Camping Saint-Martin

4 reviews over Camping Saint-Martin in het Nederlands

Prachtige camping

Eveline
11-8-2018

Wat een fijne camping is dit zeg! Een prettige ontvangst door de eigenaren. Ze spreken er goed Engels. Er is een mooi zwembad. De douches en wc's zijn erg schoon. Ook is er een klein restaurantje waar je eenvoudige maaltijden kunt eten.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Perfekt voor doorreis

Emile van den Aarssen
7-8-2018

Nieuwe jonge eigenaren. Heel vriendelijk. Schoon sanitair en zalig zwembad. We hadden een mooie plaats met uitzicht op de kalkrotsen met paragliders. Op weg naar Spanje is dit voor enige dagen een aanrader, want Millau en de Tarn liggen vlak bij.

Gereisd Met partner in juni 2018

mooie camping

knlas
29-9-2014

Mooie eenvoudige camping, waar we in augustus 2 dagen hebben gestaan om Millau en zijn beroemde viaduct te bekijken. Op de camping was het druk en ondanks dat we niet hadden besproken, was er toch een plekje vrij. Deze camping is een heel goede uitvalsbasis om Millau te bezoeken.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping met groot zwembad

Herma
27-8-2012

We ( kinderen in de lft van 6 -15 jaar) hebben hier 8 heerlijke dagen gehad. Op de bonnefooi terecht gekomen. Overwegend Fransen, daarnaast NL / B en enkele andere nationaliteiten. De sfeer is heel prettig. Fijne kampeerplaatsen met grasmat en een boom voor de schaduw. Camping heeft een heerlijk zwembad, groot van afmeting en met op de achtergrond de rotswand van het Lezacmassief. Frans sanitair, eenvoudig schoon en goed.Douches met warm water en een stevige straal. Echt HEET afwaswater. Voldoende Wc's en een paar hurktoiletten. Af en toe wordt er iets georganiseerd, waaronder een petanque-wedstrijd of een mosselavond met daarna nog muziek. Verder is de camping rustig. Op bep. kampeerplaatsen zie je een deel van het Viaduc, daar ligt de camping bijna onder. Naast de camping stroomt een beekje. Voetbalvelden en tennisveld tot vrije beschikking. Supermarkt 1km En dat alles voor een hele mooie prijs! De omgeving is prachtig!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint-Martin in Millau (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint-Martin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.