Camping Des Deux Rivieres

7.6Goed

Frankrijk, Midi Pyrenees, Millau (Aveyron)

7.6Goed

• 7.9Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

Meer camping info

19 reviews over Camping Des Deux Rivieres

• 8Tentkampeerder11-02-2017

Sympathieke camping voor gezinnen

Wij verbleven hier een week met onze zoons van 8 en 12 jaar. De camping ligt mooi, fraai uitzicht, veel te doen in de omgeving (wel altijd mnimaal 45 min rijden). Nederlandse eigenaren, dus vrijwel alleen Nederlandse kampeerders. Er hangt een hele fjne sfeer op de camping. Het restaurant was top, wij hebben daar vaak gegeten, de pasta en pizza avond, de bbq maar ook de a la carte zijn echt aan te raden. De animatie was vooral gericht op jonge meisjes (veel knutselen). Veel jonge gezinnen, er waren een paar tieners toen wij er waren, maar die waren ver in de minderheid. Zwembad is fijn, en weliswaar vol bij mooi weer, maar toch ook wel groot genoeg.

Bij de receptie kon je altijd terecht voor je vragen, ze hadden veel tips over de omgeving en er wordt op sommige dagen ook gezamenlijke uitjes geregeld. Eigenaresse is aanspreekbaar en de vrolijke gastvrjie noot. Haar partner hebben we de hele week niet gesproken, tot we vertrokken, toen we op zeer onaardige argwanende toon werden aangesproken dat we een restaurantrekening niet zouden hebben voldaan, wat wel het geval was. Dat was wel een nare domper na een verder heerlijk verblijf.

• 9Eetgelegenheden

Pien van Lakerveld, eigenaresse, Eigenaresse, 17-02-2017

Beste mensen, Deze review gaat niet over Camping Les 2 Rivieres in la Celle-en-Morvan. Wij hebben geen restaurant met een pasta-avond, bbq of à la carte gedeelte. Ook hebben wij geen knutsel animatie en we verzorgen ook geen georganiseerde uitjes. We hebben Zoover gevraagd deze review te verwijderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6Hilly12-08-2016

Aardige camping niet voor herhaling vatbaar

Wij hebben voor 3 weken gereserveerd en gestaan op deze camping. (65 plekken) Het beheerders echtpaar heeft m.i. totaal geen interesse in zijn gasten. Zelf na 3 weken wisten ze nog niet dat wij geen Frans spreken en wie/wat bij elkaar hoort, terwijl we dagelijks een krant gingen kopen. Ook nooit eens gevraagd hoe het ging aan ons. Hij spreekt geen woord Engels, zij gebrekkig. Bij reservering moet je meteen 15% betalen, dat is bijna overal. Maar bij aankomst moesten we meteen het hele bedrag voor de 3 weken betalen. Ook moest er nog €15,- reserveringskosten betaald worden. Nog nergens meegemaakt op een camping. Ook nog ecotax betalen terwijl ze niet eens het vuilnis scheiden. Het nette sanitair wordt helaas maar 1 keer p.dag schoongemaakt. Tussen 11,00 en 12,30uur. Veel te weinig in hoogseizoen. Steed papier en zeep op aan einde van de dag. Ben 2 keer wezen melden maar blijkbaar interesseert het ze niet. Wij hadden een mooie ruime plaats aan het water, rivier de Tarn. ( water komt tot heuphoogte dus je kan er zwemmen, met wat moeite) echter aan de overkant van de rivier (op 50 meter) loopt een heel drukke doorgangsweg. Van s'morgens vroeg tot ca. 22.00uur veel lawaai. Ongeveer 50% blijft maar 1 nacht dus s'morgens vroeg ook altijd rumoerig op de camping met al die vertrekkers. s'Avonds staat het weer vol. Grootste voordeel: camping ligt op 5 min.wandelen van het oude centrum van Millau. Heel gezellig met veel eettentjes en café's.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8louis mandos21-12-2015

fijne camping

geen superdeluxe camping , weinig activiteiten voor kinderen, geen restaurant....maar het centrum is op korte loopafstand met veel eet en drinkgelegenheden , beheerders zijn vriendelijk, engels(matig) en frans talig, onderhoud van de faciliteiten is ruim voldoende, ideaal als doortrekcamping, maar zeker ook geschikt voor langer verblijf, ik lees in andere comments dat de beheerders stug en ''rude'' zouden zijn , ik ben daar nu 3 jaar op rij geweest , maar heb daar niks van gemerkt.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in december 2013

• 8H.A.Smit10-08-2014

schitterend gelegen

Prachtig gelegen camping aan de Tarn en bij de Dourbie met de daarbij horende gorges. geweldig om te fietsen, te wandelen en te fotograferen. Millau is op loopafstand, alleen een brug over en je bent in de stad met terrassen en volop eetgelegenheden. Zeer bezienswaardig is het Viaduct van Millau, dat je vanaf allerlei plekken het landschap ziet domineren. Echt frans en heel groots! De camping wordt beheerd door uitermate vriendelijke mensen die je niet overdreven willen vertroetelen. Wij waren zeer tevreden, ook al omdat er geen disco e.d. zaken waren. Kortom. heel plezierig voor een week of zo, Langer kan gelet op de omgeving zeker ook.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Walther07-06-2014

Hele mooie camping

Echt een aanrader,schoon sanitair,eigenaars jong stel, mooie plaatsen onder de bomen en aan de rivier,op loopafstand van het dorpje Millau war het leuk wandelen en eten is.het viaduct zie vanaf de camping liggen,en gratis WiFi. Ga er zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Walther van Kessel22-05-2014

Mooie en goedverzorgd

Mooie plaatsen onder bomen aan de rivier,op loopafstand van de stad Millau. Leuk om er een paar dagen te verblijven

Gereisd met partner in mei 2014

• 8nelemans_201-07-2013

Schitterende ligging

Wij hebben in juni twee weken op deze camping gekampeerd met onze tent en twee honden. We zijn vriendelijk ontvangen. We hebben een heel mooie ruime plaats gehad aan het water met mooi uitzicht. Het sanitair is goed en wordt regelmatig schoongehouden. Het is een doorgangscamping die direct tegen de plaats Millau ligt. Dat brengt wel enig verkeerslawaai en nachtgeluid mee maar dat was voor ons niet storend. Je kunt zo het stadje in lopen, dat gezellig toeristisch is, met een mooi oud centrum. Er is ook voldoende wandelgelegenheid voor de honden vanuit de camping. Er is een mooi verzorgd zonnestrandje. De omgeving met de auto te berijden is mooi.Wifi is gratis, maar niet altijd bereikbaar door overbelasting. Alles bij elkaar vinden wij deze camping een aanrader.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Geert 26-05-2013

mooie camping op de doorreis voor een paar dagen

Mooie en goed onderhouden camping aan een wilde rivier op loopafstand van het centrum van Millau. Ruime staanplaatsen, een aantal direct aan de rivier. Redelijk sanitair. Veel sportieve activiteiten in de omgeving te beleven. Er zijn een aantal campings binnen een straal van een kilometer, dus er is altijd wel een plekje naar de zin te vinden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013

• 8linda de jong10-08-2012

Geweldig

Algemene indruk van de camping is lekker rustig en klein. De camping is gelegen aan de rivier waar je in kunt zwemmen. Er staan een aantal campings naast elkaar waarvan Deux rivieres de eerste is op het rijtje is, deze camping is in vergelijking tot de andere campings veel rustiger. Het is een beetje en doorreis camping waardoor de camping niet altijd vol staat. toch heb je hier niet veel last van dat het een doorreis camping is. In de omgeving is ook veel te beleven en te ondernemen. Voor de kinderen is er niet veel te doen behalve een speelplaatsje. Zeer leuke eigenaren en vriendelijk, ze helpen je goed.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8joop_202-08-2012

Prima camping goede regio veel te doen.

Deze camping ligt aan de rand van de stad en je loopt met 10 minuten het centrum in.

Het is een echte doorreis camping dus je hebt bijna dagelijks nieuwe buren als je hier langer verblijft.

De camping is best druk kwa geluid aangezien het aan de rand van de stad ligt en er een hoop wegen langs komen.

In de regio Millau is er veel te doen, zowel actief als cultureel.

Ben hier nu voor de 2e keer en is ook prima om voor 2 dagen te verblijven om op daarna door te trekken richting de Middelandse zee/Spanje

Reserveren is niet echt nodig altijd wel een paar plekjes over.

Sanitair ziet er goed uit, gewoon schoon altijd een warme douche.

Plekken zijn schaduwrijk, meer zand dan gras. al te groot.

Gereisd met partner in juli 2012

Camping Des Deux Rivieres info