Hotel Deltour Millau City

Kleine hotelsWeer vandaag20°9°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Deltour Millau City voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Deltour Millau City in het Nederlands

Goed en schoon

Jan Satter
23-7-2015

Eenvoudig , schoon en prima bedden

Prima voor een of meerdere nachten

Goed schoon hotel.

Kees Bond
17-7-2010

We zijn vorig jaar hier geweest en gaan dit jaar weer.

gezin: 2 ouders met 3 kinderen.

Wij zaten in een mooie 5 persoons familie kamer die bestond uit 2 kamers met een verbindings deur ertussen en beide aparte kamers had een badkamer. Alles was net en schoon. Het ontbijt was ook goed.

Het hotel is nog niet zo oud en ligt aan de rand van Millau en nog geen 10 min. van de snelweg en de brug van millau. Het hotel heeft ook een eigen zwembad, jammer genoeg konden we daar vorig jaar niet in zwemmen omdat het daar te koud voor was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deltour Millau City in Millau (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deltour Millau City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.