Reviews over Milhac (Lot)

Heerlijk!

martin,
    19-9-2016

De eerste keer naar boven rijden is best spannend maar dan heb je ook wat.

Een heerlijk huisje op een plek met rust, ruimte, ontspanning en uitzicht. Het grote zwembad maakt het helemaal af. Alles is er aanwezig voor een heerlijke vakantie.

In de omgeving is veel te doen o.a. de stad Sarlat met op zaterdag een grote markt, Rocamadour (moet je zien), met de kano de Dordogne af, vele grotten en kastelen en nog veel meer.

En de dag afsluiten bij het huisje boven op de berg in een ligstoel naar de sterren kijken. Heerlijk!

Heerlijke vakantie

Cees en Joke,
    9-7-2016

Voor de eerste x Frankrijk. Mijn vrouw en ik hadden niet verwacht dat dit ons zo zou bevallen.

Als eerste ons verblijf in Coo-Yah. Wat een fantastisch huis, wat een luxe, alles erop en eraan..

Zelfs nog een schitterend prive zwembad.. met zonneterras en lekkere ligbedden.

De ligging van het huis was geweldig, wat een rust het enige wat je hoort zijn de vogels, nx

geen verkeer. Wij hebben diverse uitstapjes gemaakt, div dorpjes bezocht, leuke marktjes

gezien en nadien nog even lekker in het zwembad. Kortom, het was een heerlijke vakantie in

een geweldig huis. Coo-Yah is een echte aanrader.

“Heerlijk verblijf in landhuis”

Annelies,
    29-6-2016

Mooie ruime kamer met veel ramen dus veel licht. Goede bedden en douche. Heerlijk ontbijt en de mogelijkheid (op reservering) om te genieten van een diner (table d'hote). Zwembad heerlijk met warm/heet weer. Gebruik van kitchenette (buiten) met koelkast en elektrische kookplaat. Mooi terras met schaduwplek.

Tijdens het verblijf van een week wordt de kamer niet schoongemaakt. Er is een klein afvalbakje in de wc-ruimte.Het zou handig zijn om een grote afvalbak te plaatsen in de buurt van de kamer in plaats van alles (lege wijnflessen/blikjes) te verzamelen in de kamer zelf. Bij het zwembad was de douche (nog) niet aangesloten.

Een plek om écht tot rust te komen!

Martijn Steenbakker,
    19-8-2013

Wat een plek! Wat een accommodatie om te verblijven.

Zo keurig en netjes voor elkaar allemaal. Perfect!

We hebben genoten van de 2 weken, de omgeving was prachtig en het weer lekker. Naast een aantal uitstapjes, met als hoogtepunt het Medieval festival in Gourdon, hebben we een aantal keren gezwommen in het Plan d'eau voor Gourdon.

Een geweldige plek

Tineke,
    29-1-2010

Voor het eerst geweest met het hele gezin, een jaar later met het gezin van mijn vriend (het voelde als thuiskomen!) en dit jaar weer. Dit keer drie heerlijke weken met het volledige gezin inclusief ons dan 9maanden oude zoontje. Drie weken genieten van het uitzicht, de overvliegende vleermuizen, de kleine karakteristieke dorpjes met hun streekproducten, de vriendelijke Fransen, de rommelmarkten, de onbegaanbare maar daardoor o zo leuke karrensporen, de ontdekkingen van ruines of niet meer gebruikte schuren met allerlei hele oude spullen en honderden vleermuizen, de mooie steden in de omgeving en de prachtige rivieren de lot en de dordogne. Voor iedereen die van rust, natuur, lekker eten, fois gras en weet ik wel niet wat nog meer houdt, een aanrader! Ik kijk erg uit naar deze vakantie!

Milhac (Lot) scoort een 6,9 uit 10, op basis van 7 reviews