Vakantiehuis Les Maurelles

9 reviews over Vakantiehuis Les Maurelles in het Nederlands

Huisje Noyer zeker GEEN aanrader

Nicolette
11-8-2014

Huisje Noyer is muf en de schimmellucht komt je tegemoet als er een kastje open gaat. Het huis staat merendeel van de dag in de schaduw omdat er teveel bomen omheen staan, hierdoor krijg je ook een vervelend opgesloten gevoel. De BBQ was doorgeroest en kon niet vervangen worden. Tijdens ons verblijf was de geiser stuk waardoor er geen warm water was. Wij waren genoodzaakt om in het sanitair huisje van de camperplaatsen te douchen. De inrichting is toe aan vernieuwing maar voldoet op zich wel. Er is geen tv en radio aanwezig . Het huis is zeker niet het geld waard!

Het zwembad op het terrein is prima en er zijn prettige ligstoelen aanwezig.

Maar huisje Noyer is zeker geen aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

vergane glorie

Ilse
12-11-2011

Les Maurelles is aan een flinke opknap beurt toe. Het is er oud en niet schoon. Ik kan dit niet aanraden.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ligging, mooi domein maar gemiste kans

Koen
4-8-2010

Mooie ligging op 20 minuten van het mooie middeleeuwse stadje Sarlat. Wij hadden het aparte huisje Noyer. Dit was vies, muf en stonk. Inrichting was oud en versleten. In huisje komt geen zonlicht, vandaar zo muf. Maar dat maakt het wel koel. Andere apart huisje is heel klein en rest van de huisjes deel je met andere families. Deze andere huisjes zijn qua inrichting wel wat beter. Ook is er een bed & breakfast in het hoofdgebouw, en dat is dus bij de gastvrouw- en gastheer thuis. De gastvrouw van les Maurelles spreekt perfect Nederlands maar vonden wij helemaal niet hartelijk. Je voelt je niet echt welkom en het is net of ze dit tegen hun zin doen. Ontbijt is super eenvoudig. Prijs-kwaliteitsverhouding is niet OK. In de buurt zijn chambres d'hote met verzorgdere inrichting en hartelijker, gastvrijere mensen. Conclusie: op alle vlakken, behalve de ligging, een gemiste kans.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Sfeervol, prachtig gelegen, rustig én gezellig!

Francis
8-10-2009

Les Maurelles is al jaren voor ons de plek waar we graag vakantie vieren. We bezoeken ook andere vakantielanden en -plaatsen maar deze blijft favoriet. Elke keer weer genieten we vanuit een ruim vrijstaand huis (Le Noyer) met een prachtig uitzicht van de gemoedelijkheid en de prettige sfeer onderling. Erica en Philippe doen hun uiterste best om het alle gasten naar de zin te maken. Onze (inmiddels al oudere) kinderen vermaken zich er ook prima met het zwembad, de tennisbaan en de bar. Wellicht minder geschikt voor mensen die veel vermaak en een uitgaansgebied "op loopafstand" willen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2009

hier kom je helmaal bij en helemaal tot rust

A. Douwes
31-8-2009

ideale plek voor je vakantie. Leuke huizen met mooie ligging, binnen niet super luxe, maar alles is aanwezig, zoals wasmachine, schrijkplank en ijzer, oven, magnetron en soms afwasmachine. Om het huis ruimte genoeg en het zwembad is heerlijk evenals de drankjes, ijs en zelfgebakken taart die je bij de bar van het zwembad kunt nuttigen. Tennisbaan op 200 meter en de rivier de Dordogne op ruim 7 km. Voldoende uitstapjes te maken in de omgeving. Brood kan men bestellen bij de eigenaar. Voor winkels moet je wel met de auto.

De 3 kamers in het huis zelf die verhuurd worden inclusief ontbijt, zien er erg gezellig uit en de Frans-Nederlandse eigenaren maken het je graag naar de zin.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke vakantieplek in mooie omgeving

m van vilsteren
4-5-2009

Al een aantal jaren voor ons de plek om vakantie te vieren, schitterende omgeving. Fantastische service van de Frans-Nederlandse eigenaren.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Om aan iedereen aan te raden!

Wendela
22-10-2008

Mooie omgeving. Zeer hartelijke en vriendelijke eigenaars. Zeer schone huisjes met alles er op en er aan. Heerlijk zwembad. Heerlijk rustig en een tennisbaan op loopafstand in het dorp. Een echte aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2008
2007

Goede accomodatie om met kinderen heen te gaan

Robert Romijn
30-10-2007

Goede accomodatie om met kinderen heen te gaan. Fietsen, wandelen, sportief bezig zijn is allemaal mogelijk in de directe omgeving. Mooi uitzicht, prettige mensen, winkels en restaurant op ca 6 km.

Gereisd Familie in oktober 2007

op de grens Dordogne en Lot ligt dit mooie bestaande uit

Hans
30-8-2007

op de grens Dordogne en Lot ligt dit mooie vakantieparkje bestaande uit 9 gites 3 kamers en zwembad met ligstoelen de gites zijn eenvoudig ingericht iedere gite heeft een wasmachine. Op loopafstand bevindt zich een tennisbaan in het pittoreske dorpje Milhac. In de omgeving is er van alles te doen o.a. mooie dorpen (Sarlat ,Rocamadour, grotten, etc.

Gereisd Familie in augustus 2007

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Maurelles in Milhac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Maurelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.