Camping La Plage

• 9Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

4 Reviews over La Plage

• 9Familie Boer05-08-2019

Echt fantastisch!

Een kleinere gezinscamping gerund door een zeer bevlogen Franse familie. Zij zijn zeer hartelijk en proberen je het echt naar je zin te maken. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat zijn ze druk bezig voor alle gasten. Een mooi, schoon, net zwembad. Ruime schaduwrijke plekken. Schoon sanitair. Hele leuke en goed onderhouden speeltuin. Gezellige receptie met daarnaast een ruime overkapping en wifi. Je kunt er lekker zwemmen in de Dordogne vanaf een klein strand. Kanoën vanaf de camping is mogelijk. Kortom, als je van een persoonlijke en kleinere camping houdt, is dit absoluut een aanrader. Wij hebben er in elk geval een fantastische tijd beleefd.

• 8Eetgelegenheden
  • 10G.E.22-07-2018

Uitmuntend!

Behulpzame en vriendelijke eigenaren, schoon sanitair schaduwrijke plekken. Genoeg te doen in de omgeving.

• 9Eetgelegenheden
  • 9LMRN16-08-2013

Supercamping!

Heerlijke vakantie gehad op deze kleine camping. Lekker overzichtelijk, mooie plaatsen, waarvan wij plaats 17 hadden : MEGA-plek, met schaduw, en vrij uitzicht over een maïsveld met daarachter een rotswand... wij vonden dit by-far de mooiste plek van de camping. Fantastische eigenaren, die de hele dag in touw zijn om je te helpen. De naam "La PLage" vind ik wel wat opportunistisch, maar je kunt inderdaad wel aan de rivier "zitten" op deze camping. Sanitair is een beetje matig, maar goed, dat is vaak in Frankrijk. 's Avonds is er een gezellige drukte rond de pingpongtafels en de speeltuin en spelen Franse, Nederlandse, Duitse kinderen gewoon samen. Gewoon een hele fijne camping, voor weinig! Super uitgangspunt voor uitstapjes in de prachtige omgeving. Kanoën kan vanaf de camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10marja v empel07-08-2012

top camping

een camping aan de dordogne, grote mooie plaatsen met schaduw, zwembad . wat ook héél opvallend was dat de eigenaren héél erg vriendelijk en behulpzaam waren. ze willen je het echt naar de ziin maken. we zijn zelfs langer gebleven.

• 10Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar