Camping Larribal

12 reviews over Camping Larribal in het Nederlands

Leuke camping

Dirk
30-7-2018

Leuke camping maar niet voor ons. sanitair was net en proper maar de camping vonden we een beetje rommelig met een beetje meer orde was dit een supercamping maar nu niet en we hadden 35meter elektrik kabel nodig om juist in te pluggen en dit er wat over voor ons en ook de reactie van de eigenaar konden we niet echt smaken maar als je echt vrij door elkaar wilt camperen dan is dit u plaats

Gereisd Met partner in juli 2018

leuke en vriendelijke beheerders

gerard pijper
30-7-2017

goede camping .waar vind je dat nog voor 11 euro .mooie omgeving en millau op loop afstand.

Lang niet gek!

Adri
27-7-2017

Voor ons een geweldig fijne doorreiscamping. NIet echt luxe, maar zeer gezellig en redelijk schoon. Sanitair was voldoende.

grote plekken

Bleker
8-9-2014

Grote plekken, maar wel erg veel schaduw (je komt er toch ook voor de zon) dicht bij het stadje Millau. toiletten oud en niet altijd even schoon. Gratis WiFi. Douche om 20.00 al koud.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

camping op loop- en fietsafstand van Millau

Anja
30-7-2014

Ontvangst was zeer correct en vriendelijk. Sanitair is voldoende en schoon (papier bij de toiletten). Veel schaduw van bomen, tv ontbangst was op sommige plekken minimaal. Plaatsen zijn ruim. Klein zwembad met barretje aanwezig. Broodservice op de camping. Winkel in Millau, 5 minuten met de fiets. De camping ligt aan de rivier de Tarn, maar er is geen gelegenheid om daarin te zwemmen. Goede gratis wifi. Camping is ook in het hoogseizoen niet duur.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij hebben genoten

hans en joke
26-6-2014

camping Larribal is OK zeker gezien de prijs de eigenaar is heel attent en goedlachs! we hebben genoten op de plaats aan het water. van de kikkergeluiden en de eenden met hun jongen. Verder hebben we heerlijk in de omgeving kunnen fietsen en er is nog van veel meer te doen,ook leuk om te zien paragliders die daar in de omgeving naar beneden komen.

Gereisd Met partner in juni 2014

Geen negen

Francofiel
30-7-2013

We waren erg onder de indruk van de score van deze camping op Zoover. Vandaar dat wij deze zomer ruim twee weken verbleven op camping Larribal in Millau. We hadden een goede plek. Het is best een aardige camping. Maar een negen (plus) is veel te hoog voor deze camping. Hooguit een 6,5/7. Prijs valt alleszins mee. Veel grote groepen (scholieren, parapenters), waardoor het sanitair niet toereikend is. Verhouding tussen het aantal gasten en het aantal toiletten en douches is dan zoek.

Eigenaren wonen niet op het terrein. Poort gaat 's avonds wel dicht, maar kan door iedereen worden geopend. Terreinverlichting is slecht (afwezig), zeker aan de kant van de Tarn. Gemiste kans: er wordt door de camping weinig gedaan met het feit dat de camping aan de rivier zit. Erg leuk: veel vogeltjes, eendjes die elke dag uit je hand eten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

prima camping!

fam vd hoogen
28-7-2013

wij waren in julie 2013 5 dagen op deze kleine camping. we troffen het niet met het weer, heftige regenbuien maakten de campingpaden erg modderig.deeigenaren zijn supervriendelijk, redelijk sanitair, geen animatie, geen winkel (smorgens wel brood op bestelling) en op loopafstand naar het leuke stadje Millau. Na een dag of 5 -6 heb je de omgeving wel gezien maar dan heb je op larribal goedkoop gekampeerd op ruime schaduwrijke plaatsen.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

camping l'arribal

Marja Kruijssen
23-8-2012

Kleine franse camping gelegen aan de tarn. Modern schoon sanitair en een klein zwembadje. Vriendelijke eigenaren. Je kunt te voet of op de fiets naar Millau. Prijs/kwaliteit is zeer goed. In de omgeving is genoeg te bezichtigen.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ongedwongen leuk!

monique1211
2-8-2012

Kleine gezellige camping met supervriendelijke hulpvaardige eigenaren. Goed sanitair,goed gelegen. Perfecte prijs. Leuke plek om Millau en omgeving te verkennen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Larribal in Millau (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Larribal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.