolute aanrader

Genoten van een fantastisch verblijf in Au Clair de Lune. We werden zeer goed ontvangen door de eigenaars. Onze gite was stijlvol getransformeerd van een hooizolder naar een zeer ruim verblijf. De grote ramen zorgden niet enkel voor een zomerse lichtinval, ze zorgden ook voor een prachtig uitzicht op de uitgestrekte velden. Roofvogels, herten, ... ze bevonden zich op enkele meters van ons. Een must voor elke natuurliefhebber. De gite zelf beschikt over het nodige comfort : kookplaat, ijskast, oventje, koffiezet, ... het is er allemaal. Er is een grote living en 2 slaapkamers die zonder probleem een gezin met 4 personen kan huisvesten. Tijdens ons 14 dagen durende verblijf, leefden we als god in Frankrijk. Een namiddagje zalig niksdoen aan het zwembad werd afgewisseld met wandelingen op het domein of een uitstap naar één van de dorpen. Met spijt in het hart, maar totaal ontstrest, zijn we hier vertrokken. Kortom, Au Clair de Lune is een heerlijke plaats om te vertoeven

• 10Erna Van Aken15-04-2009

leven als god in frankrijk!

De gîtes van 'Au Clair de Lune' zijn uitstekend geschikt voor een verblijf met (kleine) kinderen. Vooral het zwembad en de (speel)tuin zijn een troef! Ook de speelgoedkist met gezelschapspelletjes is een pluspunt. Binnenin vind je alle comfort en bovendien is het heel smaakvol ingericht. Gelegen net buiten het dorp kan je genieten van de rust van de natuur en ben je toch dichtbij alle voorzieningen zoals winkels, terrasjes, de markt, enz... Een aanrader voor jong en oud!

Vakantiehuis Au Clair de Lune info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij