Vakantiehuis Mas des Roses

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Mas des Roses

• 10Vincent26-07-2014

Prachtige vakantielocatie!

Inmiddels is Mas des Roses overgenomen door Adam Frederickson, maar deze plek is nog zo fantastisch als in de eerder genoemde recensies. De gites zijn van alle gemakken voorzien, het zwembad is heerlijk en Adam is een voortreffelijke gastheer met goede tips voor leuke actviteiten en goede restaurants. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Laura Verhage02-10-2012

Een Fantastiche STEK

Las in een eerdere beoordeling dat het niet aan te bevelen is. Heb het idee dat men waarschijnlijk ergens anders heeft gelogeerd. Wat een heerlijke gite is dit. Wat een fantastisch gastvrij koppel is daar aanwezig en wat hebben wij het met onze zoon heerlijk naar onze zin gehad. Zwembad groot zat, hadden ook niet een Olympisch bad verwacht. Sfeer is prima en we voelden ons daar echt op vakantie

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 10marlies van vliet30-09-2012

geweldige plek

Zowel in 2011 als in 2012 hebben wij een verblijf in mas des roses geboekt. Het verblijf is mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Buiten een prachtige tuin/boomgaard waar je in het voorjaar heerlijke kersen kunt plukken en lekker kan afkoelen in het zwembad. De gastheer en vrouw zorgen dat het je aan niets ontbreekt en zijn zeer gastvrij. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Rita Mulder30-09-2012

Fantastische plek

De gite Lavendel van Mas des Roses is een prima vakantieverblijf. Schoon, modern en van alle gemakken voorzien. Het ligt op een rustige lokatie. Enige nadeel vond ik dat het toilet op de begane grond is terwijl de slaapkamers boven zijn. De tuin (met zwembad) is heerlijk.

• 10Hans Ammerlaan30-09-2012

Een prachtige plek

Mas de Roses is een prachtige plek om volkomen tot rust te komen. De gite is comfortabel en staat op een prachtig terrein. De eigenaren (Wim en Anne-Marie) zijn erg gastvrij en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De omgeving biedt volop mogelijkheden voor leuke in boeiende uitstapjes.

• 1criemersma28-09-2012

Niet overeenkomstig realiteit

Het betreft twee onder één kap. Voorheen waarschijnlijk 1 gite. Totaal geen privacy, zowel buiten als binnen. Het is zeer gehorig van binnen, de kooklucht van de buren ruik je door de hele gite. Zwembadje is heel erg klein. Terrasje van de twee onder een kap is slechts gescheiden door klein schuttinkje. Meeste afbeeldingen op de site betreffen privé vertrekken van de eigenaars, zoals afgebeelde terras e.d. en hebben niets met de gites te maken. Tuin rondom gites slecht onderhouden. Niet aan te bevelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anne-Marie van den Berg, eigenaar, 02-10-2012

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij kunnen ons hier echter niet in vinden. Het betreffen inderdaad 2 gîtes, zoals de informatie ook aangeeft. Echter, de gîtes kunnen niet gehorig zijn omdat het hier een domein uit 1612 betreft en de gîtes hierin zijn ondergebracht. De muren zijn meer dan 70 cm dik, waar geen enkel geluid doorheen gaat. Daarnaast hebben deze gasten helemaal geen gebruik gemaakt van de gîte, waardoor zij ook niet kunnen beoordelen of de gîtes wel dan niet gehorig zijn. Het zwembad is 5 x 10 mtr,,. gelegen in een boomgaard van 1 ha waar zich ook de beide gîtes bevinden. Rondom het zwembad is lavendel en rozen geplant. Dit wordt goed onderhouden door de tuinman, evenals de rest van de boomgaard en de tuinen van het domein. Verder werden de dames niet uitgenodigd in onze privévertrekken, zodat hier geen beoordeling door hen over gegeven kan worden. Wij maken het onze gasten graag naar de zin, maar bij deze dames is het ons helaas niet gelukt.

Vakantiehuis Mas des Roses info

• Aantal personen2 tot 4