Hotel Millau Club **

Hotel Millau Club **

Hotel Millau Club

Weer vandaag7°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Millau Club voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Millau Club in het Nederlands

Heerlijk hotel.

C.H. Groffen, 27-8-2008

Het was een gokje waar het zat, maar gauw gevonden. Het belangrijkste was dat er een eigen parkeerplaats was, dit was zeker het geval. Verder goede kamers, schoon en vriendelijk personeel. We kregen zelf een snakje aangeboden terwijl we op het terras zaten. Het is te lopen naar het dorp toe, waar we gegeten hebben. Verder een prachtig uitzicht op "de brug" van Millau.

In tegenstelling tot alle andere hotels, is deze accomodatie niet zo gemakkelijk te vinden, bij gebrek aan bewegwijzering. Prima hotel op doorreis. Afgesloten gratis parking.

Goede, verzorgde kamers aan een eerlijke prijs. Restaurant met terras. Verzorgde en lekkere maaltijden aan een best aanvaardbare prijs. Vriendelijke bediening maar kelner met gescheurde jeans, piercings in de oren, in T-shirt met korte mouwen en de armen vol met tatouages vinden wij niet zo "smakelijk" voor een restaurant.

Al bij al: hotel + restaurant = goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Millau Club in Millau (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Millau Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Millau Club scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.