Sorteren

Reviews over Mirande (Gers)

camping sympa et tranquille

jack kachkar
    7-9-2016

Les mobil homes sont pratiquements neufs et en bon état. La piscine est vraiment tres bien, dommage qu'elle soit à l'exterieur du camping et donc ouverte à tout le monde. Du coup, il peut y avoir enormement de monde. L'equipe d'animation a eu le merite de proposer quelque chose matin , apres midi et soir systematiquement tous les jours, meme si la plupart des gens doivent venir pour le calme car ils ne viennent pas vraiment y participer, dommage. Nos enfants se sont biens amusés et fais des amis. Le cadre du camping est tres sympa avec la riviere tout autour avec canards et ragondins. La descente de la riviere en canoe est à faire c'est sympa. Il n'y a pas de restauration dans le camping, mais un marchand vient vendre du pain le matin et faire des pizzas 2 fois par semaine. Le point négatif etant la route passant à coté. Outre un peu de bruit, le carrefour pour aller du camping vers le centre ville est franchement dangereux avec des enfants.

Droombestemming!

Stefaan en Ellen Neerinckx
    9-12-2013

Alles wat we verlangden van onze vakantie werd in Au claire de lune werkelijkheid. Immense rust, mooie omgeving, heel vriendelijke gastvrouw en gastheer...het was zo genieten! De gastenhuizen waren elk zeer mooi, verzorgd en met veel liefde ingericht. Onze kinderen hebben zich enorm geamuseerd in het zwembad en op het speelpleintje achteraan het huis. Nergens zo'n mooie sterrenhemel gezien! Wij gaan zéker terug!!

super!

nathalie
    3-8-2010

wat een super adres deze gites nabij vic-fezensac (leuk dorp ook!). sluit mij volledig aan bij vorige beoordelers. we hadden een heerlijke week met onze 2 kinderen van 4 en 7 en hebben gezwommen, getafeltennist, gebbq't, gezond en zelfs nog het eea van de omgeving gezien. de eigenaren pia en jan zijn vreselijk gastvrij en aardig. we komen zeker een keer terug!

Absolute aanrader

Inge Pauwels
    17-4-2009

Genoten van een fantastisch verblijf in Au Clair de Lune. We werden zeer

goed ontvangen door de eigenaars.

Onze gite was stijlvol getransformeerd van een hooizolder naar een zeer

ruim verblijf. De grote ramen zorgden niet enkel voor een zomerse

lichtinval, ze zorgden ook voor een prachtig uitzicht op de uitgestrekte

velden. Roofvogels, herten, ... ze bevonden zich op enkele meters van ons.

Een must voor elke natuurliefhebber.

De gite zelf beschikt over het nodige comfort : kookplaat, ijskast,

oventje, koffiezet, ... het is er allemaal.

Er is een grote living en 2 slaapkamers die zonder probleem een gezin met 4

personen kan huisvesten.

Tijdens ons 14 dagen durende verblijf, leefden we als god in Frankrijk. Een

namiddagje zalig niksdoen aan het zwembad werd afgewisseld met wandelingen op het domein of een uitstap naar één van de dorpen.

Met spijt in het hart, maar totaal ontstrest, zijn we hier vertrokken.

Kortom, Au Clair de Lune is een heerlijke plaats om te vertoeven

leven als god in frankrijk!

Erna Van Aken
    15-4-2009

De gîtes van 'Au Clair de Lune' zijn uitstekend geschikt voor een verblijf met (kleine) kinderen. Vooral het zwembad en de (speel)tuin zijn een troef! Ook de speelgoedkist met gezelschapspelletjes is een pluspunt. Binnenin vind je alle comfort en bovendien is het heel smaakvol ingericht.

Gelegen net buiten het dorp kan je genieten van de rust van de natuur en ben je toch dichtbij alle voorzieningen zoals winkels, terrasjes, de markt, enz...

Een aanrader voor jong en oud!

Mirande (Gers) scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews