Camping Saint-Lambert

Camping Saint-Lambert
8,7

7 tips over Camping Saint-Lambert

Erwin, 18-8-2014
Check de website even voor de rivierplaatsen, voor een beetje meer geld heb je een fantastische plek
Fam Vanhove, 18-8-2014

Ikzelf kampeer al meer dan 20 jaar in Frankrijk en heb dergelijke onvriendelijkheid nooit meegemaakt.

Ik heb de campingbaas dan ook de raad gegeven het huisreglement duidelijk op hun website te zetten en ook aan te geven dat het geen camping is voor kinderen boven 14 jaar, want die kunnen werkelijk nergens terecht na 22-23u.

Mijn tip is: topcamping (prijs/kwaliteit) voor een gezin met kinderen -14 jaar en voor kampeerders die hun vakantie willen inkorten tot 23u 's avonds.

Marc, 23-9-2013

Ze hebben er XXL plaatsen: 200-300 m2 groot en niet duur.

Iets zuidelijke ligt La Couvertoirade, een veste die nog door de Kruisvaarders en de Hospitaalridders is gebouwd.

De Roquefort-grotten liggen dichtbij, moet je van houden!

Kanoën op Dourbie of de Tarn, zowel eenvoudig als lastig. Prachtig!

Millau is niet heel bijzonder, maar heeft nog een middeleeuwse binnenstad waarin je leuk kunt dwalen. Neem de parkeerplaatsen aan de zuidkant, want in het centrum raak je je auto nooit kwijt.

ingrid eding-konings, 15-8-2012
Millau is een erg leuk stadje ! ga ook parapenten. Kost wel 80 euro voor 40 minuten, maar het is het waard !
Linsey, 11-8-2012
voor meer info ivm uitstapjes kan je terecht aan het onthaal, zij zullen ook graag voor jou reserveren.
Decoster, 23-7-2012
Als je zoekt voor een rustige camping zonder drukke (luide) animatie is deze ideaal.

Wouter van den Eshof, 4-7-2012
De natuur van Causes is zeer de moeite waard, maar ook de versterkingen van de hospitaalridders en tempeliers zijn zeker een bezoek waard.