Vakantiehuis Gîtes Les Voisins & Le Pigeonnier

Vakantiehuis Gîtes Les Voisins & Le Pigeonnier

6Voldoende

Frankrijk, Midi Pyrenees, Mauroux

Op vakantie geweest naar Gîtes Les Voisins & Le Pigeonnier?

6Voldoende

• 5.7Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Gîtes Les Voisins & Le Pigeonnier

• 8gielen30-07-2014

leuke plek om tot rust te komen

Le pigeonnier, zijn aangekomen na de mensen die overal muizen zagen. Wij hebben geen huis dier mee en hebben er ook geen enkele aangetroffen. Mischien zijn ze mee naar belgië verhuist. Hopelijk niet voor hen. Verder is het hier een zeer rustige omgeving om tot rust te komen en aan de rand van het zwembad te genieten. Heb net terug geboekt voor eind augustus. Vorig jaar hebben ook leuke dorpjes in de buurt ontdekt. en zetten dit jaar onze zoektocht verder. Tof !

Gereisd met partner in augustus 2013

• 1B&M28-08-2013

Slechtste vakantie ooit !

In een paar woorden, Nooit meer ! Als je van muizen houdt en ook van de geur die erbij hoort, dan zou ik zeggen, ga naar le pigeonnier. Het was er vuil van we er toekwamen en we hadden ook muizen horen piepen, maar onze hond had ze weggejaagd, totdat het weer begon te keren en het begon te regenen en dan komen de muizen natuurlijk naar binnen. Met alle gevolgen van dien, muizenstront en pis op de houten vloer dat een stank met zich mee bracht. De eigenares was dan gif komen leggen op de grond, zonder te denken aan de gevaren voor onze hond !!!! Ze is zelfs niet eens komen voorstellen om te komen dweilen, en als ik het haar vroeg dan was het, ja ik kom eraan, maar 3u later was nog nog niet langs geweest. Kortom, Hygiëne : 0/10 alsook de vriendelijkheid meer dan ondermaats.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Evie11-05-2010

Aanrader! Relaxen in rustige omgeving, mét zwembad

De oude boerderij is omgebouwd tot 2 gites, 1 kleine en 1 grote:

• de kleine 'Pigeonnier' is een gezellige en comfortabele 2 à 3-persoonsgite. Een oude -typisch voor de streek- duiventoren met 'kiekenkot' met aangebouwd overdekt terras en tuintje.

• de grote gîte 'Les Voisins' heeft in tussentijd nog dienst gehad als restaurant en is ondertussen volledig verbouwd tot een heel erg ruime 10-persoonsgite, met 4 slaapkamers die zich boven bevinden. Beneden heb je naast de grote leefruimte ook nog een erg ruime (professionele) keuken.

De ideale plek om tot rust te komen. Ook heerlijk om te fietsen, wandelen,...

Gereisd met vrienden in oktober 2009

0 tips over Vakantiehuis Gîtes Les Voisins & Le Pigeonnier