Camping Des Deux Rivieres

1 review over Camping Des Deux Rivieres in het Nederlands

Sympathieke camping voor gezinnen

Tentkampeerder
11-2-2017

Wij verbleven hier een week met onze zoons van 8 en 12 jaar. De camping ligt mooi, fraai uitzicht, veel te doen in de omgeving (wel altijd mnimaal 45 min rijden). Nederlandse eigenaren, dus vrijwel alleen Nederlandse kampeerders. Er hangt een hele fjne sfeer op de camping. Het restaurant was top, wij hebben daar vaak gegeten, de pasta en pizza avond, de bbq maar ook de a la carte zijn echt aan te raden. De animatie was vooral gericht op jonge meisjes (veel knutselen). Veel jonge gezinnen, er waren een paar tieners toen wij er waren, maar die waren ver in de minderheid. Zwembad is fijn, en weliswaar vol bij mooi weer, maar toch ook wel groot genoeg.

Bij de receptie kon je altijd terecht voor je vragen, ze hadden veel tips over de omgeving en er wordt op sommige dagen ook gezamenlijke uitjes geregeld. Eigenaresse is aanspreekbaar en de vrolijke gastvrjie noot. Haar partner hebben we de hele week niet gesproken, tot we vertrokken, toen we op zeer onaardige argwanende toon werden aangesproken dat we een restaurantrekening niet zouden hebben voldaan, wat wel het geval was. Dat was wel een nare domper na een verder heerlijk verblijf.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pien van Lakerveld, eigenaresse, Eigenaresse, Fri Feb 17 2017 20:38:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste mensen, Deze review gaat niet over Camping Les 2 Rivieres in la Celle-en-Morvan. Wij hebben geen restaurant met een pasta-avond, bbq of à la carte gedeelte. Ook hebben wij geen knutsel animatie en we verzorgen ook geen georganiseerde uitjes. We hebben Zoover gevraagd deze review te verwijderen.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Deux Rivieres in Millau (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Deux Rivieres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.