Camping Municipal de la Lauze

1 review over Camping Municipal de la Lauze in het Nederlands

kan erdoor

RR
13-9-2012

Er zijn 2 helften, met elk een ingang.

Ruime camping, prima sanitair

maar: in onze helft was er maar 1 (!) gewone WC.

Prima als doorgangscamping.

In het stadje mooie tentoonstelling over de Catharen en in de rand meerdere lederzaken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de la Lauze in Mazamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de la Lauze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal de la Lauze scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.